FTM Forum

Full Version: Australian Open 2010
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
15-30 :-({|=
federer wordt langzaam beter.

ik vrees nu toch wel weer het ergste Icon_evil

die kans in de vorige game wordt cruciaal....
3 uit 11 is nog niet zo slecht hoor, het is al keurig dat hij zich 11 kansen weet te creëren. Federer nog steeds niet op topniveau, maar kwam wel knap onder die 15-40 uit.
bp#1 Icon_twisted
_Tampie Wrote:3 uit 11 is nog niet zo slecht hoor, het is al keurig dat hij zich 11 kansen weet te creëren. Federer nog steeds niet op topniveau, maar kwam wel knap onder die 15-40 uit.

op 30-40 kwam hij enorm goed weg.

8 van de 10 keer maakt davy dat punt.

nu 1e bp voor fed...
ja hoor...

HAGGIE WEEK!
FANTASTISCH PUNT!!!!!!! Hakkuh


1 uit 1 Buurs
Wow, wat een punt van Roger op dat bp....
Fedex is back!
Nu moet Davy laten zien dat hij mentaal is gegroeid...
Het was leuk wat Davy liet zien (voor een best of 3 misschien), maar nu is het dan toch over :wink:
het is nu klaar met davy, hij heeft zijn best gedaan maar het is niet genoeg om tegen zo'n held te spelen =D>
Dammit Davy, dat ene balletje aan het net wordt wel erg belangrijk zo.
Het tempo is ook lager geworden..
Weer zo'n bal ](*,)
davy mist nu bal na bal Undecided
Geef maar op Davy!
Come on!!!!!
Wat laat Davy het hier uit de handen glippen zeg....
1,5 set was hij sterker dan ooit, maar das niet genoeg tegen Fedex :8:
Scholten! Wrote:1,5 set was hij sterker dan ooit, maar das niet genoeg tegen Fedex :8:


Zoals ik al smste, fedex in vier!!
Het is ineens dramatisch bij Davy.
Haggie Wrote:
Scholten! Wrote:1,5 set was hij sterker dan ooit, maar das niet genoeg tegen Fedex :8:


Zoals ik al smste, fedex in vier!!

Zoals ik al antwoordde Als hij zijn niveau gaat halen blijft dat natuurlijk alleszins voor de hand liggend.
en de break, net zo makkelijk!

Buurs gaan werken?

HAGGIE WEEK
mindlight Wrote:Het is ineens dramatisch bij Davy.

Rollen zijn alleen omgedraaid zoals dat wel vaker bij Fedex gebeurt. 3-1* 15-40 had Davy het moeten doen
federer is beter geworden, maar davy is nu wel dramatisch zeg ](*,)
Haggie Wrote:
mindlight Wrote:Het is ineens dramatisch bij Davy.

Rollen zijn alleen omgedraaid zoals dat wel vaker bij Fedex gebeurt. 3-1* 15-40 had Davy het moeten doen

Het is duidelijk dat je voor Fedex bent, maar als je gewoon naar deze pot aan het kijken bent zal je toch zien dat deze ommekeer aan 2 spelers ligt....
Haggie Wrote:en de break, net zo makkelijk!

Buurs gaan werken?

HAGGIE WEEK

ik ga nu naar mijn werk.

ik kan dit niet meer aanzien.
Hoeveel punten heeft Davy gemaakt deze set? 1?
mindlight Wrote:
Haggie Wrote:
mindlight Wrote:Het is ineens dramatisch bij Davy.

Rollen zijn alleen omgedraaid zoals dat wel vaker bij Fedex gebeurt. 3-1* 15-40 had Davy het moeten doen

Het is duidelijk dat je voor Fedex bent, maar als je gewoon naar deze pot aan het kijken bent zal je toch zien dat deze ommekeer aan 2 spelers ligt....

Dat bedoel ik toch ook. Dat ontken ik ook niet. :Big Grin