FTM Forum

Full Version: Australian Open 2010
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
6-0 wat een flater. Daar kijk je dan 2 dagen naar uit
En daar komt de fysio
Schouderblessure voor Baghdatis, dammit
Hewitt Notworthy Notworthy

Nu jij nog Haas!
Ben je nou weer voor Hewitt? Maar die staat in je team :Big Grin
Dat heb ik uiteraard alleen bij Nadal en Murray, de zeldzame keren dat ik die kies.

Fuck, bp Tsonga.
Dit gaat nergens over Marcos, gooi de handdoek maar in de ring want je bent niet fit
2e bp tsonga.

die oop van morgen staat me trouwens niet aan Icon_evil
Die Djoko heeft trouwens net zo'n poeploting als Murray Undecided
Gaat ie een lobje doen Undecided
wat een reactie van tsonga om te breaken Notworthy
Wel met dank aan Haas natuurlijk, dat punt daarvoor ](*,)

Er staan hier 270 punten op het spel.
Moeilijk he volleren Marcos!
Lekker Jo, doe jij het dan maar vandaag en daarna tegen Almagro zou ook moeten kunnen. Trouwens stukje van Djoko gezien. Hij speelde wel erg sterk vandaag
buurs Wrote:2e bp tsonga.

die oop van morgen staat me trouwens niet aan Icon_evil

Ik vind het prima, eerst Isner-Murray en dan Rafa-Ivo en daarna pitten. Cilic sla ik dan wel over
Djoko haalt nu minimaal 360 punten, Kubot is geen partij, net als zijn voorgaande tegenstanders eigenlijk. Daarna Davy of Verdasco, dan moet de knop wel heel direct omgezet worden, en dat is op zich gunstig voor die mannen.
cilic - potro en roddick - gonzo wil ik graag zien, maar toch verwacht ook wel iets van isner.

ik denk dat ik m'n wekker maar om 6 uur zet voor cilic- potro
Djoko zit niet bij Davy en Verdasco in het schema, ja pas in de halve
mindlight Wrote:Djoko haalt nu minimaal 360 punten, Kubot is geen partij, net als zijn voorgaande tegenstanders eigenlijk. Daarna Davy of Verdasco, dan moet de knop wel heel direct omgezet worden, en dat is op zich gunstig voor die mannen.

eerst tsonga, haas of almagro nog.
Ja Stille en Buurs, idd, even verkeerd gekeken. In dat geval heeft Djoko wel helemaal een poeploting, dan zijn die 720 punten al bijna binnen. Hoewel niet genoeg is dat wel super als je hem in je team hebt.
baghdatis lijkt trouwens nergens last van te hebben.
Djoko tegen Tsonga/Haas kwartfinale is denk ik niet zo makkelijk voor Nole
Stille Wrote:Djoko tegen Tsonga/Haas kwartfinale is denk ik niet zo makkelijk voor Nole

Dat lijkt me wel, ik vind Tsonga niet supersterk spelen. En idd, zit nu een tijdje Baghdatis te kijken, maar die lijkt gewoon fit.
Ja, hij pakt z'n schouder wat vast tijdens de breaks, maar tijdens rallies zie je er niets van.
Ik kan me wel een paar overwinningen van Haas en Tsonga op Djoko herrinneren
Ja ik ook, alleen waren ze toen in een andere vorm dan nu. En in 5-setters zie ik het al helemaal niet gebeuren.
Hou nou eens op met die backhand UE'S !
Dropshot Undecided
Break Hewitt Hakkuh
Wat een schandalige game weer. DIt wordt niets meer. Hup Jo