FTM Forum

Full Version: Australian Open 2010
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
pfff, misser van potro

15-15
Pfff fout Potro, die de overhand had. 15-15.
15-15 Komt ie goed weg, Potro dicteert maar slaat uit.
30-15, super gedaan Marin!
goed punt =D>

30-15
](*,) ](*,)
Yes 30-15! Mooi punt. Geef Potro nu eens dat fatale nekschot.
en weer een enorme misser van cilic #-o

30-30...
2e service. bibber bibber
BP ](*,)
en bp door een wilde bal :|
Ace! Deuce
een ace :eeeek:
Fuck, weer een bp.
en cilic doet niks meer

nog een bp...
En nog maar een bp. Die gaat toch echt niet gebeuren jongens?
misser potro. te gehaast.

nu aub mp!
MP!
Wow wat een domme fout van Potro. Wat een spanning, niet normaal. Cilic durft ook niet meer door te slaan.
goede service en 2e bal!

1e mp [-o<
WTF hij wint 'm! :-({|=
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!

cilic op de knieen Notworthy Notworthy Notworthy Notworthy
de verslaggevers op ES2 zeiden de cool croatian :lol:
Hehehe ze laten 3 punten van Murray zien op ES2, ik hoor hem direct al weer come on brullen als Isner een bal uitslaat Undecided
mindlight Wrote:Hehehe ze laten 3 punten van Murray zien op ES2, ik hoor hem direct al weer come on brullen als Isner een bal uitslaat Undecided

Zeg dan niets.
die wickmayer is ook wel een topper zeg =D>

over half jaar staan er gewoon 3 belgische dames in de top 10.
Haggie Wrote:
mindlight Wrote:Hehehe ze laten 3 punten van Murray zien op ES2, ik hoor hem direct al weer come on brullen als Isner een bal uitslaat Undecided

Zeg dan niets.

Wat bedoel je?
Het is toch ook weer ongelooflijk. Er mag één iemand niet stunten en die doet het wel. Potro pielt zich er telkens doorheen, Cilic had er al uit moeten liggen en dan haalt ie toch minimaal 360 punten. FTM is weer begonnen hoor, waarom heb ik toch ook mee gedaan? #-o
Ad Wim Wrote:Het is toch ook weer ongelooflijk. Er mag één iemand niet stunten en die doet het wel. Potro pielt zich er telkens doorheen, Cilic had er al uit moeten liggen en dan haalt ie toch minimaal 360 punten. FTM is weer begonnen hoor, waarom heb ik toch ook mee gedaan? #-o

tegen wie had cilic eruit moeten liggen?

tomic?