FTM Forum

Full Version: Australian Open 2010
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
En het matchpoint, voor de 23e GS SF op rij....
Zo, Davy slaat 2 returns volle bak en bp!
En een superpassing voor 5-5!
Pfff wat een game... iedereen aan het werk of op het puntje van de stoel?
En dan via de netband uit en dus de break weer voor Roger.... wat een superspannende game....
:-({|= :-({|= :-({|= :-({|= :-({|=
aan 't werk, met een schuin oog gekeken!

NU TSONGA AAN HET WERK!!! :-" :-({|= :-({|=
Wie werkt de punten even bij? Ben weer ingelopen op Dannis!!!
feli Heggie!
Gaat deze week het andere record van Sampras worden geëvenaard (8 opeenvolgende jaren een GS winnen)?
buurs Wrote:feli Heggie!

TY!
_Tampie Wrote:Gaat deze week het andere record van Sampras worden geëvenaard (8 opeenvolgende jaren een GS winnen)?

Dat doet hij in London! Deze week is voor Murray!

Volgend jaar gaat ie 'm zelfs verbeteren :Big Grin
Deze zal idd voor Murray zijn.

Nu zometeen Jooooooooooo!
Wat is die Haggie de laatste dagen veel op het forum? Gaat het goed ofzo? :Big Grin
Stille Wrote:Wat is die Haggie de laatste dagen veel op het forum? Gaat het goed ofzo? :Big Grin

4 spelers gekozen deze week (bevalt me wel die tactiek), veel gejuicht tegen spelers van jullie :wink:
Djoko breakt, maar Tsonga breakt direct terug. O.a. door 2 verkeerde dropshots van Djoko. Ik dacht dat ie daar inmiddels wel klaar mee was want 't is echt hilarisch. Uit 't niets speelt ie soms in een rally een maanbal als dropshot. Nu eigen service houden Jo.
5-2 Djoko. Tsonga voor zijn doen veel te afwachtend. Djoko nu wat minder fouten.
Helaas gaat Federer tegen beide heren makkelijk winnen.
5-2 Djoko. Laat 'm maar even gaan Jo. Jou tijd komt zo!
Kom op nou Jo!!
In het verleden al laten zien dat je hem kunt hebben!
BREAK HEM!

alweer een verkeerde dropshot!! :lol: :lol:
:-({|=
Die dropshots van Djoko. Undecided
Tsonga wacht in de rally tot Djoko de fout maakt, beetje de omgekeerde wereld zo. Waarschijnlijk doet ie dat nu omdat ie in het begin met aanvallend tennis zelf teveel fouten maakte. Als ie zometeen eenmaal z'n ritme heeft en zelf weer gaat aanvallen klapt ie er overheen. :8:
Moet wel zeggen dat 't een erg schrale pot is met afwachtend tennis en alsnog veel fouten.
Djoko sp gemist op *5-3 en nu 5-4*! Hup!
ik blij dat haggie Jo ook heeft :8:
Dat is hem Jo!
Oef 15-30 gemist door Jo op 5-5. Nu jezelf die TB in slaan.
4-4 ik mis Ad op het moment dat zijn djoko speelt
6-5* ...eerste setpunt voor Jo
op eigen serve nu!!
Set Tsonga..10-8 =D>
Jaaaaa koning Jo!!! :-({|=