FTM Forum

Full Version: Australian Open 2010
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Kijkt er niemand naar Dikbilkoe vs Woestijnrat?
Half oog, matig potje.
8e finale op rij inderdaad, zij record is 10 op rij. Dat kan hij dus met Wimbledon evenaren en op de US Open verbreken. Het zal erom hangen of hij Nadal op Roland Garros voor de finale al gaat ontmoeten.
Federer staat overigens alleen bij winst in de finale in het Meest Rendabele FTM Team.
Pfff wat heb ik trouwens gemazzeld, het team wat ik in eerste instantie neerzette, heb ik laten staan, met Tsonga, Murray, Cilic.
Ik had een alternatief team, waarin de kleintjes ongeveer hetzelfde waren maar ik als kopstukken die 3 niet had en daarvoor Djokovic en Roddick. Serieus getwijfeld om de boel te vervangen, maar volgens mij niet gedaan omdat mijn eerste team zo mooi op 0 euro budget over uitkwam..... Scheelt (1200+720+720)-(180+360)=2100 punten.... En als Murray wint 2900....
hup fedex
Anders ga je gewoon even niet naar het net Roger...
Goed niveau tot nu toe.

Federer pakt de 1e set met 6-3.

Ben benieuwd of ze dit niveau kunnen vasthouden.
Redelijk niveau...Weinig echte toppunten..behalve eentje van Murray.

Als Roger dat hoge niveau nog eens wat langer vast kan houden, laat hij echt iedereen kansloos. Nu blijft het bij twee games om de boel te beslissen.
Ik vind het niet zo spectaculair, ze kunnen allebei veel beter. Tempo ligt ook nog niet zo hoog, beetje schaaktennis.

Had wel constant het idee dat Murray de betere was, wel knap dat Federer dan ineens de set pakt.
Hop, Roger is los Notworthy
Federer speelt echt goed, vind ik.

Hij blijft geduldig en slaat toe wanneer het kan.
Tegen Davy vond ik hem veel onrustiger.

Tegen Tsonga heb ik niet gezien.
Je ziet Roger gewoon balen dat hij geen tegenstand krijgt...Hij wilt een echte finale voor het publiek
Ik vind Murray matig spelen, veel te afwachtend. Terwijl ie juist tegen Nadal zo goed en aanvallend speelde. Federer speelde een matige eerste 3/4 set, maar speelt nu goed.
=D>
Zelfs met de backhand heeft hij al een aantal winners geslagen.
Tja, alleen jij denkt en vindt dat hij een slechte backhand heeft...
Ad Wim Wrote:Tja, alleen jij denkt en vindt dat hij een slechte backhand heeft...
Dat kun je toch eigenlijk nooit meer zeggen nadat punt van daarnet Buurs :roll:
Murray laat telkens wel zijn beste tennis zien als ie bp tegen heeft. Als ie hier houdt, kan ie er wel eens in groeien.
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Tja, alleen jij denkt en vindt dat hij een slechte backhand heeft...
Dat kun je toch eigenlijk nooit meer zeggen nadat punt van daarnet Buurs :roll:
Dat kun je sowieso niet zeggen van de beste en meest complete tennisser allertijden.
Anders maak je het even af, Roger...
Het gaat tot nu toe nog vrijwel precies gelijk aan de wedstrijd tegen Del Potro. Eens kijken of Federer het nu wel afmaakt in de tweede set...
Goed bezig Roger! Ga door!
Maar hij maakt het klasse af, wat een serveergeweld.
Xtragaap4de
Federer zakt wat in nu. Geen gezeik Roger, gewoon in 3 afmaken.
Murray nog geblesseerd ook...Nou dan is het helemaal klaar. Totaal geen spanning helaas
Roger, lul!
Voor het publiek Ad...Probeert net te doen of zijn tegenstanders wat voorstellen
Zo never in doubt dit, en Murray gaat wéér geen GS pakken Hakkuh