FTM Forum

Full Version: FTM-teams
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
toch maar nadal ipv djoko. ik heb altijd pech met 'm, zul je zien dat ie nu weer 't toernooi wint. Icon_evil
Wat een drama deze week... :-k
aardig wat verschillen tussen haggie en mij.

hopen dat ginepri direct eruit gaat en dat gonzo het nog kan omdraaien [-o<
Hmmm heb ik de info gemist dat Kiefer niet meedoet ofzo? Of is het gewoon een stomme keuze? :8:
De eerste ronde moet hij gelijk tegen de in vorm zijnde halve finalist van vorige week (die bovendien iets langer kon uitrusten). Evt. een tweede ronde is tegen Blake, die wil revanche nemen. En als er een derde ronde komt dan is het Wawrinka.
Klopt, maar wel een halve finalist waarvan hij vorige week won. Blake is niet best in vorm, en Wawrinka is idd mogelijk eindstation, maar die heb ik iig ook :8:
klasse berdych en ginepri =D>
de qualies moeten er snel uit. verder heb ik cilic redelijk over het hoofd gezien. hopelijk pakt ferrer hem.
centre court Wrote:de qualies moeten er snel uit.
Bjorkman en Yani zijn er al uit.
R. Federer Cincinnati 0 in 6600
S. Querrey Cincinnati 7 in 919
J. Blake Cincinnati 0 in 1955
D. Ferrer Cincinnati 0 in 2945

lekker simpel...de 4 halve finalisten
kooltje Wrote:R. Federer Cincinnati 0 in 6600
S. Querrey Cincinnati 7 in 919
J. Blake Cincinnati 0 in 1955
D. Ferrer Cincinnati 0 in 2945

lekker simpel...de 4 halve finalisten
Federer en Ferrer 1x gekozen...Blake 2x :lol:
Je hebt dan ook een heel bijzonder team..
Overdune Wrote:Je hebt dan ook een heel bijzonder team..
alleen weekwinsten tellen nog
kooltje Wrote:
Overdune Wrote:Je hebt dan ook een heel bijzonder team..
alleen weekwinsten tellen nog

eens. als je niet veel meer kan moet je voor de weekwinsten gaan. goed gezien van kool.
Ook helemaal mee eens, maar of 4 man de juiste manier is valt te bezien natuurlijk. Succes iig Kooltje =D>
mindlight Wrote:Ook helemaal mee eens, maar of 4 man de juiste manier is valt te bezien natuurlijk. Succes iig Kooltje =D>
thnx...
Blake en Federer sowieso hier vorig jaar de finalisten. Ferrer gaat Nadal pakken is mijn gevoel dus die wilde ik erbij hebben. Toen bleef binnen budget querrey nog over.
kooltje Wrote:
Overdune Wrote:Je hebt dan ook een heel bijzonder team..
alleen weekwinsten tellen nog
Hahaha, jij staat 260 punten achter op de derde plaats. Als je het dan al opgeeft, met alle weken die we nog hebben is dat echt nog wel in te halen. :roll:
Daarbij is dit ook nog eens de verkeerde manier om voor een weekwinst te gaan. Vier idiote keuzes maken, die gaan nooit allemaal ver komen natuurlijk. Dan kan je beter voor een grote gok gaan, en de rest zekerheidjes.
Was ook in de veronderstelling dat de deadline om vijf uur was (check ik eens m'n mail). Maar goed, nu ben ik enkel Fisch nog maar kwijt, vorige week lag m'n halve team er rond deze tijd al uit.
Ancic en Wawrinka hebben zich teruggetrokken.

Capdeville en Clement zijn de ll, waarbij Capdeville er inmiddels alweer uitligt.
Wawrinka Icon_evil
buurs Wrote:Aantal spelers hebben nog steeds 0 punten, maar hebben recht op 1 punt.

oa

Stepanek,
Tipsarevic
Gulbis
Mac Wrote:morgen doe ik dat wel even door de week tijdelijk terug te zetten.
i know, maar ik help hem eraan te denken :wink: :8:
is het oa die 3 spelers of is het alleen die 3 spelers?
de volgende spelers moeten 1 punt hebben.
Ik heb het uit mijn hoofd gedaan, dus ik hoop dat ik niemand vergeten ben.

federer
gulbis
benneteau
tipsarevic
moya
seppi
fish
stepanek
lapentti
querrey
ancic
bellucci
canas
PHM
llodra
kohlschreiber
nieminen
Gulbis gaat het maken deze week.
_Tampie Wrote:Gulbis gaat het maken deze week.

wat versta jij onder maken?

dat hij wint van ToJo/Clement en dan ook nog van Blake?

Of gaat hij ook Djoko pakken?
ok de spelers hebben 1 punt gekregen
buurs Wrote:
_Tampie Wrote:Gulbis gaat het maken deze week.

wat versta jij onder maken?

dat hij wint van ToJo/Clement en dan ook nog van Blake?

Of gaat hij ook Djoko pakken?

Hij gaat het wel redden tot de kwart, ik durf geen zege op Djoko te voorspellen maar het zou zo maar eens kunnen.
Hmm ik denk toch dat dat Blake zal worden, de kwart daar.