FTM Forum

Full Version: Australian Open 2010
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Ik vond het eigenlijk heel erg tegenvallen. Toen ik het aanvankelijk las, had ik een hele tirade verwacht. Maar ik vond dit nog heel erg meevallen, vooral voor Roddicks doen.
Vannacht veel belangrijke partijen al om 1 uur. Nu maar snel even wat slaap pakken en de wekker om 1 uur zetten.

Hup Djoko en Ferrer!
Hup Baghdatis, Koubek, Tsonga en Verdasco! Mannen als Federer, Djoko en Hewitt mogen er natuurlijk uit maar die winnen gewoon in 3 setjes.
Klote ES gaat weer naar vrouwen, net nu er veel mooie mannenpartijen zijn...
Naja, dan maar streams. Baghdatis-Ferrer begint echt geweldig. Alleen maar mooie rally's en ze doen 20 minuten over 3 games. Kan een flinke kraker worden zo.
Jezus, Djoko is echt dramatisch! Komt 3-2 voor met de break en verliest vervolgens 4 games op rij met zeker 10 UEs.

Baghdatis-Ferrer is nog steeds fantastisch. Baghdatis is echt heel goed, maar Ferrer vecht zich erdoor.
Edit: Ferrer pakt de 1e set op het 1e bp, terwijl Baghdatis er 5 miste eerder deze set. Vamos!
Wat een gekloot tot nu toe. Baghdatis die de mindere is van Ferrer en dan maar niet te spreken over Berrer
Baghdatis was de eerste set absoluut de betere, maar nu is het zeker Ferrer. David had een slappe game in het begin, maar brak meteen terug en is nu weer on fire.

Djoko is nog steeds dramatisch, maar staat nu iig voor.

Die dames zijn trouwens wel lekker, maar wat ze laten zien is echt schandalig. En het schiet natuurlijk weer niet op...
Ik ga maar slapen, dan hoef ik deze ellende niet meer mee te maken. Kan me tijd wel beter vullen. Veel plezier nog Ad
Hop, Ferrer pakt de 2e set ook! Baghdatis behoorlijk ingezakt, maar Ferrer blijft goed. Maar goed, hij kan beter terug komen dan afmaken, dus ik hou nog een slag om de arm.

Djoko heeft het gelukkig ook weer op de rit.

Sweet dreams, stille :razz:
Godver, Ferrer kwam een break voor in de derde set, was gewoon de betere, maar Baghdatis brak terug en Ferrer speelt vervolgens een dramatische TB met 5 echt makkelijke UEs. Deed ie ongeveer de hele wedstrijd nog niet. Dit had al afgelopen moeten zijn, totaal onnodig...

Gelukkig verliest Berrer wel en gaat Djokovic prima.
En dan meteen in de 1e game van 40-15 naar de break tegen, dit ga je echt niet menen. Baghdatis lag echt in de touwen en nu is Ferrer opeens nergens meer...

Ik ga toch maar naar bed. Vamos David.
en baggie wint alsnog, wat een gelul.
ik kijk vanaf 4-1 voor Hewitt naar zijn partij tegen Young. Young komt terug tot 4-4 met verfrissend tennis. Hij zal dit wss niet heel lang volhouden. Zijn service zal belangrijk worden en die lekkere forehand van m.
Nu zelfs 5-4* voor. Een dubbele break weggewerkt. Ik blijf maar even kijken, schijnt te helpen voor Young.
Young mist een sp voor 7-5, nu tb. En het eerste punt is fantastisch en voor Young.
Set voor Hewitt, nu zal t wel snel gebeurd zijn. Young geknakt. Jammer. Zou ook te mooi zijn geweest.

Tsonga en Fedex MOETEN winnen nu!
Netjes Hewitt.
Koubek gaat ook lekker maar Dodig is pas verslagen als hij in de kleedkamer zit.
Poeh, Young speelt goed zeg.

En die Ferrer, het gaat maar door joh. Weer een 5-setter die helemaal verkeerd afloopt. Het is dat hij geen MP gehad heeft, maar de rest van de partij was redelijk een Gasquetje van Ferrer.
En Haas-Tipsa is qua spektakel 1 van de leukste partijen tot nu toe.
4 breaks op rij inmiddels, heerlijke pot
Break nummer 5 op rij, volgens mij beide spelers 1 warning van een default af.
Die Haas Undecided

Inmiddels 4 MP gemist, waaronder 1 reuzekans. Wat een heerlijke pot, ik kom alweer laat op werk.
MP #5
Nu wel raak, gelukkig geen belangen hier dus puur kunnen genieten. Wel knap van Haas, het mogen beginnen met serveren was wel cruciaal in deze set.
de belangrijkste potten zometeen maar vanuit de sportschool volgen. Bij iedereen die ik persoonlijk het televisiescherm op tennis :wink: al verwacht ik makkelijke overwinningen voor de topspelers.
Pfff, die Ferrer ja, wat een gezeik. Ik mag niet klagen tot nu toe met 5-setters, maar deze was wel erg zuur...
Fed, Tsonga en Verdasco allemaal naar de eerste setwinst, ik voorzie weinig problemen verder.
die stats van tsonga zijn finalewaardig :o :-({|=
buurs Wrote:die stats van tsonga zijn finalewaardig :o :-({|=

=D>
Balen van Berrer. De rest gaat voorspelbaar...