FTM Forum

Full Version: Australian Open 2010
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Andy mag van mij gerust winnen, maar dan moet hij nog wel fit genoeg zijn voor een halve finale.
Mooi, Roddick haalt eindelijk weer een beetje niveau en Cilic zakt weg.
Cilic tankt even 2 setjes.
Hoppa, Roddick on fire nu, eindelijk! Hoop niet dat Cilic straks nog een opleving krijgt.
Haggie Wrote:kom op Rod, win dat publiek achter je! Pak die break, Pak die set, pak die wedstrijd!! Cilic kan dat helemaal niet hebben!

Daar is de break!!
Cilic had het beter in 3 kunnen afmaken, had jullie een hoop frustratie gescheeld.
Heerlijk aankomen op 't werk! De 5e set zal nu wel 19-17 worden Icon_twisted
_Tampie Wrote:Cilic had het beter in 3 kunnen afmaken, had jullie een hoop frustratie gescheeld.

Roddick had het beter in 3 kunnen doen, had jou een hoop frustratie gescheeld :8:
Heel verstandig Andy, nu even breaken zodat je straks kunt beginnen.
Hoe is dit nu weer mogelijk :x
Rij je even naar je werk...
Kom op nou Cilic...Als je dit nog weg gaat geven
Wat speelt die Roddick, los van de laatste twee games, ineens geweldig. Heb alles gezien, maar zag het na de 2e set somber in. Daarna begon Andy's service te lopen. Come on!!
Scholten! Wrote:Wat speelt die Roddick, los van de laatste twee games, ineens geweldig. Heb alles gezien, maar zag het na de 2e set somber in. Daarna begon Andy's service te lopen. Come on!!
Wint hij ook weer rally's?
En daar is de set! =D>
kooltje Wrote:
Scholten! Wrote:Wat speelt die Roddick, los van de laatste twee games, ineens geweldig. Heb alles gezien, maar zag het na de 2e set somber in. Daarna begon Andy's service te lopen. Come on!!
Wint hij ook weer rally's?

Ja
Ad Wim Wrote:Weer eens 2 bps gemist, dit wordt helemaal niks meer.

[-X

Dit wordt de 5e set voor Andy!
Ja man, en hoe! Hij hakt de ene winner na de andere erlangs. Deze set 15 winners en 9 UEs.
Scholten! Wrote:
Ad Wim Wrote:Weer eens 2 bps gemist, dit wordt helemaal niks meer.

[-X

Dit wordt de 5e set voor Andy!
Je zegt net zelf dat je het ook somber in zag. Dat leek me ook duidelijk toen.
Ik weet nog niet hoe Andy dit alsnog gaat verliezen, maar ik heb er alle vertrouwen in.
kooltje Wrote:
Scholten! Wrote:Wat speelt die Roddick, los van de laatste twee games, ineens geweldig. Heb alles gezien, maar zag het na de 2e set somber in. Daarna begon Andy's service te lopen. Come on!!
Wint hij ook weer rally's?

Cilic slaat ze niet meer zo makkelijk weg, of dat komt door Roddicks weerbaarheid of door de terugwerkende kracht van Cilic weet ik niet. Feit is dat Roddick agressiever is gaan speler en hier bij vlagen succes mee heeft. Kom maar op met die UE's Marin!
Heeeeeeeeeeeeerlijk hoor! 0-30 meteen!
Wat een bal ook weer om op 0-30 te komen Notworthy

Hij verdedigt ook gewoon 5 niveaus beter, dit is zijn niveau.
Ongelofelijk :|
Ad Wim Wrote:
Scholten! Wrote:
Ad Wim Wrote:Weer eens 2 bps gemist, dit wordt helemaal niks meer.

[-X

Dit wordt de 5e set voor Andy!
Je zegt net zelf dat je het ook somber in zag. Dat leek me ook duidelijk toen.

Nee, klopt ook Ad, maar gelukkig is het nu anders. In de tweede set raakte Cilic alles, vind het wel knap dat Roddick zich op een of andere manier heeft bewapend.
Challenge dan iig die 1e bal!
Pak er nu wel eentje dan Andy
Godver, niet weer hè?! :x
:x
Hmm veel te geforceerd die laatste bal
Neeeeeeeeeeee, Verdasco en Almagro misten ook allebei 3 bps in de 5e en we weten hoe dat afgelopen is...
SLECHTER KON HIJ DE SET NIET BEGINNNE!!!


](*,) ](*,) ](*,)