FTM Forum

Full Version: Australian Open 2010
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Stille Wrote:Drama compleet. Om met Haggie's woorden af te sluiten : Tot volgende week

Stille Wrote:Dat is al een tijdje niet meer hoor Haggie

:lol:
Wel mooi gebaar van Nadal, even praatje met Murray. Dit doet geen afbreuk aan de overwinning vind ik. Lekker Andy. Een lichtpuntje na het schlemielige verlies van de andere Andy.
Hij zegt toch dat ik alleen nu online kom ik als vaak negatief ben? Dan kan ik net zo goed nog een hele week hier blijven schelden
Jammer dit zeg! Zeer sneu ook voor Nadal, dit gaat wel weer even duren.
Yep dus Rotterdam zal wel een afzegging worden
:cry:
Nou, het waren drie fantastische weken...
Dag 1 van de QF brengt veel goeds.... :-({|=

Als dat morgen nog een keer zo kan...
Klasse Murray, zoals verwacht! Helaas tot zover heeft alleen Roddick gefaald. Ik neem aan dat Murray toch wel van Cilic wint.

De belangrijkste wedstrijd van vandaag is in ieder geval goed gevallen. Nu op weg naar je eerste GS titel Andy!!
_Tampie Wrote:Dag 1 van de QF brengt veel goeds.... :-({|=

Als dat morgen nog een keer zo kan...

Oohhh Yeah! Cilic en Murray winnen! Notworthy
Iig de eerste finalist binnen en dat wordt natuurlijk gewoon Murray, Cilic kan niet meer. En dan gaat Murray Federer pakken, zoals altijd.
En nu ben ik ook hebberig ook, nu wil ik ook dat Jo vannacht Djoko pakt! Icon_twisted

ANDY MURRAY Notworthy
Dit betekent trouwens wel dat Djokovic sowieso Nadal voorbijgaat op de ranglijst na de AO \Big Grin/
Fedex wint iig de AO, lijkt me duidelijk.
Scholten! Wrote:Fedex wint iig de AO, lijkt me duidelijk.

Zolang hij in de finale maar tegen Murray speelt, ofniet Scholt!?
Dat weet ik niet, ze kunnen allemaal nog winnen.
Ad Wim Wrote:Dit betekent trouwens wel dat Djokovic sowieso Nadal voorbijgaat op de ranglijst na de AO \Big Grin/

:-({|=
Geweldige OOP ook weer. Federer-Davy interesseert me niet zo, die is 's nachts. En de kraker Tsonga-Djoko mooi om half 10 en laat woensdag nou eens m'n vrije dag zijn. :Big Grin

Allezzzzz JO
Dit is dan wel weer netjes van Rafa, over de kansen van Murray:
"I think for sure he has a big chance [to win]," said Nadal. "I think [he has] a very good chance. First thing, he's playing really well and second thing, he's already in [the] semi-finals. Every Grand Slam is special and every Grand Slam is important to win. For Andy, I think he deserves to win his first Grand Slam and he [is] going to do it."

Murray over de Cilic match:
"I obviously didn't have my best day," said Murray, on his match against Cilic in New York last year. "I played him quite a few times on the tour and had good results against him, except there. I'll try and play like I did tonight. If I do that, I've got a good chance of winning."
Tsonga-Djoko H2H is 4-2. Alle 6 ontmoetingen vonden de laatste 2 jaar op HC plaats. Do it again Jo.
Nadal-Murray was 7-2...
Nadal - Murray is 7-3 :wink:

Tsonga - Djoko wordt 5-2 Icon_twisted
direct deuce op 1e servicegame van Federer.
bp davy
Opnieuw bp, eerste netjes weggeslagen.
2e bp

ai, ue van davy
en een 3e bp in de volgende game van federer

nu wel raak.

2*-1 davy

federer begint erg slordig.
Het begin van Federer zegt doorgaans weinig.
Als Federer vandaag verliest, is Djoko bij winst van de AO de nummer 1 van de wereld trouwens =D> :razz: :-({|= \Big Grin/ .
davy weer naar 0-30

hij gaat langzaam beter spelen.

belangrijke challenge van Federer.

15-40 voor 4*-1
13 ue al voor Fed... +1 is 14 in 5 games.... 4-1 Davy derhalve.
4*-1 davy

zijn backhand laat het zoals zo vaak afweten \Big Grin/