FTM Forum

Full Version: Australian Open 2010
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
6*-4...

veel te veel risico nu.

ace aub!
en zijn 4e ace van de tb Notworthy
buurs Wrote:4 sp =D>
en Raak!! \Big Grin/
Grote klasse John! Beste tennis van de hele wedstrijd bewaard voor deze loeibelangrijke TB =D>

Maar het is nog niet afgelopen. Tijdje geleden alweer, dat een 5e set goed viel voor mij.
Daar gaan we weer: 40-0 en dan 3 totaal onnodige missers op halfcourt returns...
Ad Wim Wrote:Grote klasse John! Beste tennis van de hele wedstrijd bewaard voor deze loeibelangrijke TB =D>

Maar het is nog niet afgelopen. Tijdje geleden alweer, dat een 5e set goed viel voor mij.

Que? Het kan aan mij liggen, maar gevoelsmatig gingen er best wat 5-setters goed voor je, eigenlijk alleen Ferrer niet.
En Cilic. En dat waren wel twee heel veelgekozen jongens. En dan noem ik Malisse nog niet eens, net als een hoop andere redelijk onbelangrijke partijen. Daar staan alleen Gasquet, Nieminen en in mindere mate Isner-Seppi tegenover, dus in principe een negatieve balans.
Johnny heeft weer aardig zijn spel en vooral zijn serviceritme gevonden. 5-4, nog 1 game.
kom op monfils je gaat me niet nu al laten vallen.
Poeh, die bal leek me uit op 40-30...

Helaas, Monfils speelt en serveert nu ook goed.
Ad Wim Wrote:En Cilic. En dat waren wel twee heel veelgekozen jongens. En dan noem ik Malisse nog niet eens, net als een hoop andere redelijk onbelangrijke partijen. Daar staan alleen Gasquet, Nieminen en in mindere mate Isner-Seppi tegenover, dus in principe een negatieve balans.

Hmm ok, Cilic klopt inderdaad, die vergat ik. Ik zit op Cilic na (die echt wel had mogen verliezen) nog op de eerste goedvallende 5-setter te wachten. Monfils is daarvoor een mooie kandidaat.
Super Gael, blijf retourneren zo! Die Mayer trouwens, netjes hoor =D>
come on geal
mooi moment om te breaken
Niet kloten nou John, kom op.
Oef, dat wordt weer hoe dan ook een TB. Wordt lastig.
Maar dan is daar altijd nog die service. Iig de TB binnen.
potro breakt terug is weer minder Sad
15-30 :o
Hop, en dan een ace, klasse!
Wat een volley, 15-30, doe het!
Hop, gamepoint, klasse Gael! =D>
Ai, dan lukt de volley even niet, maar deze was ook lastig.
Wel een goede manier om de TB in te gaan zo, hup Gael in deze loterij.
Wow kom erin op 6-6 4e set bij Isner-Gael. Come on Gael. Laat me niet in de steek hier!
Pfff, TB, wat een spanning.

Net won degene hem die er het meest naar verlangde, nu zou dat Monfils zijn...
Wat een bal, super Gael!
Pfff, wat een return op 2e service...
Sjezus, als hij zo blijft serveren gaat het niet lukken natuurlijk. Hup Gael punt voor punt dan maar even nu.
Mooi, gelukje met die return die net uit valt.
Die Mayer is trwouens wel prachtig. Soort Santoro, maar dan die wel af en toe hard slaat.