FTM Forum

Full Version: Australian Open 2010
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
buurs Wrote:gelukkig heeft eigenlijk iedereen gasquet wel.
Daarom juist Hakkuh
centre court Wrote:Die Gasquet, wat een gepruts. En nu heeft Youzhny geen behandeling meer nodig.
Nou, dat heeft ie wel hoor, loopt regelmatig te strompelen en te trekken met z'n been.

Malisse mist trouwens bp in de vijfde...
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:gelukkig heeft eigenlijk iedereen gasquet wel.
Daarom juist Hakkuh

En ik ga me niet druk maken om iemand wie 600 punten verliest in een poepweek. :wink:
en opnieuw bp gemist :lol:
Ik zie alleen scorebord.
Services van 120km per uur?
En dan mist Youzhny een smash op bp, tja...
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:gelukkig heeft eigenlijk iedereen gasquet wel.
Daarom juist Hakkuh

En ik ga me niet druk maken om iemand wie 600 punten verliest in een poepweek. :wink:
Dat zie ik, dat je je niet druk maakt.
Juist Richard!
Het is geweldig graveltennis, en beide spelers lopen ook nog eens moeizaam Undecided
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:gelukkig heeft eigenlijk iedereen gasquet wel.
Daarom juist Hakkuh

En ik ga me niet druk maken om iemand wie 600 punten verliest in een poepweek. :wink:
Dat zie ik, dat je je niet druk maakt.

ik keek zojuist pas naar de stats.

maar het scheelt waarschijnlijk wel 350 punten met jou.
Ik hoop niet dat Gasquet hier terug in de wedstrijd gaat komen door fysiek ongemak van Youzhny...
Almagro intussen op 5-4* vijfde set. Ik zou zeggen kom maar door met die break.
Het wordt echt tijd dat Gasquet naar Ted Troost gaat... maar idd niet erg belangrijk.

En hij kan natuurlijk nog winnen, want choken kan Youzhny ook, zo blijkt.
pfff 0-30 alweer
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:gelukkig heeft eigenlijk iedereen gasquet wel.
Daarom juist Hakkuh

En ik ga me niet druk maken om iemand wie 600 punten verliest in een poepweek. :wink:
Dat zie ik, dat je je niet druk maakt.

ik keek zojuist pas naar de stats.

maar het scheelt waarschijnlijk wel 350 punten met jou.
Hoe kom je nou weer aan die 350? Zie je Gasquet nu zelfs al als favoriet om van Djokovic te winnen :lol:
Ad Wim Wrote:Ik hoop niet dat Gasquet hier terug in de wedstrijd gaat komen door fysiek ongemak van Youzhny...

Wat een dom gelul soms... Net alsof dat ook niet andersom was de laatste 2 sets. Het valt me nog mee dat je dat ene netballetje in de vorige game nog niet genoemd hebt.
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:gelukkig heeft eigenlijk iedereen gasquet wel.
Daarom juist Hakkuh

En ik ga me niet druk maken om iemand wie 600 punten verliest in een poepweek. :wink:
Dat zie ik, dat je je niet druk maakt.

ik keek zojuist pas naar de stats.

maar het scheelt waarschijnlijk wel 350 punten met jou.
Hoe kom je nou weer aan die 350? Zie je Gasquet nu zelfs al als favoriet om van Djokovic te winnen :lol:

foutje
Malisse keurig
Gasquet naar deuce
Scholten! Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik hoop niet dat Gasquet hier terug in de wedstrijd gaat komen door fysiek ongemak van Youzhny...

Wat een dom gelul soms... Net alsof dat ook niet andersom was de laatste 2 sets. Het valt me nog mee dat je dat ene netballetje in de vorige game nog niet genoemd hebt.
Jij kijkt blijkbaar ook en zult het met me eens zijn dat Youzhny de 4e set de betere was. Nu is ie een hoop van die agressiviteit kwijt en mist ie soms voetenwerk. Ik ontken toch ook nergens dat Youzhny is terug gekomen door wellicht fysiek ongemak van Gasquet? Maar nu leek Youzhny het toch wel half beslist te hebben en geeft ie opeens Gasquet weer hoop door fysiek ongemak.
Ai, 2 bps gemist hier...
Jij kijkt blijkbaar ook? Ja.... Hakkuh

Youzhny was de betere en won terecht de vierde set, maar begin niet over zijn fysieke gesteldheid, want als er iemand pipsy is de gehele wedstrijd, is het Gasquet wel.

Het is wel een geweldige wedstrijd om te zien.
Qaulies Kavcic en Guez maakt niet uit, die neem je in een package deal met Marchenko, Malisse en Koubek, samen goed voor 175 punten met kans op meer.

Dat daarnaast de rukkers Vliegen, Ginepri, Fish, Gulbis en nu ook nog Gasquet verliezen is wat pijnlijker, zeker omdat daar eigenlijk alleen de winst van Baghdatis tegenover staat.
Haha schitterende bal van Youzh ondanks zijn misstapje =D>
Youzhny zakt gewoon midden in de rally door z'n been, dit kan niet lang goed gaan...
Nu heeft Gasquet nog niet verloren natuurlijk, meer een motivatie waarom Gasquet echt moet gaan winnen, anders gaat er in die categorie zo'n 3500 de sloot in (had ik Soderling voor kunnen kopen). :wink:
Ik ben even weg en ineens kan Youzhny TB's winnen. WTF is dit. Hup Almagro en Gasquet!
Als ik jullie zo begrijp is de volgende ronde sowieso exit voor beide?
Nee, want wordt er tegen Hajek gespeeld.
Scholten! Wrote:Jij kijkt blijkbaar ook? Ja.... Hakkuh

Youzhny was de betere en won terecht de vierde set, maar begin niet over zijn fysieke gesteldheid, want als er iemand pipsy is de gehele wedstrijd, is het Gasquet wel.

Het is wel een geweldige wedstrijd om te zien.
Gasquet is nou eenmaal fysiek niet de sterkste. Maar ik zag Gasquet het al opgeven totdat Youzhny opeens ging trekkebenen. En nu lijkt het ook bepalend te gaan worden...

Het is wel een prachtige pot ja, maar dit kan wel eens een behoorlijke anti-climax gaan worden.
Break Gasquet Hakkuh