FTM Forum

Full Version: Australian Open 2010
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Nando laat zich op *5-3 terug breake ivm er een vijfde set van te maken. Grrrr.
met moeite naar 6-5*. tiebreak sowieso binnen. Kom op, dwing die laatste set af! Hop Fernando
jaaa klasse nando. Vijfde set!

Tsonga ook begonnen! Hop!
Grote stukken gezien van de Nando-Davy match. Kan nu weer alle kanten op. Hopelijk krijgt Davy 't fysiek nu zwaar na zijn winning streak van de laatste weken.
Tsonga meteen naar 2-0. Verwacht weinig problemen hier.
Jaa 15-40 meteen. Break 'm!
Terug naar deuce. Verdomme die kansen moet je pakken. Davy lijkt op.
En weer een afzwaaier. Je moet 'm nu echt al letterlijk en figuurlijk bre(a)ken.
Jezus Davy pielt zich er toch doorheen. Als deze 3 bps maar niet cruciaal blijken achteraf.
Tsonga trouwens al 3-0. =D>
eerste set voor Jo. Hup nando, deze pot nog winnen dan is t mooi geweest!
Mindlight, onze helden zijn aan het dubbelen samen.. Ze maken gehakt van Hanley/Aspelin die 11 geplaatst zijn Hakkuh
zelf de kansen niet pakken en vervolgens gebroken worden. Nando. Grrrr.
Onvooooooooooooooorstelbaar. Nando in alle games van Davy kansen en wordt dan zelf gebroken na 40-15. Zó zuur dit. Belangrijkste pot zo verliezen. ](*,)
En die kale homo wint, wat een enorme treurnis. Ik heb er geen woorden voor. Zóveel kansen. Nu de veelgekozen Federer en Davy tegen elkaar ipv Federer en mijn Verdasco.

Tsja Tsonga 6-3 3-1 voor maar wat heb ik eraan?
Haggie Wrote:Mindlight, onze helden zijn aan het dubbelen samen.. Ze maken gehakt van Hanley/Aspelin die 11 geplaatst zijn Hakkuh

Wat een koppel :eeeek: Notworthy
En Davy, never in doubt gelukkig! =D>
die kale draak gaat 'gewoon' in vier setjes eraf tegen king fedex. De vier halve finalisten staan in mijn team.
Klote Davy...
Dramtisch niveau trouwens
Rake klappen ineens van Almagro, kom op, zorg in ieder geval voor overwerk voor Jo!
Vanacht/morgenvroeg gaat t gebeuren. nadal-murray. Deze zal wel in de ochtend gespeeld worden voor ons lijkt me. Dan kan ik m niet helemaal volgen en moeten op t werk alle tv schermen maar op eurosport...
Bij winst van Murray gaat t leuk worden voor mij..
Dat wordt inderdaad een cruciale pot, de winnaar haalt normaal gesproken de finale.
15-30, kom op Nico, vechten voor deze game!
SP Almagro [-o<
Hakkuh
tsonga en concentratie verlies gebeurd te vaak.
Klotezooi, elke dag valt er nu wel een cruciale pot op zure manier verkeerd. Maar roger pakt davy wel, die speelt gewoon te snel.

Prima van djoko weer trouwens. Er komen echt vier cruciale QFs aan, allemaal belangrijk. Als de vier favorieten daar nou eens allemaal konden winnen...
Almagro gaat beter en beter spelen, kom op jongen!
Pfff cruciale game zo zeg, al 2 bp's gemist door Tsonga en Almagro kan het ook niet afmaken. Tweede kans voor Nico nu.
En de game voor Almagro! Dit is je kans [-o<