FTM Forum

Full Version: Australian Open 2010
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
mindlight Wrote:Welke "die" laffe managers bedoel je hiermee?

:wink:

Die Blake kiezen.
Eurosport 2 ging op 9-8 wat anders doen. Undecided
Henin-Dementieva is ook wel een aardige kraker trouwens.
_Tampie Wrote:
mindlight Wrote:Welke "die" laffe managers bedoel je hiermee?

:wink:

Die Blake kiezen.

Dat is er welgeteld 1, en dat vind ik juist geen laffe keuze.
VAMOSSSS!!!!!
mindlight Wrote:Afgelopen, wat een klap moet dit zijn voor Blake :|
Heeft ie mps gehad dan?
Toch erg knap van Blake, lang geleden dat ie zo goed tegen een topper heeft gespeeld. Ben benieuwd hoe hij het de komende periode gaat doen.

Winst van Potro op zich wel ok, hij moet Cilic verslaan en daarna is ie zo moe en geblesseerd dat ie tegen Andy opgeeft :8:
mindlight Wrote:
_Tampie Wrote:
mindlight Wrote:Welke "die" laffe managers bedoel je hiermee?

:wink:

Die Blake kiezen.

Dat is er welgeteld 1, en dat vind ik juist geen laffe keuze.

Nee dat is Blake zeker niet. Goede prijs/kwaliteit verhouding maar een slechte loting en daarom -EV.
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Afgelopen, wat een klap moet dit zijn voor Blake :|
Heeft ie mps gehad dan?

Dat niet, maar sinds lange tijd doet hij weer serieus mee, begin 4e set had hij het af moeten maken. In de 5e telkens knap bijblijven en zelfs sterk terugkomen, en in bijna iedere servicegame van Potro minimaal 30 gehad. Dus nee, geen MP, maar wel erg close.

Nieminen moet wat dat betreft helemaal stuk zitten, 4-5 bp's gemist voor de beslissende break, en de set daarvoor 4 MP's gemist. Wat een baggerdag eigenlijk. :|
Scholten! Wrote:Toch erg knap van Blake, lang geleden dat ie zo goed tegen een topper heeft gespeeld. Ben benieuwd hoe hij het de komende periode gaat doen.

Winst van Potro op zich wel ok, hij moet Cilic verslaan en daarna is ie zo moe en geblesseerd dat ie tegen Andy opgeeft :8:

Zul je zien dat Cilic met 'm meegaat in dat spelletje van wie er 't hardst kan slaan en dan alles in de tribune rost. Ik zie Roddick wel sowieso van deze Potro winnen.
Cilic zie ik idd niet winnen van Potro, die heb ik nu al vaak genoeg tegen elkaar gezien en wat CC zegt klopt, die gaat dan weer alles in de hekken rammen.
Voor mij is het wel een prima dag; Roddick, Nadal en Isner simpel door, Nieminen exit.
Kom op Henin, ik wil naar Cilic-Tomic.
mindlight Wrote:Kom op Henin, ik wil naar Cilic-Tomic.
Nee joh, dit is ook een mooie pot en laat Cilic maar lekker om middernacht klaar zijn.
Cilic is natuurlijk wel aardig in vorm. Hij kan ook gegroeid zijn natuurlijk. Beter was Potro nu gewoon exit geweest.

Henin 2x voor de set geserveerd, nu TB, 3-1 voor, toen 3-5, nu 6-6. Henin is totaal niet fit meer. Wordt 6-0 in de 3e als Dementieva hier de TB wint.
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Kom op Henin, ik wil naar Cilic-Tomic.
Nee joh, dit is ook een mooie pot en laat Cilic maar lekker om middernacht klaar zijn.

Heb je Blake-Potro trouwens gezien? Buiten alle belangen om was het namelijk best een vermakelijk potje.
Alleen de laatste paar games, de rest heb ik helaas niet gered. Al die nachtelijke dwalingen eisen toch z'n tol. Ik heb vannacht nog wel even Nadal en Isner gezien.
Ahh ok, die heb ik dan weer gemist. Mijn AO start 's-ochtends pas om 7 uur :8:
Ad Wim Wrote:Voor mij is het wel een prima dag; Gonzo, Nadal en Monfils simpel door, .
Mooi, Henin is klaar.
Wawrinka trouwens weer erg simpel, ik tip hem nog steeds om Cilic te verslaan.
Effe van de telefoon dan maar een berichtje. Helaas geen internet, laptop is thuis helemaal geflipt en zit onder de infections en een worm. Oh Ad : je bent niet de enige nachtbraker hoor. Ik ga 's avonds rond 2100 uur slapen en sta dan rond 0400 uur op en kijk dan tot 0830 naar het tennis. De tussenstanden volg ik op mijn telefoon al is dat wel klote omdat ie niet automatisch ververst. Vanmiddag is de laptop weer virusvrij en ben ik weer wat vaker op het forum te vinden. FTM gaat niet zo heel slecht momenteel. Eindelijk met Nieminen eens een speler eruit die vaker gekozen was dan 1 x of 2x
Ad Wim Wrote:Wawrinka trouwens weer erg simpel, ik tip hem nog steeds om Cilic te verslaan.
Stukje gezien...erg degelijk.
Hij is nog geen enkele keer gebroken in 6 sets, dat is toch wel netjes.
Zegt die Wilander nou dat alleen Federer deze Del Potro kan verslaan? [-X
Nu maar eens even kijken hoe goed Cilic werkelijk is. Hup Marin!
Mac Wrote:ben ik eindelijk gaan douchen zie ik opeens rally op eurosport 2? what happened!

Eurosport 2 vond het nodig om bij een 2-2 set stand en 9-8 in de vijfde opeens te stoppen met de wedstrijd en rally te gaan uitzenden !!! :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
centre court Wrote:Zegt die Wilander nou dat alleen Federer deze Del Potro kan verslaan? [-X

Serieus? Undecided
centre court Wrote:Nu maar eens even kijken hoe goed Cilic werkelijk is. Hup Marin!

Waar ik benieuwder naar ben, hoe goed is Tomic nou eigenlijk?
Las net dat Mayer 0 UEs sloeg tegen Troicki, die wel gewoon 50 winners sloeg. Dat kan nog wel wat worden tegen Potro.