FTM Forum

Full Version: Australian Open 2010
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Ik denk nog steeds dat Cilic gaat winnen, maar het is middels al wel bijna 1 uur daar. Mocht ie dit willen winnen, is het 3 uur, voordat ie dan weer in het hotel is...

Cilic lag er op de US Open ook bijna uit tegen Levine, en won daarna van Murray. Dus in die zin maakt deze pot niet zoveel uit als hij wint. Maar als hij zo blijft spelen, verliest ie gewoon en dat zou wel leuk zijn.
Dit moet een geintje zijn...Kom op nou Cilic...Verdomme man
Maar dan zo'n eerste game...
mindlight Wrote:
Stille Wrote:Wat een ellendeling die Cilic! Wat een mongool !

Undecided
Hij heeft nergens recht op, en mag blij zijn dat hij set 2 cadeau kreeg.

leuk he tegen je eigen spelers juichen, maar ja dat ben ik gewend van je (zie eindhoven)
Ja, zonde is dat! Maar Tomic heeft gelukkig laten zien te kunnen vechten.
HIER BREAK ! LEKKER CILIC en nu normaal gaan doen aub
Stille Wrote:HIER BREAK ! LEKKER CILIC en nu normaal gaan doen aub

Undecided :lol:
Ad Wim Wrote:Ik denk nog steeds dat Cilic gaat winnen, maar het is middels al wel bijna 1 uur daar. Mocht ie dit willen winnen, is het 3 uur, voordat ie dan weer in het hotel is...

Cilic lag er op de US Open ook bijna uit tegen Levine, en won daarna van Murray. Dus in die zin maakt deze pot niet zoveel uit als hij wint. Maar als hij zo blijft spelen, verliest ie gewoon en dat zou wel leuk zijn.

Ach dat laat thuis zijn boeit niet veel. Slaapt ie toch morgen tot een uur of 11? Vrijdag hoeft ie pas weer te spelen. Ik zit nu toch wel te wachten op die (fysieke) dip van Tomic. Nu moet toch de ervaring en de fysiek de doorslag gaan geven zou je zeggen?
En hop, 2 aces achter elkaar!
Cilic begint nu ook wat meer aces te slaan.
Stille Wrote:HIER BREAK ! LEKKER CILIC en nu normaal gaan doen aub
cry
Poeh, die aces gaan nu wel heel hard...
De verslaggever van m'n livestream verwoordt het mooi: the casually style of Tomic =D>
tja, alle 5-setters zijn bij mij fout gevallen, dus ik verwacht er niet veel van...
WEg met die Cilic :-" :-"
Klasse Cilic. Nu ook die 5e. En beslis 't aub vroeg in de set. Een nieuwe climax kan ik niet meer aan.
Lekker tanken en nu er weer staan Bernard.
Dooooor!
Hup Tomic!
De gasten met Cilic moeten nu kapot gaan...
Nee, hoor, ik heb Cilic, maar ik gun het Tomic 10x meer. Je zal vanochtend Blake of Nieminen (zoals ik) gehad hebben, dat was klote. Dit niet.
UE 50-50
Winners 74-30
sets 2-2 :|
Scholten! Wrote:De gasten met Cilic moeten nu kapot gaan...

Hij is ook echt zo'n gast die je niet wil supporteren in een 5e set. Je ergert je kapot. Zó wild.
kooltje Wrote:UE 50-50
Winners 74-30
sets 2-2 :|

UE 50-50? Dat geloof ik niet. Of staat dat op het SB? (dat klopt niet).
mindlight Wrote:
kooltje Wrote:UE 50-50
Winners 74-30
sets 2-2 :|

UE 50-50? Dat geloof ik niet. Of staat dat op het SB? (dat klopt niet).
sb ja...
inmiddels 54 Tomic
BP! Doe 't!
kooltje Wrote:
mindlight Wrote:
kooltje Wrote:UE 50-50
Winners 74-30
sets 2-2 :|

UE 50-50? Dat geloof ik niet. Of staat dat op het SB? (dat klopt niet).
sb ja...
inmiddels 54 Tomic

Ja precies, die aantallen kloppen nooit.
Qua gedoe met die familie na elke mooie bal heeft Tomic wel veel weg van Djokovic trouwens.
Tomic houdt voorlopig stand. Toch zal Cilic dit nog wel winnen.
Cilic slaat weer ouderwets een paar ballen 3 meter uit.