FTM Forum

Full Version: Australian Open 2010
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Ad Wim Wrote:Mayer is geen held van ML, eerder van mij dan.

Ik zou het wel waarderen als je het aan mij over zou laten om te bepalen wie mijn helden zijn.
centre court Wrote:
mindlight Wrote:Die Mayer joh, wat een genot toch om daar naar te kijken

ML, respect voor je dat je onvoorwaardelijk voor je helden gaat, maar deze man is toch een drama om naar te kijken.

Nee man, dit is een genot om naar te kijken. Of vond je Santoro ook niks?
Die Murray Undecided

Hij is inmiddels zo ervaren dat hij geen last meer heeft van de druk Undecided
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:Mayer is geen held van ML, eerder van mij dan.

Ik zou het wel waarderen als je het aan mij over zou laten om te bepalen wie mijn helden zijn.
Haha, wat is dit nou weer? Heb ik geen gelijk dan? Volgens mij heeft men hier nog steeds niet helemaal door wie je helden zijn, ik probeer je alleen maar te helpen...
centre court Wrote:
mindlight Wrote:Die Mayer joh, wat een genot toch om daar naar te kijken

ML, respect voor je dat je onvoorwaardelijk voor je helden gaat, maar deze man is toch een drama om naar te kijken.

Niet alleen aan z'n kop, maar ook aan z'n stijl zie je binnen een oogopslag dat Mayer er een van de oosterburen is. Toen ik Mayer zag spelen, dacht ik meteen aan Gunda Niemann. Die slag die zij maakt, kan je wel vergelijken met de achterhaal van Mayer bij z'n service. Typisch Duits. Dat zie je bij Kohl ook wel een beetje terug in de service. Haas is een Duitse uitzondering, die heeft geen last van houterige, stoempige bewegingen.
Hmm, daar ben ik zelf ook prima toe in staat hoor. Maar inderdaad, een echte held is hij niet, wel iemand wiens potjes ik graag zie. En echte helden heb ik uberhaupt niet veel. Ljubicic en Dolgopolov, veel verder kom ik niet.
Scholten! Wrote:
centre court Wrote:
mindlight Wrote:Die Mayer joh, wat een genot toch om daar naar te kijken

ML, respect voor je dat je onvoorwaardelijk voor je helden gaat, maar deze man is toch een drama om naar te kijken.

Niet alleen aan z'n kop, maar ook aan z'n stijl zie je binnen een oogopslag dat Mayer er een van de oosterburen is. Toen ik Mayer zag spelen, dacht ik meteen aan Gunda Niemann. Die slag die zij maakt, kan je wel vergelijken met de achterhaal van Mayer bij z'n service. Typisch Duits. Dat zie je bij Kohl ook wel een beetje terug in de service. Haas is een Duitse uitzondering, die heeft geen last van houterige, stoempige bewegingen.
Wat te denken van de man in je avatar!
mindlight Wrote:Hmm, daar ben ik zelf ook prima toe in staat hoor. Maar inderdaad, een echte held is hij niet, wel iemand wiens potjes ik graag zie. En echte helden heb ik uberhaupt niet veel. Ljubicic en Dolgopolov, veel verder kom ik niet.
Sorry, ik zal me er niet meer mee bemoeien.

Vergeet Monfils trouwens niet...
Ad Wim Wrote:
Scholten! Wrote:
centre court Wrote:
mindlight Wrote:Die Mayer joh, wat een genot toch om daar naar te kijken

ML, respect voor je dat je onvoorwaardelijk voor je helden gaat, maar deze man is toch een drama om naar te kijken.

Niet alleen aan z'n kop, maar ook aan z'n stijl zie je binnen een oogopslag dat Mayer er een van de oosterburen is. Toen ik Mayer zag spelen, dacht ik meteen aan Gunda Niemann. Die slag die zij maakt, kan je wel vergelijken met de achterhaal van Mayer bij z'n service. Typisch Duits. Dat zie je bij Kohl ook wel een beetje terug in de service. Haas is een Duitse uitzondering, die heeft geen last van houterige, stoempige bewegingen.
Wat te denken van de man in je avatar!
Thanks, dit is wel een waardevolle aanvulling, hoe kan ik Monfils vergeten. En het is wel oke, maar door jouw post leek het net of Mayer een soort anti-held van me was, en dat is hij natuurlijk bij lange na niet.

Ohh en nu ik langer nadenk, Bogdanovic schurkt ook tegen dat rijtje aan.
Haha, over anti-helden gesproken!
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:Mayer is geen held van ML, eerder van mij dan.

Ik zou het wel waarderen als je het aan mij over zou laten om te bepalen wie mijn helden zijn.
Haha, wat is dit nou weer? Heb ik geen gelijk dan? Volgens mij heeft men hier nog steeds niet helemaal door wie je helden zijn, ik probeer je alleen maar te helpen...

[gay]
Santoro vond ik ook niks idd. Murray was ook weer heerlijk arrogant in dat interview. Hij had wel vertrouwen in de pot tegen Isner, z'n return is z'n wapen en als ie Isner genoeg ballen laat spelen dan pakt ie 'm wel kwam 't op neer. En ook voor de ronde daarna tegen Nadal had ie z'n strijdplan al klaar. =D>
Ja, wat een zak is het ook. En zo'n dom interview vooral, hij geeft de Engelse media munitie genoeg voor als hij zelfs maar een set verliest tegen Isner.
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:Mayer is geen held van ML, eerder van mij dan.

Ik zou het wel waarderen als je het aan mij over zou laten om te bepalen wie mijn helden zijn.
Haha, wat is dit nou weer? Heb ik geen gelijk dan? Volgens mij heeft men hier nog steeds niet helemaal door wie je helden zijn, ik probeer je alleen maar te helpen...

[gay]

Zegt de man die positief praat over Murray :lol:
Het ergste was nog toen ie op 7-5 5-1 ergens midden in de game, niet eens op bp of sp, keihard 'come on!' riep toen Serra een bal tegen de netband sloeg die op de netband bleef hangen.
Murray is vreselijk als je 'm niet in je team hebt. Daarom heb ik 'm ook bijna altijd. :Big Grin
Zelfde geldt voor Isner, Querrey, Steppie, Karlovic enz. Dat soort gasten irriteren me vreselijk als ik voor hun tegenstander ben.
Haha, Wawrinka in de eerste twee wedstrijden niet één keer gebroken en nu meteen bp tegen...
De 2 mooiste potten, op voorhand, beginnen morgen niet voor 9 uur :razz:
0 winners, 9 UEs in de eerste game, kan leuk worden :lol:
buurs Wrote:De 2 mooiste potten, op voorhand, beginnen morgen niet voor 9 uur :razz:
Wel tegelijkertijd...
Staat Clijster nou 4-0 achter?
Henin stond een set en 3-1 achter.
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:De 2 mooiste potten, op voorhand, beginnen morgen niet voor 9 uur :razz:
Wel tegelijkertijd...

dat is wel jammer, maar met een beetje geluk zit er tussen de start 1,5 tot 2 uur tussen.
Wawrinka begint matig zeg.
Hij komt er nu wat beter in, maar mist wel 2 bps.

Clijsters 0-9, heftig.
BP Kohl, hij begint geweldig.
En BP Wawje!
Weer gemist.
3e bp ook gemist door Stan...