FTM Forum

Full Version: Australian Open 2010
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
En natuurlijk een df op sp, wat een grap Undecided
5*-4, nu moet het toch eens lukken zou je zeggen. Voor de poll belangrijk, voor FTM mag Gasquet winnen, en voor allerhande andere belangen maakt het me weinig uit, wellicht is winst Youzhny gunstiger.
6-6 zo kennen we Youzhny weer :lol:
Nog maar weer een afzwaaier van Gasquet en 3e sp Youzhny. Kijken of ie de bal in het veld kan krijgen...
En weer zo'n makkelijke bal halfcourt missen, hahahah!
Vanaf *6-4 mist Youzhny 2 sp's, nu is het de beurt aan Gasquet om te falen.... ja hoor, *7-6 Youzhny, nu hij weer.
gvd! Icon_evil
En weer een df, dit geloof je toch gewoon niet?! De twee grootste chokers op de tour tegen elkaar Undecided
HAHAHAHAHA, dan Gasquet met een df, haal die gasten van de baan joh!
Undecided
En dan Gasquet weer een hele grote kans gemist op sp, het is wel vermakelijk zo.
gvd!
Allez!
Youzhny presteert het weer Undecided Wat een laatste bal ook :lol:
Em dan weer een makkelijke halfcourt bal in het net en weg set, dit was echt schandalig.

Als je dit ziet, verliezen ze beiden ook van Hajek.
Ginepri zal inderdaad een lastige horde zijn voor deze mannen, maar toch denk ook ik dat de winnaar 180 punten pakt.
Ferrero gaat er ook af na 2-0 voor te hebben gestaan, gunstig voor Koubek.
Lekker begin aan de 2e set ook Youzhny Undecided
Mooi ook dat Youzhny zoals gewoonlijk op tilt slaat na zo'n TB en direct een break om de oren krijgt :lol:
Mooi, het schiet erin bij Gasquet en hij heeft pijn.
Djoko begint traditioneel slecht aan zijn eerste set op een GS.
Btw, ik snap niet dat iedereen zich zo druk maakt over die quali's, dat zijn duizenden verspeelde euro's voor relatief weinig punten.
Ad Wim Wrote:Mooi, het schiet erin bij Gasquet en hij heeft pijn.

kramp?
Als dat zo is mag hij niet behandeld worden. :razz:
Nee, gewoon iets verrekt in zijn zij of zo, zo leek het. Wordt nu ook behandeld.
heeft hij er nu nog last van?
Overdune Wrote:Btw, ik snap niet dat iedereen zich zo druk maakt over die quali's, dat zijn duizenden verspeelde euro's voor relatief weinig punten.
Tja, dan heb je de winnende teams in de GSs van de laatste jaren niet bekeken. Zo'n Koubek en Marchenko moet je gewoon hebben. Puur een kwestie van rendement.
buurs Wrote:heeft hij er nu nog last van?
Weet ik niet, ik kijk nu Djoko.
mindlight Wrote:Ginepri zal inderdaad een lastige horde zijn voor deze mannen, maar toch denk ook ik dat de winnaar 180 punten pakt.

:8:
Gimeno staat wel te hakken zeg, tering.