FTM Forum

Full Version: Australian Open 2010
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Hop, 4-3*, 1 puntje pakken nu [-o<
Isner krijgt verdomme geen return in het veld...
Monfils krijgt verdomme geen racket tegen de bal Wink
Verdomme Monfils, dat zat erin natuurlijk, eindelijk een kansje ](*,)
mindlight Wrote:Hop, 5-4*, 1 puntje pakken nu [-o<
Hop, wat een punt! :eeeek:
Neeeeeeeeeee ](*,)
Pfff, weer op de lijn...
Juist John, zelf gaan halen!
Feli mensen met Isner, wat een kut-AO is dit aan het worden zeg Dead
JAAAAAAAAAAAAAAAA!
Wat een TB-held zeg, zo verdiend! 2 super TBs en Gael speelde deze laatste ook echt goed. En nou Murray pakken!
Tsja die Isner, een paar Tb's en 't kan zo afgelopen zijn. 90 puntjes teveel gehaald. Laat Murray 'm dan maar slopen.

Hup Mayert. Break voorgestaan trouwens in de 4e set. Sad
Nee, nu mag Isner all the way. Ik mag hem altijd wel, alleen hij is zo vreselijk irritant als je hem zelf niet hebt.

En dat de helft van de forummers hem in de rally zou verslaan is wmb wel gelogenstraft, hij kan aardig mee tegenwoordig.
Potro mag deze set nog wel even weggeven, nu begint zo toch Cilic-Wawrinka. Na Potro komt dan weer Nadal.
En nu breakt Potro weer en kan ie serveren voor de wedstrijd.
Als Cilic straks maar verliest, is het goed...
mindlight Wrote:Nee, nu mag Isner all the way. Ik mag hem altijd wel, alleen hij is zo vreselijk irritant als je hem zelf niet hebt.

En dat de helft van de forummers hem in de rally zou verslaan is wmb wel gelogenstraft, hij kan aardig mee tegenwoordig.
Hij heeft een aardige knop omgezet in Auckland, al is dat er dit toernooi nog niet echt uitgekomen, vandaag eigenlijk ook niet. In Auckland speelde ie stukken beter. Maar dat mag ie dan tegen Murray doen.

Wat een loting trouwens voor Murray, geen een geplaatste speler voor de kwartfinale...
Lelijk trouwens ook dat Gonzo in 5 sets wint na een 2-1 achterstand in sets.
Ik ben toch nog wel bang voor die Potro, die kan zomaar in het toernooi groeien. Als Cilic straks wint, moet ie sowieso nog wel één wedstrijd knallen.
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Nee, nu mag Isner all the way. Ik mag hem altijd wel, alleen hij is zo vreselijk irritant als je hem zelf niet hebt.

En dat de helft van de forummers hem in de rally zou verslaan is wmb wel gelogenstraft, hij kan aardig mee tegenwoordig.
Hij heeft een aardige knop omgezet in Auckland, al is dat er dit toernooi nog niet echt uitgekomen, vandaag eigenlijk ook niet. In Auckland speelde ie stukken beter. Maar dat mag ie dan tegen Murray doen.

Wat een loting trouwens voor Murray, geen een geplaatste speler voor de kwartfinale...

Ben ik niet met je eens, die knop was al eerder om, bijvoorbeeld op de USO. En ik heb vandaag alleen de laatste set gezien, maar daar speelde hij gewoon goed.
Tegen Murray is hij ongetwijfeld kansloos, aangezien Murray "een van de beste retourneerders van de wereld" is. Dit is nou typisch zo'n potje waar Murray het gaat laten liggen trouwens.
Die Mayer joh, wat een genot toch om daar naar te kijken
Neeeeeeeeeeee :eeeek:
Wat doe je nou?
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Nee, nu mag Isner all the way. Ik mag hem altijd wel, alleen hij is zo vreselijk irritant als je hem zelf niet hebt.

En dat de helft van de forummers hem in de rally zou verslaan is wmb wel gelogenstraft, hij kan aardig mee tegenwoordig.
Hij heeft een aardige knop omgezet in Auckland, al is dat er dit toernooi nog niet echt uitgekomen, vandaag eigenlijk ook niet. In Auckland speelde ie stukken beter. Maar dat mag ie dan tegen Murray doen.

Wat een loting trouwens voor Murray, geen een geplaatste speler voor de kwartfinale...

Ben ik niet met je eens, die knop was al eerder om, bijvoorbeeld op de USO. En ik heb vandaag alleen de laatste set gezien, maar daar speelde hij gewoon goed.
Tegen Murray is hij ongetwijfeld kansloos, aangezien Murray "een van de beste retourneerders van de wereld" is. Dit is nou typisch zo'n potje waar Murray het gaat laten liggen trouwens.
Op de US Open was het wel redelijk ja, maar daarna was het weer helemaal niks. Nu is het iig een stuk constanter geworden, hij wordt een soort Querrey.

En Murray mag dan goed kunnen retourneren, dat kan Monfils ook. Maar tegen die services van de laatste 1,5 set kan ook Murray niet op. Echter, in de rally is Murray natuurlijk wel 5 niveaus beter dan Monfils, al waren ze vandaag allebei slect. Alles of niets dan maar voor John en hopen op einderdaad een Murraytje...
Ik ben zelf van mening dat hij Querrey wel voorbij is, hij is nu gewoon de nr #2 van Amerika.

Ahh nu wordt het leuk, interview met Murray.
Mayer heeft geweldige dingen laten zien, mooi dat ie weer beetje in de picture is.
mindlight Wrote:Die Mayer joh, wat een genot toch om daar naar te kijken

ML, respect voor je dat je onvoorwaardelijk voor je helden gaat, maar deze man is toch een drama om naar te kijken.
Mayer is geen held van ML, eerder van mij dan.
Murray sloeg vandaag iets van 30% 1e service in set 1? Dat biedt hoe dan ook perspectief.
Wat een positief ding is van de poepdraw van Murray is dat ie straks zonder enig ritme komt tegen Nadal, dat lijkt me niet gunstig.