FTM Forum

Full Version: Australian Open 2010
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Ik denk steeds meer dat Wawje nog wel eens kan verrassen de volgende ronde. Moet wel zeggen dat die Tomic me niet eens zo tegenvalt. Won in de 2e ronde ook netjes van een ander talentje, Rufin.
Klopt, Tomic gaat volgens mij ook uit dat juniorencircuit dit jaar, dus hij mag het gaan laten zien in de challengers. Heb in hem toch veel meer vertrouwen dan in zo'n Dimitrov.
22 aces to go :-({|=
Nu mag 't wel weer even Cilic.
Ben weer benieuwd naar het aantal UE van Cilic deze set. Het lijkt weer nergens op Undecided
40 UE's voor Cilic al Sad
En dan weer zo'n game van Tomic, tjonge.
break cilic. Kan ie 't weer?
Ad Wim Wrote:Ik heb niks tegen Cilic. Sterker nog, ik vind het wel een mooi figuur, al die Kroaten hebben een mooie instelling. En ik zie in hem ongeveer het enige talent dat door kan stoten a la Potro dit jaar. Maar hij moet gewoon heel snel verliezen voor FTM.

Ineens schiet me iets te binnen. Tomic is natuurlijk eigenlijk ook een Kroaat Big Grin
Pfff, die bal raakte de lijn met een haar, anders was het 5-3 geweest. Denk dat dit een mentale tik is voor Tomic.
Wat was erop 15-40? Scorebord ging al naar 5-3 voor Tomic. Challenge ofzo?
Poe lekker spel nu van Cilic om die bps weg te werken. Scheelde idd letterlijk een haar of 't was 5-3 bij die challenge.
Weer 4 games op rij please Marin.
En nog maar een ace, klasse! Hup Tomic, laat zien dat je uit het juiste hout gesneden bent.
4-4, gelukkig. Kom op nou! Vandaag mag er niemand uit gaan
Stille Wrote:Wat was erop 15-40? Scorebord ging al naar 5-3 voor Tomic. Challenge ofzo?

Ja. 1 millimeter in.
Die Tomic heeft wel een 'relaxte' stijl van tennis, lijkt net of hij heel weinig beweegt en ook in zijn slagen heel rustig. Maakt goed gebruik van de snelheid van de slagen van Cilic. 5-4, kom op Tomic!
Ja, ik vind het ook zo beroerd niet om naar te kijken voorlopig, al kan het soms net iets slimmer (maar dat is makkelijk vanaf dit bureau natuurlijk).
Haha wat een afzwaaiers van die Cilic.
Ga eens aan je werk Big Grin
4 UE Tomic pas deze set, ik vind dat wel mooi hoor. Cilic gaat zijn record uit set 1 niet meer verbreken, maar slaat toch alweer in de dubbele cijfers.
Stille Wrote:Ga eens aan je werk Big Grin

Straks, na het tennis.
Scholten! Wrote:Die Tomic heeft wel een 'relaxte' stijl van tennis, lijkt net of hij heel weinig beweegt en ook in zijn slagen heel rustig. Maakt goed gebruik van de snelheid van de slagen van Cilic. 5-4, kom op Tomic!
Dat zei ik, een pusher a la Simon en Murray. Ik moet ook toegeven dat het nu wat leuker is om naar te kijken dan in het begin, maar ik zie toch nog niet echt een potentiële topper.
Pfff, nu een netbal op 15-30 die net aan de verkeerde kant valt...
Hoppa! Iig een latertje voor Cilic.
Set Tomic :lol:
Ik vind het echt wel knap en mooi om naar te kijken. Win maar gewoon van deze Cilic, dat scheelt weer ergernis in de loop van het toernooi.
Wat een ellendeling die Cilic! Wat een mongool !
Ad Wim Wrote:
Scholten! Wrote:Die Tomic heeft wel een 'relaxte' stijl van tennis, lijkt net of hij heel weinig beweegt en ook in zijn slagen heel rustig. Maakt goed gebruik van de snelheid van de slagen van Cilic. 5-4, kom op Tomic!
Dat zei ik, een pusher a la Simon en Murray. Ik moet ook toegeven dat het nu wat leuker is om naar te kijken dan in het begin, maar ik zie toch nog niet echt een potentiële topper.


Klopt, maar kan wel een goede in zijn soort worden. Houdt alle ballen verdomd diep, dus lastig voor Cilic.

WTF: 2-1 in sets :Big Grin
Stille Wrote:Wat een ellendeling die Cilic! Wat een mongool !

Undecided
Hij heeft nergens recht op, en mag blij zijn dat hij set 2 cadeau kreeg.
Nou die Cilic hoeven we iig niet voor volgende week op te schrijven. Met heel veel mazzel mag ie overmorgen nog spelen.