FTM Forum

Full Version: Australian Open 2010
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
30-40, kom op.. 1 wegwerken nog
Wel knap trouwens dat Cilic nu opeens weer zo speelt, dat moet ik hem nageven. Maar Roddick had hem de genadeklap moeten geven.
Geen ommekeer meer aub...
Dat is ook mooi om te zien van Cilic, het blijft natuurlijk een geweldenaar, alleen ben ik nu toch echt even voor Roddick.
Cilic blijft een drol, en Roddick gaat dit nog wel winnen, never in doubt :8:.

Zal weinig op het forum zijn, en deze partij vanuit bed nog even kijken. Ondanks mijn Spartaanse bedtijden ben ik toch gevloerd. :|
cilic Notworthy
Het zal ook eens mezitten met die netbal Sad
Hup, choken!
Dit is nog lang niet binnen...
Zet gewoon je racket tegen die bal, man!
Schitterende rally!!! Kom Op Andy.
prachtig al die reacties van Ad Notworthy :-({|=

Gelukkig zijn we straks voor dezelfde :wink: :8:
Nu gewoon afmaken!!!
Het zal mij benieuwen..
Diepe buiging voor Cilic, weinig aan te doen dit. Roddick heeft de kansen gehad, net als Verdasco en Almagro, maar hier was weinig tegen te doen aan het einde. Nu moet Nadal of Djokovic het toernooi wel winnen.

Zuur datik Davy en Cilic eruit heb gehaald voor Nadal, maar dat heb ik weloverwogen gedaan, dus tja...
Haha, alles zit mee voor Cilic, zelfs bij mp.
\Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/
Cilic is volgens mij echt geen stuiver meer waard overmorgen, dus Nadal-Murray wordt alleen nog maar belangrijker.
Ad Wim Wrote:Diepe buiging voor Cilic, weinig aan te doen dit. Roddick heeft de kansen gehad, net als Verdasco en Almagro, maar hier was weinig tegen te doen aan het einde. Nu moet Nadal of Djokovic het toernooi wel winnen.

Zuur datik Davy en Cilic eruit heb gehaald voor Nadal, maar dat heb ik weloverwogen gedaan, dus tja...

Als Nadal de finale haalt en Davy tegen Federer verliest, wat erg waarschijnlijk is, dan heb je een goede keuze gemaakt.
Precies, zolang die maar niet verkeerd valt blijft de schade hopelijk beperkt.
Wat geeft die Roddick het weg zeg. Eén slechte game, terwijl hij het daarvoor af had moeten maken....
zo triest dit
Haggie Wrote:
_Tampie Wrote:Oei, over 8 minuten een afspraak..... ik zie daarna wel al jullie :letitallout: , ](*,) , :| en Sad

Hakkuh :Big Grin :-({|= :-({|=

Ik heb weinig :letitallout: , ](*,) , :| en Sad gezien?

Maar deze iig van mijn kant

Hakkuh :Big Grin :-({|= :-({|= Notworthy
En nu andere Andy, die moet de dag even perfect maken [-o< [-o<
Haggie Wrote:
_Tampie Wrote:Cilic had het beter in 3 kunnen afmaken, had jullie een hoop frustratie gescheeld.

Roddick had het beter in 3 kunnen doen, had jou een hoop frustratie gescheeld :8:

:wink:
Nadal Murray...Voor het toernooi gaf ik Nadal 75% kans...Inmiddels geef ik hem nog maar een licht voordeel...60%
Hup Rafa!
Gemengde gevoelens bij de winst van Cilic. Vooral balen dat 't in 5 moest aangezien ik ze beide had. Nu móet 't gewoon nog meer Murray worden straks. De winnaar zal over Cilic heenlopen ben ik bang. Maar als dat Murray is dan is 't niet zo erg. Icon_twisted
Mooi dat iedereen Cilic blijft onderschatten...Pakt gewoon al Potro en Roddick dit toernooi. Tuurlijk waren beide niet topfit maar dat Murray of Nadal een soort van walk over hebben is natuurlijk belachelijk...Ik moet het eerst maar eens zien...
Als Fedex maar de AO wint is er voor mij niks aan de hand :wink: Als dat niet gebeurt en ook Murray zal vandaag verliezen, zit het seizoen erop.
Zouden toch 9:30 beginnen?