FTM Forum

Full Version: Australian Open 2010
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Het is wel heel slecht weer daar. Niet lekker om op de buitenbanen te spelen als 't niet regent. Veel wind enz.
Over Thiemo:

In Melbourne waren de setstanden kil, maar sloeg hij meer 'winners' (43 tegen 25) en aces (17 tegen 7) dan opponent en wereldtopper Roddick.

Roddick gaat echt met de week minder aces slaan geloof ik. Dit is wel heel schraal over 3 sets. Murray trouwens maar 31% 1e serve in. Mijn toppers moeten nog wel wat verbeteren voor de latere rondes. Gelukkig wel hele snelle 3 sets overwinningen.
Over Potro:

Q. How do you feel physically?

JUAN MARTIN DEL POTRO: Well, of course, I don't feel hundred percent, but I am feel better than yesterday, and I hope be better for tomorrow, for Wednesday, in my next match.

Q. Does it hurt when you play?

JUAN MARTIN DEL POTRO: A little bit. After two hours match the pain came and I feel a little bit, but I can play. Of course, if I be here, I want to win matches.
centre court Wrote:Over Thiemo:

In Melbourne waren de setstanden kil, maar sloeg hij meer 'winners' (43 tegen 25) en aces (17 tegen 7) dan opponent en wereldtopper Roddick.

Roddick gaat echt met de week minder aces slaan geloof ik. Dit is wel heel schraal over 3 sets. Murray trouwens maar 31% 1e serve in. Mijn toppers moeten nog wel wat verbeteren voor de latere rondes. Gelukkig wel hele snelle 3 sets overwinningen.

Roddick is meer allround geworden en dit maakt hem sterker en varieerder en moeilijker te lezen (zie Wimbledon finale!)
Dat zeg ik dus ook al jaren tegen mensen die zeggen dat ie alleen maar kan serveren. Hij is gewoon oerdegelijk van achteruit momenteel, dat zag je gisteren ook wel tegen Thiemo. Als zijn service dan wat beter gaat lopen, wordt ie steeds moeilijker verslaanbaar.
Potro is zelf niet zo belangrijk omdat ie maar 2x gekozen is, maar met Cilic en Roddick daar mag ie van mij er toch vroeg uit.
Tja, ik heb heel lang Potro gehad, maar nu moet ie eigenlijk wel Cilic verslaan. Daarna mag ie opgeven.

Alles trouwens gecancelled voor vandaag, druk programma morgen.
Gunstig voor Potro, hopelijk maken Blake en Clement er een lange pot van.
Vanacht lekker lang kijken. Morgen eindelijk in 3 weken weer eens een ochtendje vrij! :Big Grin
Geef mij Berdych - Haase [-o< [-o<
Wow, morgen 53 (al dan niet hele) wedstrijden op het programma.
Nog een handige site trouwens: http://www.fromsport.com/c-4.html.

Staat momenteel niks op, maar gisteren kon er gekozen worden uit zeven banen. Heb zo oa een stuk van Karlovic - Stepanek kunnen zien.
Ook de rellen? Smile
Chiel-Montagne Wrote:Nog een handige site trouwens: http://www.fromsport.com/c-4.html.

Staat momenteel niks op, maar gisteren kon er gekozen worden uit zeven banen. Heb zo oa een stuk van Karlovic - Stepanek kunnen zien.
Haha, dit postte ik vannacht ook en daar heb ik ook Karlo-Stepanek op gezien.
De rellen heb ik gemist. :wink:

Ad wim: Haha, zou ik zo dan aan deze site zijn gekomen. :Big Grin
Deze site heb ik op de forumdag al doorgegeven.

Volgens mij heeft stille de site toen alleen genoteerd.
Unibet heeft trouwens goede kwaliteit streams, moet je je wel aanmelden.
Ad Wim Wrote:Unibet heeft trouwens goede kwaliteit streams, moet je je wel aanmelden.

Ah, bedankt. Daar heb ik nog wel een accountje.
Hopen dat Haase ook op zo'n schermpje te zien is vannacht.
Ik vrees van niet, court 7 is volgens mij niet televised.
Sad ...
Haase en Isner begonnen. Hup Robin en Seppi!

Forza Seppi, Forza Seppi! :-({|=
Berdych 3-0
Isner 2-0
Verdasco die al meteen 2 bps moet wegwerken.

Ik had me een betere start voor kunnen stellen.
Hmm, Isner van 2-0 in sets en een break voorsprong, naar setverlies. Keep it up John!

Verder is het leuk dat we 2 Nederlanders in het hoofdschema hadden, maar 15 games in 6 sets is wel heel mager, ondanks de loting.
Teringzooi, Isner had 2 bps midden in de 4e set en was zelfs nooit in de problemen, maar verliest nu opeens de set na een zwakke game op 5-6. Kom op nou man!

Goed ook om te zien dat Verdasco in supervorm is :lol:
Maar hij pakt hem toch nog in de vijfde! =D>

Verder weinig interessante dingen, behalve Guez, die nu even een 0-40 mist voor 2-1 in sets, dus ik pak weer even wat slaap.
Aj, Andreev mag bij 6*-5 in de 3e set serveren voor 2-1 in sets.
Hij verspeelt 3 sp door allemaal ue.

De tb komt hij een mb voor en slaat daarna alles uit #-o

Maar Federer is compleet afhankelijk van Andreev.
Giraldo 2-0 in sets en 3*-2 voor tegen Robredo.

Youzhny - Gasquet wordt nu wel erg belangrijk.
Granollers van 1-3 in de 4e set naar 5-3.
Bijna 2-2 in sets.

Tsonga pakt de 1e set met 6-3 =D>

Baghdatis is aan het vegen.
ai, tsonga mist een 0-40 aan het begin van de 2e set....