FTM Forum

Full Version: Australian Open 2010
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Ik heb de gelegenheid gehad om de 2e set te bekijken.
Nou ik ben blij dat ik weer in werken kan. Wat een DRAMATISCH niveau zeg (van beide). Niet waardig om tegen Federer in de halve finale te staan.

Voor FTM hoop ik nog op Tsonga, anders wordt de start van dit seizoen wel heel slecht.
centre court Wrote:De tranen schieten me echt in de ogen. Djokovic kan volgens mij gewoon niet beter en Tsonga speelt zóveel domme punten. Alleen in de TB alweer 5 vd 7 punten die Djokovic maakt.
In plaats van 2-0 in sets ineens gewoon 1-1.
Dit ook weer. Djoko kan niet beter?! Je doet net alsof Tsonga hoger staat dan Djokovic. Hij is wel de nummer 3 he, en Tsonga de nummer 10. Volgens mij is het eerder dat Djokovic ver onder zijn niveau speelt.
En in die TB ook weer voorbijgaan aan die twee klasse punten toen het er echt om ging.

Ach ja, misschien was het dit keer frustratie en probeerde je geen realistisch beeld te scheppen...
Haha, en nu is er opeens niemand meer, nu Djoko goed speelt.
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:stop maar met ftm, Ad.
het seizoen is na 2 weken alweer voorbij... :lol:
Dat heb ik gisteren al gezegd buurs, dus je loopt zoals altijd weer achter de feiten aan...

En ik ben geen lafbek zoals jij, die stopt als het even niet mee zit.
Nadal bedoel je...

Dat ik dit nog eens zou zeggen, maar hou nou eens op met dat Nadal bashen. Dat je teleurgesteld bent in je eigen keuzes kan ik me voorstellen, maar Nadal is van de top-10 de minste lafbek/opgever/faler of waar jij hem allemaal al niet voor uitgemaakt hebt.
Ben net aan't kijken, maar het is meer show dan tennis....
Zie trouwens net dat de eerste halve finale morgen al is, terwijl voor m'n gevoel die halve finales op een GS altijd beiden op vrijdag gespeeld worden (muv de US Open natuurlijk). Zullen ze wel weer doen om de topper (in dit geval Murray) te bevoordelen...
Maar misschien zit ik mis.
Scholten! Wrote:Ben net aan't kijken, maar het is meer show dan tennis....
Dan heb je iig niet veel gemist en op een goed moment ingeschakeld. Nu is het wel leuk om naar te kijken.
mindlight Wrote:
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:stop maar met ftm, Ad.
het seizoen is na 2 weken alweer voorbij... :lol:
Dat heb ik gisteren al gezegd buurs, dus je loopt zoals altijd weer achter de feiten aan...

En ik ben geen lafbek zoals jij, die stopt als het even niet mee zit.
Nadal bedoel je...

Dat ik dit nog eens zou zeggen, maar hou nou eens op met dat Nadal bashen. Dat je teleurgesteld bent in je eigen keuzes kan ik me voorstellen, maar Nadal is van de top-10 de minste lafbek/opgever/faler of waar jij hem allemaal al niet voor uitgemaakt hebt.

Absoluut. Nadal zal nooit zomaar opgeven.
Ad Wim Wrote:Zie trouwens net dat de eerste halve finale morgen al is, terwijl voor m'n gevoel die halve finales op een GS altijd beiden op vrijdag gespeeld worden (muv de US Open natuurlijk). Zullen ze wel weer doen om de topper (in dit geval Murray) te bevoordelen...
Maar misschien zit ik mis.

Als het Nadal was geweest, had je het ook mooi gvonden :wink:
Djoko speelt nu aardig, tsonga ronduit bedroevend.
En dat Djoko niet beter kan is uiteraard gebaseerd op z'n huidige vorm ad, niet op z'n ranking. Wees blij dat hij die TB er nog uitpielt, scheelt je 720 punten extra achterstand.
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Zie trouwens net dat de eerste halve finale morgen al is, terwijl voor m'n gevoel die halve finales op een GS altijd beiden op vrijdag gespeeld worden (muv de US Open natuurlijk). Zullen ze wel weer doen om de topper (in dit geval Murray) te bevoordelen...
Maar misschien zit ik mis.

Als het Nadal was geweest, had je het ook mooi gvonden :wink:
Uiteraard, maar daar ging het me niet eens om. Het ging me erom dat ze op de GSs zo vaak die toppers beschermen, zeker in de programmering. En volgens mij was vrijdag echt altijd halve finaledag en stappen ze er nu voor het eerst vanaf. Maar daar kan ik dus mis zitten. Lastig om dat te checken ergens.
Dit wordt niks meer...Balen...slechts 1 halve finalist...Met Cilic ook nog de underdog van de 4...
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Zie trouwens net dat de eerste halve finale morgen al is, terwijl voor m'n gevoel die halve finales op een GS altijd beiden op vrijdag gespeeld worden (muv de US Open natuurlijk). Zullen ze wel weer doen om de topper (in dit geval Murray) te bevoordelen...
Maar misschien zit ik mis.

Als het Nadal was geweest, had je het ook mooi gvonden :wink:
Uiteraard, maar daar ging het me niet eens om. Het ging me erom dat ze op de GSs zo vaak die toppers beschermen, zeker in de programmering. En volgens mij was vrijdag echt altijd halve finaledag en stappen ze er nu voor het eerst vanaf. Maar daar kan ik dus mis zitten. Lastig om dat te checken ergens.

Ik zou het niet weten. Ik vind het wel relaxed. Hebben we elke dag iets om te kijken, behalve de zaterdag dan.. Smile
En Tsja.. 1 extra vrije dag.. als je in vorm bent, wil je juist niet te lang wachten toch voordat je weer speelt?
4e set volkomen terecht naar Djoko. hij haalt nu een behoorlijk niveau. Ik zie Tsonga dit niet meer omdraaien na zijn eerdere langere partijen. Jammer maar niet meer dan dat. Tsonga heeft zijn punten wel gehaald, Djoko maar 4x gekozen. De belangrijkste pot van het toernooi is toch al goed gevallen. Nu hopen dat Murray zondag van Federer wint, zoals altijd.
Dat is zeker zo, en allemaal om 9 uur waarschijnlijk dus prima tijd.
Lekker Djoko... gewoon steady halve finale, gewoon top 4-speler, gewoon eruit tegen Fedex..
kooltje Wrote:Dit wordt niks meer...Balen...slechts 1 halve finalist...Met Cilic ook nog de underdog van de 4...

Jij zit idd op je max dit toernooi :wink:
Haggie Wrote:
kooltje Wrote:Dit wordt niks meer...Balen...slechts 1 halve finalist...Met Cilic ook nog de underdog van de 4...

Jij zit idd op je max dit toernooi :wink:
:roll:
Als het zo door gaat, is het snel afgelopen, maar Jo is een vechter en Djoko lijkt misselijk te zijn.
Heeft Djoko 't moeilijk? Ik zag 'm voorovergebogen? adem te kort ?
Ad Wim Wrote:Als het zo door gaat, is het snel afgelopen, maar Jo is een vechter en Djoko lijkt misselijk te zijn.

Ja precies. Jo moet 'm nu dus veel laten lopen.
Hij is sowieso astmatisch, dus dat kan het zijn, maar hij lijkt me vooral misselijk te zijn. Hij heeft kotsneigingen...
Ad Wim Wrote:Hij is sowieso astmatisch, dus dat kan het zijn, maar hij lijkt me vooral misselijk te zijn. Hij heeft kotsneigingen...

Dit kan voor jou nog weleens verkeerd aflopen Ad.
Daar is de break.. :-({|=
Neem gewoon een time-out of kots het eruit, dan zit het iig niet meer dwars.

Beetje jammer dat Tsonga zo lost gaat, terwijl je duidelijk ziet dat Djoko het zwaar heeft.
En Tsonga gaat nog zeiken ook :roll:
Alleen vragen wat er is denk ik toch?
Wel mooi dat Djoko klaagt ná elk punt maar dat ie tijdens de punten nog als de brandweer gaat.
Nu die break koesteren Jo. En stop nou eens met die domme fouten, zeker tegen een eventuele niet fitte Djoko.
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Zie trouwens net dat de eerste halve finale morgen al is, terwijl voor m'n gevoel die halve finales op een GS altijd beiden op vrijdag gespeeld worden (muv de US Open natuurlijk). Zullen ze wel weer doen om de topper (in dit geval Murray) te bevoordelen...
Maar misschien zit ik mis.

Als het Nadal was geweest, had je het ook mooi gvonden :wink:
Uiteraard, maar daar ging het me niet eens om. Het ging me erom dat ze op de GSs zo vaak die toppers beschermen, zeker in de programmering. En volgens mij was vrijdag echt altijd halve finaledag en stappen ze er nu voor het eerst vanaf. Maar daar kan ik dus mis zitten. Lastig om dat te checken ergens.

Jouw geheugen is echt een zeef zeg....

kun je vorig jaar niet meer herinneren?

hoeveel extra rust federer had....
Haggie Wrote:Alleen vragen wat er is denk ik toch?
Nee, hij protesteerde ertegen.

En nu is Djoko natuurlijk zo slap als een vaatdoek, als je net gekotst hebt.