FTM Forum

Full Version: FTM-teams
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Haggie Wrote:
omyaca Wrote:
Ad Wim Wrote:Maar 2x Moya :eeeek: Hakkuh

Dat wordt dan mijn grote troef!
Ook nog even overwogen, speelt hier wel vaak goed. Maar uiteindelijk besloten toch maar geen grote risico's te nemen daar. Kwartfinale gaat heel lastig worden voor Moya.

kwart? 2e ronde is het al exit
Sorry hoor, maar Massu vind ik ook echt een lachertje. Waar baseer je het op dat hij ook maar iets zal gaan presteren. Of was jij toevallig ook diegene die hem als troef op de AO had? #-o
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:Moya? HAHAHAHAHHAHAHAHAHA ... come on Massu!
MASSU?! HAHAHAHAHAHA!

Let maar eens op Adje.. =P~

Ik zie hem nu al komen. "AAAAH DAAR GAAT MIJN TROEF, WAT EEN KUTWEEK!!"

en dan zeg ik: Ja tsja.. Moya he.. :dodgy:
Maar waar baseer je dat op dan, zeg dat dan eens, ipv die loze opmerkingen.

moya heeft me al zovaak genaaid. zit bij mij in de categorie nalbi en safin. safin daarom ook maar niet gekozen. 't is zoals zovaak met hem. kost geen drol en kan zo de finale halen maar wss verliest ie gewoon van tojo. dus maar op safe gegaan met tiebreak koning guccione.

Zelfde hier, maar het gaat gewoon niet gebeuren dat die flikker ver komt en ik em niet heb voor 550 euri.
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:Moya? HAHAHAHAHHAHAHAHAHA ... come on Massu!
MASSU?! HAHAHAHAHAHA!

Let maar eens op Adje.. =P~

Ik zie hem nu al komen. "AAAAH DAAR GAAT MIJN TROEF, WAT EEN KUTWEEK!!"

en dan zeg ik: Ja tsja.. Moya he.. :dodgy:
Maar waar baseer je dat op dan, zeg dat dan eens, ipv die loze opmerkingen.

moya heeft me al zovaak genaaid. zit bij mij in de categorie nalbi en safin. safin daarom ook maar niet gekozen. 't is zoals zovaak met hem. kost geen drol en kan zo de finale halen maar wss verliest ie gewoon van tojo. dus maar op safe gegaan met tiebreak koning guccione.
Maar dat is nog geen reden dat Moya niet goed gaat presteren hier. Guccione is natuurlijk een must-pick. En toch maar 12x gekozen...
omyaca Wrote:Heb de hele tijd Monaco gehad, maar op het laatst eruit gehaald. Ben een beetje bang geworden na wat er vorige week gebeurde. Zul je zien dat hij er nu wel weer staat.

leer mij dat graveltennis. de helden van vorige week zijn nu niks(nalbi, acasuso en hopelijk almagro). mannen die er vorige week niet stonden staan er nu. daarom ook gewoon de dure monaco gekozen. dan is hij dus DE troef van deze week.
omyaca Wrote:
Haggie Wrote:
omyaca Wrote:
Ad Wim Wrote:Maar 2x Moya :eeeek: Hakkuh

Dat wordt dan mijn grote troef!
Ook nog even overwogen, speelt hier wel vaak goed. Maar uiteindelijk besloten toch maar geen grote risico's te nemen daar. Kwartfinale gaat heel lastig worden voor Moya.

kwart? 2e ronde is het al exit
Sorry hoor, maar Massu vind ik ook echt een lachertje. Waar baseer je het op dat hij ook maar iets zal gaan presteren. Of was jij toevallig ook diegene die hem als troef op de AO had? #-o

Dat was ik. :oops:
omyaca Wrote:
Haggie Wrote:
omyaca Wrote:
Ad Wim Wrote:Maar 2x Moya :eeeek: Hakkuh

Dat wordt dan mijn grote troef!
Ook nog even overwogen, speelt hier wel vaak goed. Maar uiteindelijk besloten toch maar geen grote risico's te nemen daar. Kwartfinale gaat heel lastig worden voor Moya.

kwart? 2e ronde is het al exit
Sorry hoor, maar Massu vind ik ook echt een lachertje. Waar baseer je het op dat hij ook maar iets zal gaan presteren. Of was jij toevallig ook diegene die hem als troef op de AO had? #-o
:lol: =D>
omyaca Wrote:
Haggie Wrote:
omyaca Wrote:
Ad Wim Wrote:Maar 2x Moya :eeeek: Hakkuh

Dat wordt dan mijn grote troef!
Ook nog even overwogen, speelt hier wel vaak goed. Maar uiteindelijk besloten toch maar geen grote risico's te nemen daar. Kwartfinale gaat heel lastig worden voor Moya.

kwart? 2e ronde is het al exit
Sorry hoor, maar Massu vind ik ook echt een lachertje. Waar baseer je het op dat hij ook maar iets zal gaan presteren. Of was jij toevallig ook diegene die hem als troef op de AO had? #-o

Nee, dat was volgens mij Overdune :Big Grin
omyaca Wrote:
Haggie Wrote:
omyaca Wrote:
Ad Wim Wrote:Maar 2x Moya :eeeek: Hakkuh

Dat wordt dan mijn grote troef!
Ook nog even overwogen, speelt hier wel vaak goed. Maar uiteindelijk besloten toch maar geen grote risico's te nemen daar. Kwartfinale gaat heel lastig worden voor Moya.

kwart? 2e ronde is het al exit
Sorry hoor, maar Massu vind ik ook echt een lachertje. Waar baseer je het op dat hij ook maar iets zal gaan presteren. Of was jij toevallig ook diegene die hem als troef op de AO had? #-o

Ik vertrouw helemaal niemand in Acapulco, maar Moya al helemaal niet! Als er iemand een chocker is. Daarbij Massu moet toch een keer weer presteren, waarom deze week niet voor die 432.. :Big Grin
centre court Wrote:
omyaca Wrote:Heb de hele tijd Monaco gehad, maar op het laatst eruit gehaald. Ben een beetje bang geworden na wat er vorige week gebeurde. Zul je zien dat hij er nu wel weer staat.

leer mij dat graveltennis. de helden van vorige week zijn nu niks(nalbi, acasuso en hopelijk almagro). mannen die er vorige week niet stonden staan er nu. daarom ook gewoon de dure monaco gekozen. dan is hij dus DE troef van deze week.
Gewaagde, maar mooie keuze. Ik denk alleen dat Calleri het daar gaat doen.

En zo heb ik Moya gekozen, vorige week ook niks dus helemaal gemotiveerd en fit.
Ad Wim Wrote:
omyaca Wrote:
Haggie Wrote:
omyaca Wrote:
Ad Wim Wrote:Maar 2x Moya :eeeek: Hakkuh

Dat wordt dan mijn grote troef!
Ook nog even overwogen, speelt hier wel vaak goed. Maar uiteindelijk besloten toch maar geen grote risico's te nemen daar. Kwartfinale gaat heel lastig worden voor Moya.

kwart? 2e ronde is het al exit
Sorry hoor, maar Massu vind ik ook echt een lachertje. Waar baseer je het op dat hij ook maar iets zal gaan presteren. Of was jij toevallig ook diegene die hem als troef op de AO had? #-o
:lol: =D>

Ik had Tsonga en Djokovic. Ohja hoeveel punten waren die 2 samen? :-$
Massu en Horna zijn toch DE 2 veteranen die altijd en overal (op gravel) kunnen verrassen. Laat ze nu deze week maar weer eens ouderwets knallen.
Haggie Wrote:
omyaca Wrote:
Haggie Wrote:
omyaca Wrote:
Ad Wim Wrote:Maar 2x Moya :eeeek: Hakkuh

Dat wordt dan mijn grote troef!
Ook nog even overwogen, speelt hier wel vaak goed. Maar uiteindelijk besloten toch maar geen grote risico's te nemen daar. Kwartfinale gaat heel lastig worden voor Moya.

kwart? 2e ronde is het al exit
Sorry hoor, maar Massu vind ik ook echt een lachertje. Waar baseer je het op dat hij ook maar iets zal gaan presteren. Of was jij toevallig ook diegene die hem als troef op de AO had? #-o

Ik vertrouw helemaal niemand in Acapulco, maar Moya al helemaal niet! Als er iemand een chocker is. Daarbij Massu moet toch een keer weer presteren, waarom deze week niet voor die 432.. :Big Grin
Oke, dat is al heel wat anders dan lachen om Moya. Massu heeft echt helemaal NIETS gepresteerd de afgelopen weken. Is er alleen maar keihard afgeslagen door iedereen. Hij mag blij zijn als ie MVA verslaat.
Scholten! Wrote:
omyaca Wrote:
Haggie Wrote:
omyaca Wrote:
Ad Wim Wrote:Maar 2x Moya :eeeek: Hakkuh

Dat wordt dan mijn grote troef!
Ook nog even overwogen, speelt hier wel vaak goed. Maar uiteindelijk besloten toch maar geen grote risico's te nemen daar. Kwartfinale gaat heel lastig worden voor Moya.

kwart? 2e ronde is het al exit
Sorry hoor, maar Massu vind ik ook echt een lachertje. Waar baseer je het op dat hij ook maar iets zal gaan presteren. Of was jij toevallig ook diegene die hem als troef op de AO had? #-o

Nee, dat was volgens mij Overdune :Big Grin

Dat zei ik idd, maar in my defense: H2H was 2-0 voor Massu en hij had net Malisse verslagen en Blake had verloren van Santoro! Icon_evil
Haggie Wrote:Ik had Tsonga en Djokovic. Ohja hoeveel punten waren die 2 samen? :-$
Pfff, ga je dat nou het hele seizoen blijven zeggen? #-o
massu gaat ook gewoon van vassalo verliezen natuurlijk. vind moya een betere keuze dan massu, maar moya is een stuk riskanter in een kwart met almagro en volandri.
En ik zeg ook niet Moya een zekerheid is, maar van Massu gaat ie echt niet verliezen. Wellicht van een fitte Almagro in vorm, maar die had ie ook al bijna in CdS...
Haggie, deze week maar wel voor Karlo gegaan?
Ben benieuwd.
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:Ik had Tsonga en Djokovic. Ohja hoeveel punten waren die 2 samen? :-$
Pfff, ga je dat nou het hele seizoen blijven zeggen? #-o

Omyaca reageert op mij over Massu. Ik wilde het niet naar voren halen hoor! :wink:
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:Ik had Tsonga en Djokovic. Ohja hoeveel punten waren die 2 samen? :-$
Pfff, ga je dat nou het hele seizoen blijven zeggen? #-o

en terecht toch? hij wint met 1 toernooi een paar honderd 100 punten op ons allemaal. jij kan nog flippen als hernandez van berlocq verliest in de 1e ronde van een flut graveltoernooitje. en dan betekent dat ook nog vaak ''maar'' 't verschil tussen 0 of 3 punten voor die rukkers.

haggie mag nog zeker een paar maanden gloryhunten met tsonga vind ik.
omyaca Wrote:Haggie, deze week maar wel voor Karlo gegaan?
Ben benieuwd.

Ja. Z'on makkelijke loting. met 60% service knalt hij er nog doorheen. Tegen Cilic in de SF en dan Ancic in de finale. :Big Grin
omyaca Wrote:Haggie, deze week maar wel voor Karlo gegaan?
Ben benieuwd.

Ja. Z'on makkelijke loting. met 60% service knalt hij er nog doorheen. Tegen Cilic in de SF en dan Ancic in de finale. :Big Grin
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:Ik had Tsonga en Djokovic. Ohja hoeveel punten waren die 2 samen? :-$
Pfff, ga je dat nou het hele seizoen blijven zeggen? #-o

en terecht toch? hij wint met 1 toernooi een paar honderd 100 punten op ons allemaal. jij kan nog flippen als hernandez van berlocq verliest in de 1e ronde van een flut graveltoernooitje. en dan betekent dat ook nog vaak ''maar'' 't verschil tussen 0 of 3 punten voor die rukkers.

haggie mag nog zeker een paar maanden gloryhunten met tsonga vind ik.
Dat vind jij. Ik vind het nergens op slaan om je keuzes constant te onderbouwen met eerdere idiote keuzes die goed uitpakten...
Haggie Wrote:
omyaca Wrote:Haggie, deze week maar wel voor Karlo gegaan?
Ben benieuwd.

Ja. Z'on makkelijke loting. met 60% service knalt hij er nog doorheen. Tegen Cilic in de SF en dan Ancic in de finale. :Big Grin
Tipsa is geen probleem? :o
karlovic toch echt te duur voor een 7 toernooi in een week waar ook 2 4tjes worden gespeeld.
Haggie Wrote:
omyaca Wrote:Haggie, deze week maar wel voor Karlo gegaan?
Ben benieuwd.

Ja. Z'on makkelijke loting. met 60% service knalt hij er nog doorheen. Tegen Cilic in de SF en dan Ancic in de finale. :Big Grin
Ik denk ook wel halve finale, daarom dus Tipsa maar niet genomen. Maar ik denk dat Cilic gaat verrassen.
Ik ga voor een finale Ljubicic-Cilic daar.
omyaca Wrote:
Haggie Wrote:
omyaca Wrote:Haggie, deze week maar wel voor Karlo gegaan?
Ben benieuwd.

Ja. Z'on makkelijke loting. met 60% service knalt hij er nog doorheen. Tegen Cilic in de SF en dan Ancic in de finale. :Big Grin
Tipsa is geen probleem? :o

Hij verloor van een Llodra in supervorm. In eigen land wil hij nog wel ff iets laten zien denk ik.
ik gok erop dat karlovic niet de fitste is, daarna is tipsa redelijk on fire heb ik 't idee.
Resumerend: Massu, Haas, Horna, Tipsa, Gabash, Chucho en Pipo moeten er zsm uit (dat zijn er nogal wat!) en Moya, Blake, Spadea, Vliegen en Andreev zijn mijn troeven.

Pfoe, dat is allemaal nogal wat. Wat een week gaat dit worden :o
Ben ik nou de enige met de nieuwe gravelheld Minar :o
Het was Cilic of Tipsa voor mij, hopelijk heb ik goed gekozen. Cilic natuurlijk wel behoorlijk in vorm, Tipsa is wisselvallig.