FTM Forum

Full Version: FTM-teams
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
buurs Wrote:valt me trouwens op dat ginepri niet vaak gekozen is.

die zie ik eigenlijk wel 10 of 18 punten halen :roll:

Mij ook idd, Ginepri sowieso 10 punten lijkt me en dat is al genoeg. Dan tegen Davy die nooit iets presteert in Madrid en hier al eens van Ginepri verloren heeft. :o
Of hij verliest gewoon van Llodra.
Hoop je dat of denk je dat? :wink:
Overdune Wrote:Voor Haggie is het een volkomen normale keuze idd, lekker in het wilde weg gokken als je met een normaal team gewoon nog eerste kan worden. Van Ad valt me dit tegen idd, ik zou ook niet weten wat hij wil forceren.
Kijk, Buurs is gewoon achterlijk en daarvan snap ik zo'n opmerking, maar van jou? Begrijp je nou echt niet dat/wat ik wil forceren? Wat wil jij dan met Potro, Djokovic en Kohlschreiber?
En kijk nog even naar de H2Hs tussen Blake en Simon en Blake en Davy... Idea

Ik baal wel dat Nalbi zoveel gekozen is. Toch voor Berdych of Del Potro moeten gaan. Murray leek mij een zekerheid, daar kon ik niet mee gokken, dus Roddick leek me niet slim. Ik hoopte al dat Blake en Djoko nauwelijks gekozen zouden zijn, en dat is gelukkig ook gebleken. Toch vind ik die twee eigenlijk te weinig en toch voor iets riskantere jongens moeten gaan, maar ik dacht met Nalbi wel zo iemand te hebben. Hele lastige loting en kost toch al snel 2000 euro.
Maar goed, met Djoko en Blake als gok en Murray en Lopez als zekerheid, hou je ook nog maar 2000 euro over, dus weinig ruimte om te gokken. Had dan het team van ML moeten hebben, dus met Berdych, Monfils en Simon ipv Nalbi en Blake. Maar ik weet gewoon zeker dat Blake morgen van Simon gaat winnen.
Drie teams gemaakt. Flink gokken voor mij, alles of niets voor ML, en een zeker team voor Andre. Ben benieuwd wat er nou uiteindelijk als beste uit de bus komt...

Heb zelf heel lang Federer gehad, maar de loting leek me toch echt te moeilijk en dan heb je maar 1 iemand waarmee je het verschil kunt maken, nu heb ik er meerdere.
Overdune Wrote:
buurs Wrote:valt me trouwens op dat ginepri niet vaak gekozen is.

die zie ik eigenlijk wel 10 of 18 punten halen :roll:

Mij ook idd, Ginepri sowieso 10 punten lijkt me en dat is al genoeg. Dan tegen Davy die nooit iets presteert in Madrid en hier al eens van Ginepri verloren heeft. :o
Hoezo sowieso 10 punten? Lijkt me gewoon een 50-50 match tegen Llodra...
Ad Wim Wrote:
Overdune Wrote:Voor Haggie is het een volkomen normale keuze idd, lekker in het wilde weg gokken als je met een normaal team gewoon nog eerste kan worden. Van Ad valt me dit tegen idd, ik zou ook niet weten wat hij wil forceren.
Kijk, Buurs is gewoon achterlijk en daarvan snap ik zo'n opmerking, maar van jou? Begrijp je nou echt niet dat/wat ik wil forceren? Wat wil jij dan met Potro, Djokovic en Kohlschreiber?
En kijk nog even naar de H2Hs tussen Blake en Simon en Blake en Davy... Idea

Ik baal wel dat Nalbi zoveel gekozen is. Toch voor Berdych of Del Potro moeten gaan. Murray leek mij een zekerheid, daar kon ik niet mee gokken, dus Roddick leek me niet slim. Ik hoopte al dat Blake en Djoko nauwelijks gekozen zouden zijn, en dat is gelukkig ook gebleken. Toch vind ik die twee eigenlijk te weinig en toch voor iets riskantere jongens moeten gaan, maar ik dacht met Nalbi wel zo iemand te hebben. Hele lastige loting en kost toch al snel 2000 euro.
Maar goed, met Djoko en Blake als gok en Murray en Lopez als zekerheid, hou je ook nog maar 2000 euro over, dus weinig ruimte om te gokken. Had dan het team van ML moeten hebben, dus met Berdych, Monfils en Simon ipv Nalbi en Blake. Maar ik weet gewoon zeker dat Blake morgen van Simon gaat winnen.

Als het je te doen is om nog een paar plaatsjes op te schuiven, dan begrijp ik het, hoewel dat nog maximaal plek 4 wordt (geldt ook voor mij). Maar waarom met Blake? Die H2H's geloof ik wel, maar hij heeft in Madrid alleen verloren en vaak ook nog eens van rukkers. Hij heeft er gewoon nooit zin in hier. Forceer dan met Gonzo of zo, die presteert hier nog wel eens wat. En ik forceer vooral om nog een weekwinst binnen te halen zodat ik het medailleklassement win en wilde dat vooral met Djoko doen (had verwacht dat Kohli en JMDP vaker gekozen zouden zijn).
Tja, je moet het dan toch juist doen met gasten waarvan men het niet verwacht? Dan forceer je echt iets. En ik geef dus de H2Hs aan, daar kun je toch ook naar kijken?

En ik doe het uiteraard om op te schuiven en ik heb natuurlijk ook nog een kans op de top 3, al is die wel heel klein natuurlijk. Maar er zijn nog genoeg punten te halen de komenden weken. En de enige manier om nog in de top 3 te komen voor mij is om in zo'n toernooi voor verrassingen te gaan. Mocht Blake onverwacht winnen, pak ik toch al gauw zo'n 100 punten op iedereen, dan schuif ik toch al een stuk op. En Madrid en Parijs hebben regelmatig verrassende winnaars.

Dat doe ik dus niet met gasten die iedereen heeft, en het lukt ook niet met rukkers die er niks van kunnen (Wawrinka, Gasquet, Ferrer, Gonzalez) of gasten die een onwijs lastige loting hebben (Potro, Verdasco, Roddick, Davy).
Het is gewoon niet echt een gokweek, aangezien je in mijn ogen Murray en Lopez gewoon moet hebben, en eigenlijk ook iemand van de top 3, en dan houd je nog maar weinig over om te gokken.
Ok, dat eerste is waar. Ik probeer ook iets te forceren, maar niet ten koste van alles, daar zit het verschil denk ik. De afgelopen weken ben ik met redelijk normale keuzes toch weer wat ingelopen. André kan ik zeker nog inhalen, op Haggie heb ik de afgelopen 3 weken bijna 130 punten goed gemaakt en daar gaan deze week weer wat puntjes bijkomen gok ik.
Dat bedoel, top 3 is dus best wel mogelijk.

Maar juist jij moet eigenlijk voor een weekwinst gaan en dus geen standaard/safe team kiezen. Maar goed, idd niet ten koste van alles en dat doe ik dus ook niet. Daarom dus wel Murray gekozen bijvoorbeeld.

Maar goed, bottom line is dat ik baal dat ik voor Nalbi ben gegaan, omdat nu dus iedereen hem heeft Confused
We gaan het zien Ad en als Blake het toernooi wint ben ik natuurlijk de eerste die jou feliciteert. :wink:
Btw, vond je het niet raar om André's team te maken dan? Ik heb er dus vanaf gezien omdat ik óf mijn team zou kopiëren en dan loop ik niet in, óf hem een ander team moet geven en dan ga ik echt in gewetensnood komen.
Neuh, niet echt. Omdat ik weet hoe hij speelt en hoe zijn situatie is en ik dus logischerwijs een heel ander team voor hem gemaakt heb dan voor mijzelf en ML.
kooltje Wrote:Normaal heb je een goed team Buurs...dat vind ik deze week duidelijk niet. ondanks dat je de zekere puntjes gewoon weer mee pakt.
Blake lijkt mij een pure gok van oa Haggie en Ad(van Ad zeker te begrijpen).
Redelijk wat verschillen maken het een leuke week...

Wat vind je deze week slecht aan mijn team, Kooltje?
omyaca Wrote:Of hij verliest gewoon van Llodra.

dan heeft hij iig al 4 punten
Ad Wim Wrote:Tja, je moet het dan toch juist doen met gasten waarvan men het niet verwacht? Dan forceer je echt iets. En ik geef dus de H2Hs aan, daar kun je toch ook naar kijken?

En ik doe het uiteraard om op te schuiven en ik heb natuurlijk ook nog een kans op de top 3, al is die wel heel klein natuurlijk. Maar er zijn nog genoeg punten te halen de komenden weken. En de enige manier om nog in de top 3 te komen voor mij is om in zo'n toernooi voor verrassingen te gaan. Mocht Blake onverwacht winnen, pak ik toch al gauw zo'n 100 punten op iedereen, dan schuif ik toch al een stuk op. En Madrid en Parijs hebben regelmatig verrassende winnaars.

Dat doe ik dus niet met gasten die iedereen heeft, en het lukt ook niet met rukkers die er niks van kunnen (Wawrinka, Gasquet, Ferrer, Gonzalez) of gasten die een onwijs lastige loting hebben (Potro, Verdasco, Roddick, Davy).
Het is gewoon niet echt een gokweek, aangezien je in mijn ogen Murray en Lopez gewoon moet hebben, en eigenlijk ook iemand van de top 3, en dan houd je nog maar weinig over om te gokken.

Wat ben je ook een rare vogel Undecided

Vorige week niet forceren en nu wil hij ineens forceren met oa Blake :lol:

Blake haalt natuurlijk maximaal 15 punten en die wedstrijd tegen Simon lijkt me 50-50.

Blake heeft hier nog NOOIT een partij gewonnen in 4 optredens en dan zou hij nu ineens 100 punten pakken :lol:
En om nou te zeggen dat zijn vorm goed is :8:

En Nalbi heeft vorige week zijn vorm getoond en met zijn resultaten hier uit het verleden kon je ervan uitgaan dat bijna iedereen hem zou kiezen...

je had dus voor mannen als kohlschreiber, roddick, gonzo, berdych, Potro, Tsonga of Federer moeten gaan.

De kans is dan aanwezig dat je verliest, maar ook een kans als een meezit dat je flink inloopt.

nu kun je max. 90 punten op mij inlopen, maar dan moet Blake/Djoko het toernooi winnen en de ander de kwartfinale...

En dan moeten al mijn 7 verschillen met jou geen wedstrijd winnen....

Dat Djoko wint lijkt me tussen de 20 en 30% en dat Blake de kwart haalt, lijkt me ook maar 25%....
Ik weet dat je niet goed bij je hoofd bent en selectief leest, maar alles waar je het nu over hebt, is gewoon terug te vinden in wat ik eerder zei ](*,)

En ik bepaal zelf wel met wie iik het verschil moet maken. Volgens mij noemde je vorige week ook wat namen, die er meteen in de eerste ronde uit lagen cry

Kohl verliest van Moya, Roddick is een drol die van iedereen kan verliezen, Gonzo ook, Potro is ziek, zwak en misselijk, Tsonga was blessee en gaat eraf tegen Federer en Federer had een te moeilijke loting.
Alleen Berdych had ik voor kunnen gaan ja, maar dat heb ik ook al eerder gezegd #-o

Dat jij nou week in week uit voor een laf team gaat, prima, maar ga mij dan niet bekritiseren.
Notworthy
Ad Wim Wrote:
Overdune Wrote:Voor Haggie is het een volkomen normale keuze idd, lekker in het wilde weg gokken als je met een normaal team gewoon nog eerste kan worden. Van Ad valt me dit tegen idd, ik zou ook niet weten wat hij wil forceren.
Kijk, Buurs is gewoon achterlijk en daarvan snap ik zo'n opmerking, maar van jou? Begrijp je nou echt niet dat/wat ik wil forceren? Wat wil jij dan met Potro, Djokovic en Kohlschreiber?
En kijk nog even naar de H2Hs tussen Blake en Simon en Blake en Davy... Idea

Ik baal wel dat Nalbi zoveel gekozen is. Toch voor Berdych of Del Potro moeten gaan. Murray leek mij een zekerheid, daar kon ik niet mee gokken, dus Roddick leek me niet slim. Ik hoopte al dat Blake en Djoko nauwelijks gekozen zouden zijn, en dat is gelukkig ook gebleken. Toch vind ik die twee eigenlijk te weinig en toch voor iets riskantere jongens moeten gaan, maar ik dacht met Nalbi wel zo iemand te hebben. Hele lastige loting en kost toch al snel 2000 euro.
Maar goed, met Djoko en Blake als gok en Murray en Lopez als zekerheid, hou je ook nog maar 2000 euro over, dus weinig ruimte om te gokken. Had dan het team van ML moeten hebben, dus met Berdych, Monfils en Simon ipv Nalbi en Blake. Maar ik weet gewoon zeker dat Blake morgen van Simon gaat winnen.

Jij weet echt heel weinig :o
ben ik al weekwinnaar? Smile
Kreeg je het weer te hoog in je bol, Buursje? :crazy:
geintje toch, adje...

Al mijn verwachtingen komen uit.
Dat is een heerlijk gevoel Wink
Ik ken jouw geintjes ja Puke

Maar goed, de afgelopen Buurs-weken eindigden allemaal goed. Dit gaat nu andersom, dus dat kan je nog punten kosten aan het eind van de week.
Ad, bij deze (ben weer terug) hartelijk dank voor het maken van mijn team. Grote klasse, dit is idd het alles of niets team wat ik verzocht had. Keurig! Notworthy
Vandaag een belangrijke dag, waarbij eerstgenoemden voor mij moeten winnen:

wawrinka - kohlschreiber 45-55
lopez - ferrer 45-55
hanescu - djokovic 25-75
soderling - karlovic 55-45
ginepri - davydenko 40-60
monfils - gonzalez 50-50
nalbandian - berdych 60-40
granollers - tsonga 35-65
Hanescu 25% kans? :eeeek:
omyaca Wrote:Hanescu 25% kans? :eeeek:

hij wint 2e en 3e set toch overtuigend van tursunov, die in goede vorm is.

en Djoko vind ik geen super indoor speler, terwijl hanescu wel een goede service heeft die hem lang in de wedstrijd kan houden.

ik denk dat het 6-4 7-6 voor djoko wordt.
buurs Wrote:ben ik al weekwinnaar? Smile
Jammerrrrrrrr joh Hakkuh
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:ben ik al weekwinnaar? Smile
Jammerrrrrrrr joh Hakkuh

zo kansloos dit Undecided
ben ik al weekwinnaar?