FTM Forum

Full Version: Australian Open 2010
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Iemand trouwens een streampje voor Ivan-Ivo?
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.fromsport.com/video-155935.html">http://www.fromsport.com/video-155935.html</a><!-- m -->
Ivan met een haarband Undecided Undecided
Wat een held Notworthy
Hmm zwart scherm Scholten, ik ga even verder zoeken.
Klasse Cilic. Break voor in de 3e inmiddels!
Nadal zoals verwacht een set en een break voor, jammer dat Kohltje z'n kansjes niet heeft gepakt.
Karlo-Ljubo 6-3 1-4. Niet echt normale setstanden voor deze 2 hardhitters.
ML, bij mij doet ie het wel, vaag....

Kohlschreiber 0 uit 9 BP's, pfff.....
Ad Wim Wrote:Wawrinka is zo'n clean hitter, dat is wel echt mooi om naar te kijken. Hij heeft me alleen zo genaaid bij RG 2 jaar geleden, dat mag ie nu wel even goed maken. Moet ie trouwens niet gebroken worden...

Tegen Gonzalez, 2-0 in sets en 3-0 in de derde. Icon_evil
Waw wordt behandeld aan zo te zien een blaar.
Nette bal van Nadal zeg, blijft gaaf om te zien als een bal langs de netpaal gaat.
Nadal 2-0 voor in sets.
Cilic 2-1 voor in sets.
Ljubo-Karlo 1-1 in sets.
Scholten! Wrote:ML, bij mij doet ie het wel, vaag....

Kohlschreiber 0 uit 9 BP's, pfff.....

Idd vaag ja. Maargoed, dan maar scorebordjournalistiek. Zo te zien speelt Ivan de pannen van het dak :8:
Als Nadal en/of Cilic nou even opschieten gaat Eurosport vast om en komen er veel meer streams beschikbaar.
Zozo, Kohl breakt zomaar een keer! 2-0. =D>
Break Ivo :|
3-0 voor Kohl en Ivan. Cilic mist bp voor 2-0.
Lekker Isner,Cilic en Nadal!!

Nu even terugvechten Nadal..of lekker laten lopen en voor set 4 gaan!
Heeft Cilic het lastig?
kooltje Wrote:Lekker Isner,Cilic en Nadal!!

Nu even terugvechten Nadal..of lekker laten lopen en voor set 4 gaan!
6-2 Kohl...in vier sets dus maar...
Heerlijk Marin!
Lekker Kohllie, opzouten met die Nadal!
Hup Rafa. Verziek niet mijn hele Aus Open met deze partij. Marin is prima en niet verwacht, maar het is nog niet afgelopen
Kom op nou eens Kohl en maak wat van die bp's!
Cilic is prima maar als Nadal serieus gaat lopen klote dan maakt dat weinig meer uit...
Undecided Waarom kies jij spelers en ga je er tegen zitten juichen. Ben je vast de enige in Undecided
Stille Wrote:Undecided Waarom kies jij spelers en ga je er tegen zitten juichen. Ben je vast de enige in Undecided

Mijn hekel aan Nadal is groter dan het belang van FTM. Daarbij verwacht(te) ik dat Nadal minimaal 1200 punten ging halen, alles wat dat minder wordt is mooi meegenomen.
Cilic moet het zelf gaan halen nu, hup Marin nog 1 gamepje
Hup Kohl, pak die homo
En dan toch weer de break voor Nadal Sad
En de rebreak ....