FTM Forum

Full Version: Australian Open 2010
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Vijfsetter zou leuk zijn...
kooltje Wrote:Vijfsetter zou leuk zijn...

Hij moet nu gewoon toeslaan en hopen dat Djoko last blijft houden. Normaal als je misselijk bent en moet kotsen kun je daarna niet meer op topniveau spelen maar bij Djoko kan je alles verwachten.
kooltje Wrote:Vijfsetter zou leuk zijn...
Die komt er wel aan, Djoko is nu even nergens meer.
centre court Wrote:
kooltje Wrote:Vijfsetter zou leuk zijn...

Hij moet nu gewoon toeslaan en hopen dat Djoko last blijft houden. Normaal als je misselijk bent en moet kotsen kun je daarna niet meer op topniveau spelen maar bij Djoko kan je alles verwachten.
Ik zie dat je het tennis goed volgt de laatste jaren Undecided
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:
kooltje Wrote:Vijfsetter zou leuk zijn...

Hij moet nu gewoon toeslaan en hopen dat Djoko last blijft houden. Normaal als je misselijk bent en moet kotsen kun je daarna niet meer op topniveau spelen maar bij Djoko kan je alles verwachten.
Ik zie dat je het tennis goed volgt de laatste jaren Undecided

Hoezo? Bedoel je dat ie eerder wel dit soort fratsen had maar de laatste jaren niet meer?
Djoko tankt een setje, maar de kans is 99% dat ie bij het begin van de 5e set nergens meer last van heeft.
Ik weet niet of ie dat eerder had, maar de laatste jaren iig niet meer. Hij geeft iig vrijwel nooit op en vraagt nooit time-outs aan. En waarom zou ie hier in godsnaam faken? Vertel me dat eens...
Ad Wim Wrote:Ik weet niet of ie dat eerder had, maar de laatste jaren iig niet meer. Hij geeft iig vrijwel nooit op en vraagt nooit time-outs aan. En waarom zou ie hier in godsnaam faken? Vertel me dat eens...

Volgens mij heb je een black-out Ad. Djoko heeft een tijdlang zelfs bekend gestaan om zijn faken van blessures. Op het moment dat ie een break achter kwam riep ie de dokter al. 9 van de 10 keer won ie daarna gewoon de partij. Jij ging hier zelfs vaak op in om hem te beschermen.

En zie daar, net voor het moment dat de 5e set begint helpt het pilletje en kan ie 't weer.
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik weet niet of ie dat eerder had, maar de laatste jaren iig niet meer. Hij geeft iig vrijwel nooit op en vraagt nooit time-outs aan. En waarom zou ie hier in godsnaam faken? Vertel me dat eens...

Volgens mij heb je een black-out Ad. Djoko heeft een tijdlang zelfs bekend gestaan om zijn faken van blessures. Op het moment dat ie een break achter kwam riep ie de dokter al. 9 van de 10 keer won ie daarna gewoon de partij. Jij ging hier zelfs vaak op in om hem te beschermen.

En zie daar, net voor het moment dat de 5e set begint helpt het pilletje en kan ie 't weer.
Ik weet dat dat het algemene beeld van hem was ja, en dat was gecreëerd door haters, zoals er ook zoveel beelden gecreëerd worden van Nadal, Murray en Federer. En nogmaals, dat was dus een paar jaar geleden en de laatste jaren nooit meer, maar dat vergeet je even te melden.

En je geeft geen antwoord op mijn vraag.
5e set. Nou wil ik weleens hoe hij zich fysiek houdt.
centre court Wrote:5e set. Nou wil ik weleens hoe hij zich fysiek houdt.
En dan, wat nou als ie zich goed houdt in de 5e set?
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:5e set. Nou wil ik weleens hoe hij zich fysiek houdt.
En dan, wat nou als ie zich goed houdt in de 5e set?

Dat ie flink gekotst heeft :wink:
Maar hij gaat eraf met 6-3 of meer.
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik weet niet of ie dat eerder had, maar de laatste jaren iig niet meer. Hij geeft iig vrijwel nooit op en vraagt nooit time-outs aan. En waarom zou ie hier in godsnaam faken? Vertel me dat eens...

Volgens mij heb je een black-out Ad. Djoko heeft een tijdlang zelfs bekend gestaan om zijn faken van blessures. Op het moment dat ie een break achter kwam riep ie de dokter al. 9 van de 10 keer won ie daarna gewoon de partij. Jij ging hier zelfs vaak op in om hem te beschermen.

En zie daar, net voor het moment dat de 5e set begint helpt het pilletje en kan ie 't weer.
Ik weet dat dat het algemene beeld van hem was ja, en dat was gecreëerd door haters, zoals er ook zoveel beelden gecreëerd worden van Nadal, Murray en Federer. En nogmaals, dat was dus een paar jaar geleden en de laatste jaren nooit meer, maar dat vergeet je even te melden.

En je geeft geen antwoord op mijn vraag.

Een aantal jaar geleden was het natuurlijk ook regelmatig prijs bij Djoko, en maakte hij zich er bepaald niet populair mee. Maar dat is nu al tijden voorbij, en nog steeds wordt het opgerakeld als er ook maar iets met hem aan de hand is. Jammer is dat.
Break Tsonga! Nu door! Laat 'm niet terugkomen en maak aub geen domme fouten meer, houdt die bal in het spel.
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik weet niet of ie dat eerder had, maar de laatste jaren iig niet meer. Hij geeft iig vrijwel nooit op en vraagt nooit time-outs aan. En waarom zou ie hier in godsnaam faken? Vertel me dat eens...

Volgens mij heb je een black-out Ad. Djoko heeft een tijdlang zelfs bekend gestaan om zijn faken van blessures. Op het moment dat ie een break achter kwam riep ie de dokter al. 9 van de 10 keer won ie daarna gewoon de partij. Jij ging hier zelfs vaak op in om hem te beschermen.

En zie daar, net voor het moment dat de 5e set begint helpt het pilletje en kan ie 't weer.
Ik weet dat dat het algemene beeld van hem was ja, en dat was gecreëerd door haters, zoals er ook zoveel beelden gecreëerd worden van Nadal, Murray en Federer. En nogmaals, dat was dus een paar jaar geleden en de laatste jaren nooit meer, maar dat vergeet je even te melden.

En je geeft geen antwoord op mijn vraag.

Een aantal jaar geleden was het natuurlijk ook regelmatig prijs bij Djoko, en maakte hij zich er bepaald niet populair mee. Maar dat is nu al tijden voorbij, en nog steeds wordt het opgerakeld als er ook maar iets met hem aan de hand is. Jammer is dat.
Dat is dus precies wat ik bedoel. Blijkbaar leeft CC in het verleden.
:-({|=
hij heeft de afgelopen jaren minimaal 1x bij een GS opgegeven...

dus hij moet dit jaar eerst maar eens het tegendeel bewijzen...
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik weet niet of ie dat eerder had, maar de laatste jaren iig niet meer. Hij geeft iig vrijwel nooit op en vraagt nooit time-outs aan. En waarom zou ie hier in godsnaam faken? Vertel me dat eens...

Volgens mij heb je een black-out Ad. Djoko heeft een tijdlang zelfs bekend gestaan om zijn faken van blessures. Op het moment dat ie een break achter kwam riep ie de dokter al. 9 van de 10 keer won ie daarna gewoon de partij. Jij ging hier zelfs vaak op in om hem te beschermen.

En zie daar, net voor het moment dat de 5e set begint helpt het pilletje en kan ie 't weer.
Ik weet dat dat het algemene beeld van hem was ja, en dat was gecreëerd door haters, zoals er ook zoveel beelden gecreëerd worden van Nadal, Murray en Federer. En nogmaals, dat was dus een paar jaar geleden en de laatste jaren nooit meer, maar dat vergeet je even te melden.

En je geeft geen antwoord op mijn vraag.

Een aantal jaar geleden was het natuurlijk ook regelmatig prijs bij Djoko, en maakte hij zich er bepaald niet populair mee. Maar dat is nu al tijden voorbij, en nog steeds wordt het opgerakeld als er ook maar iets met hem aan de hand is. Jammer is dat.
Dat is dus precies wat ik bedoel. Blijkbaar leeft CC in het verleden.

Dit haalt gewoon oude herinneringen op.
buurs Wrote:hij heeft de afgelopen jaren minimaal 1x bij een GS opgegeven...

dus hij moet dit jaar eerst maar eens het tegendeel bewijzen...

Er zit nogal een verschil tussen opgeven (wat best legitiem kan zijn, zie Nadal gisteren), en een blessure faken om de tegenstander te ontregelen. Opgeven is niet zo erg, maar zoals in zijn eerste 2 jaar steeds de fysio laten komen om vervolgens de sterren van de hemel te tennissen, dat is wat irritatie opwekte.
Djok is nergens meer, slaat de helft van de punten onderin het net. Man man man...
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Hij is sowieso astmatisch, dus dat kan het zijn, maar hij lijkt me vooral misselijk te zijn. Hij heeft kotsneigingen...

Dit kan voor jou nog weleens verkeerd aflopen Ad.

Ad Wim Wrote:Djok is nergens meer, slaat de helft van de punten onderin het net. Man man man...
Tja Hag, ik heb er geen woorden voor. Eerst Nadal en nu dit.
KAP NOU MET DIE DROPSHOTS!!
Toch zonde, ik zag in Roddick de meeste kans om 360punten extra te pakken en dat hij dan moet verliezen.

Bijna 4 halve finalisten, BIJNA!! Sad

(Als Tsonga het afmaakt uiteraard.....)
Geen Nadal, Djoko en Potro in de SF, wie had dat nou verwacht?
Ad Wim Wrote:Geen Nadal, Djoko en Potro in de SF, wie had dat nou verwacht?

Wie denk je? :wink:
Tsonga laat hier even 2 kansen liggen om op *3-0 te komen, dan was 't echt over geweest. Nu vertrouw ik Djoko nog steeds niet.
Come on Djoko, het is nog niet gebeurd...
Kom op Jo...hou vol!
Mooi...Nu is het gebeurd =D>
*4-1 Jo [-o<