FTM Forum

Full Version: FTM-teams
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
bij mijn weten niet...ggl wel
niemand heeft die prutser toch dus dat maakt niet uit Wink
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Die heb ik al gegeven, maar nog een keer dan, speciaal voor jou:

Youzhny is een speler die van heel veel gasten kan winnen en waarvan ik verwacht dat hij wel weer een keer zijn niveau moet oppakken. Safin/Reynolds is natuurlijk niks en je zegt zelf dat Fish ook zijn niveau niet haalt dus van hem of Almagro moet hij ook kunnen winnen. Dan komt hij daardoor bij Ferrer, Kunitsyn of Verdasco, kan hij ook hebben. Dat zijn dan al 25 puntjes. Hij zit gewoon in het minste kwart en daar wilde ik graag een grote jongen hebben.

ik heb youzhny vrij regelmatig en al die keren dat jij 'm dan niet had noemde je hem een ''onwijs wisselvallige drol'' of iets wat er op lijkt. doe dus nou niet of je verwacht dat ie hier ineens ver gaat komen.
Wisselvallig wil toch zeggen dat hij de ene week slecht presteert en de andere week goed? :roll:
Je vriend Hewitt is iig niet echt in vorm in vragen beantwoorden Haggeman, hij weet alleen de vragen die over hemzelf gaan Wink

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.atptennis.com/1/en/2008news/tiebreak_hewitt.asp">http://www.atptennis.com/1/en/2008news/ ... hewitt.asp</a><!-- m -->
Hij oogt wel fit en ontspannen Icon_twisted !

COME ON!
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Die heb ik al gegeven, maar nog een keer dan, speciaal voor jou:

Youzhny is een speler die van heel veel gasten kan winnen en waarvan ik verwacht dat hij wel weer een keer zijn niveau moet oppakken. Safin/Reynolds is natuurlijk niks en je zegt zelf dat Fish ook zijn niveau niet haalt dus van hem of Almagro moet hij ook kunnen winnen. Dan komt hij daardoor bij Ferrer, Kunitsyn of Verdasco, kan hij ook hebben. Dat zijn dan al 25 puntjes. Hij zit gewoon in het minste kwart en daar wilde ik graag een grote jongen hebben.

ik heb youzhny vrij regelmatig en al die keren dat jij 'm dan niet had noemde je hem een ''onwijs wisselvallige drol'' of iets wat er op lijkt. doe dus nou niet of je verwacht dat ie hier ineens ver gaat komen.
Wisselvallig wil toch zeggen dat hij de ene week slecht presteert en de andere week goed? :roll:

en dan durf jij 't risico wel aan voor ruim 1500? statistisch gezien is de kans idd wel groot dat ie deze week weer goed is, de laatste weken was 't iig ruk.
Als het klopte wat Ad laatst zei, dat WC's bij eerste ronde verlies in een TMS 0 punten krijgen, dan moet dat nog aangepast worden. O.a. Nishikori was een WC.
Klopt.
Zie FTM forum.
Aadje gaat gewoon winnen deze week
dat team had scholten vorige week en hij werd er bijna laatste mee. alle subtoppers vliegen er weer eens uit en ook topper djoko er al af. ben benieuwd wie er morgen gaan sneuvelen.
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:L. Hewitt (Adje zei iets van; Nooit aan gedacht! Ik vind het juist een goede optie. Vorige week won hij overtuigend van Querrey en Youzhny en verloor 3e set TB van Fish in vorm! Hij gaat Fedex pakken!)
Jij snap ook nog steeds niet veel van rendabiliteit hè? Vorige week was ten eerste zijn toernooi en ten tweede had hij toen de potentie om verder te komen. Nu moet hij in de 4e ronde tegen Federer of misschien Soderling/Wawrinka en 15 punten voor 1500 is gewoon niet rendabel. En dan moet hij al van Melzer/Llodra en Robredo/Lee winnen...

Hewitt met 15 pnt voor 1370 is 91 euro per punt.

Om rendabeler dan hewitt te zijn moeten jouw spelers de volgende punten halen:
Gulbis 5, dus winnen van Davy
Youzhny 17, dus winnen van Fish en Ferrer
Kunitsyn 4, dus winnen van Tojo
Querrey 8, dus winnen van Berdych in de 2e ronde
Spadea 5,5, dus winnen van Cuevas en Gonzo
Nalbi 23, dus winnen van malisse, stepanek en blake. Hij is er overigens wel toe in staat maar heeft een zeer pittige loting.
Cilic 8, dus winnen van PHM en Mahut/Moya

1 of 2 zal 't best lukken maar de meeste zijn gewoon de underdog.

Ik mag niet veel zeggen nu djoko eruit is maar hier zat ik er niet ver naast. en ook youzhny en gulbis gaan dit niet redden. als hewitt dus ''gewoon'' van acasuso en robredo wint zijn al jouw spelers minder rendabel dan hewitt van haggie. Undecided
andre Wrote:Aadje gaat gewoon winnen deze week

tim army heeft iedereen nog en in deze draw met veel uitgeschakelde (sub)toppers heeft ie met dit team ook kans op een topweek:

1 L. Hewitt Miami 4 in 1370
2 A. Roddick Miami 4 in 2160
3 M. Youzhny Miami 4 in 1545
4 J. Blake Miami 7 in 1800
5 N. Davydenko Miami 4 in 2710
6 F. Gonzalez Miami 4 in 1445
7 C. Moya Miami 7 in 1410
centre court Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:L. Hewitt (Adje zei iets van; Nooit aan gedacht! Ik vind het juist een goede optie. Vorige week won hij overtuigend van Querrey en Youzhny en verloor 3e set TB van Fish in vorm! Hij gaat Fedex pakken!)
Jij snap ook nog steeds niet veel van rendabiliteit hè? Vorige week was ten eerste zijn toernooi en ten tweede had hij toen de potentie om verder te komen. Nu moet hij in de 4e ronde tegen Federer of misschien Soderling/Wawrinka en 15 punten voor 1500 is gewoon niet rendabel. En dan moet hij al van Melzer/Llodra en Robredo/Lee winnen...

Hewitt met 15 pnt voor 1370 is 91 euro per punt.

Om rendabeler dan hewitt te zijn moeten jouw spelers de volgende punten halen:
Gulbis 5, dus winnen van Davy
Youzhny 17, dus winnen van Fish en Ferrer
Kunitsyn 4, dus winnen van Tojo
Querrey 8, dus winnen van Berdych in de 2e ronde
Spadea 5,5, dus winnen van Cuevas en Gonzo
Nalbi 23, dus winnen van malisse, stepanek en blake. Hij is er overigens wel toe in staat maar heeft een zeer pittige loting.
Cilic 8, dus winnen van PHM en Mahut/Moya

1 of 2 zal 't best lukken maar de meeste zijn gewoon de underdog.

Ik mag niet veel zeggen nu djoko eruit is maar hier zat ik er niet ver naast. en ook youzhny en gulbis gaan dit niet redden. als hewitt dus ''gewoon'' van acasuso en robredo wint zijn al jouw spelers minder rendabel dan hewitt van haggie. Undecided
Gelukkig zijn ze allemaal een stuk rendabeler dan Djokovic :lol:
Ok, ik ga even proberen om dat ding met die q's goed te krijgen. Dit betekent dat ik de database open moet gooien om het uit te proberen. Ik ga ervan uit dat iedereen zo eerlijk is om niks aan te passen maar voor het geval het toch in je hoofd opkwam om een spelertje te verwisselen: de tijden waarop je je team aanpast worden opgeslagen in de database.

dit is mijn team op het moment (niet lachen) Ik zal m even moet aanpassen om dingen te testen.

Speler Toernooi Punten in/out Waarde
L. Hewitt Miami 4 in 1370
I. Karlovic Miami 4 in 1425
A. Murray Miami 4 in 1525
K. Nishikori Miami 1 out 378
S. Querrey Miami 4 out 718
N. Djokovic Miami 1 out 5280
J. Blake Miami 7 in 1800
ok dan hij doet t Smile
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:L. Hewitt (Adje zei iets van; Nooit aan gedacht! Ik vind het juist een goede optie. Vorige week won hij overtuigend van Querrey en Youzhny en verloor 3e set TB van Fish in vorm! Hij gaat Fedex pakken!)
Jij snap ook nog steeds niet veel van rendabiliteit hè? Vorige week was ten eerste zijn toernooi en ten tweede had hij toen de potentie om verder te komen. Nu moet hij in de 4e ronde tegen Federer of misschien Soderling/Wawrinka en 15 punten voor 1500 is gewoon niet rendabel. En dan moet hij al van Melzer/Llodra en Robredo/Lee winnen...

Hewitt met 15 pnt voor 1370 is 91 euro per punt.

Om rendabeler dan hewitt te zijn moeten jouw spelers de volgende punten halen:
Gulbis 5, dus winnen van Davy
Youzhny 17, dus winnen van Fish en Ferrer
Kunitsyn 4, dus winnen van Tojo
Querrey 8, dus winnen van Berdych in de 2e ronde
Spadea 5,5, dus winnen van Cuevas en Gonzo
Nalbi 23, dus winnen van malisse, stepanek en blake. Hij is er overigens wel toe in staat maar heeft een zeer pittige loting.
Cilic 8, dus winnen van PHM en Mahut/Moya

1 of 2 zal 't best lukken maar de meeste zijn gewoon de underdog.

Ik mag niet veel zeggen nu djoko eruit is maar hier zat ik er niet ver naast. en ook youzhny en gulbis gaan dit niet redden. als hewitt dus ''gewoon'' van acasuso en robredo wint zijn al jouw spelers minder rendabel dan hewitt van haggie. Undecided
Gelukkig zijn ze allemaal een stuk rendabeler dan Djokovic :lol:

Maar uiteindelijk levert mijn team meer punten op, MET het verlies van Djoko in de 1e ronde :-"
Ad Wim Wrote:Gelukkig zijn ze allemaal een stuk rendabeler dan Djokovic :lol:

lekker makkelijk natuurlijk achteraf, maar dat zijn we wel gewend. we hebben gewoon net na de deadline een discussie over het rendabel zijn van jouw spelers en 't komt gewoon allemaal uit dat ze minder rendabel zijn dan hewitt van haggie als ie 15 punten haalt.
centre court Wrote:
andre Wrote:Aadje gaat gewoon winnen deze week

tim army heeft iedereen nog en in deze draw met veel uitgeschakelde (sub)toppers heeft ie met dit team ook kans op een topweek:

1 L. Hewitt Miami 4 in 1370
2 A. Roddick Miami 4 in 2160
3 M. Youzhny Miami 4 in 1545
4 J. Blake Miami 7 in 1800
5 N. Davydenko Miami 4 in 2710
6 F. Gonzalez Miami 4 in 1445
7 C. Moya Miami 7 in 1410
Tim Army is inderdaad ook een kanshebber. Hij moet echter nog heel wat goed maken op Aadje, omdat Aadje door alle verrassingen al heel wat gescoord heeft.
Zit ik dan met Djokovic zie ik bij terugkomst van vakantie .... :roll:

Ach ja haha beter dan geen team Wink

thx adje...
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Gelukkig zijn ze allemaal een stuk rendabeler dan Djokovic :lol:

lekker makkelijk natuurlijk achteraf, maar dat zijn we wel gewend. we hebben gewoon net na de deadline een discussie over het rendabel zijn van jouw spelers en 't komt gewoon allemaal uit dat ze minder rendabel zijn dan hewitt van haggie als ie 15 punten haalt.
Dat ben je idd van me gewend, omdat ik het vooraf ook vrijwel altijd zeg. En nog steeds moeten we maar zien of Hewitt 15 punten gaat halen, dus je mag nu lachen wat je wilt, maar het slaat nergens op.
begrijp me goed, ik hoop dat hewitt gewoon naar huis wordt gestuurd met 1 punt maar jij maakt haggeman belachelijk alsof hij niks snapt van het rendabel zijn van spelers. terwijl je gewoon 15 punten voor hewitt kunt opschrijven en 6 of 7 spelers van jou zijn aantoonbaar minder rendabel. dan denk ik, zeg dan niks.
Ik maak Haggeman helemaal niet belachelijk :roll:
Ik zei alleen dat ik in Hewitt niet snel een rendabele speler zie en ik heb onderbouwd waarom.

Het is eerder andersom. Hij lacht mij uit en vindt mijn keuzes lachwekkend en het is me in m'n bol geslagen... Hoe noem je dat dan?
Vervolgens noemt hij een aantal spelers waarmee ik niet mee zou doen zonder enige onderbouwing. Hij zegt dat ik met kleintjes als Becker en Anderson geen potten kon breken, terwijl die toen al wel rendabeler waren met 5 punten dan Hewitt die 15 punten haalt. Op basis daarvan zei ik dat hij weinig snapte van rendabiliteit, anders zou je zo'n opmerking niet maken. Kijk, jouw argument is tenminste valide en kan ik nog mee leven.
=D>
Ik ben al stil :-#
De geplaatste spelers die op zaterdag zijn uitgeschakeld (zoals Murray) krijgen helaas maar 1 punt
andre Wrote:De geplaatste spelers die op zaterdag zijn uitgeschakeld (zoals Murray) krijgen helaas maar 1 punt
moet haggie nog veranderen inderdaad
LU ook graag 1 punt
aadje Wrote:LU ook graag 1 punt
vanwaar 1? ik meen 2
2 inderdaad.
Verdasco (heb ik zelf ook) en Kohlschreiber moeten nog terug naar 1 punt