FTM Forum

Full Version: Australian Open 2010
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pfff, kansen hier weer zeg. Je moet wel even die 1e set pakken, dan gaat Cilic die vermoeidheid nog wel voelen.
Hop, daar is toch de set, en verdiend!

Nadal begint wel slecht.
Clijsters toch aardig van de baan geveegd (6-0 6-1).
Klasse wawje!!!!

Hup Kohl!!!!
Nogal ja. Vind die Belgische dames ook wel erg gehypt, maar dit is wel heel dik.
Cilic gaat dit echt niet winnen. Het is niet anders. Als Rafa maar doorgaat dan vind ik alles ok. Wat een held is de Isner toch. Vannacht de laatste set van A Rod gezien + en Isner vanaf game 5 in de 1e set. Heb dus weer lekker slaapgebrek maar ja je moet er wat voor over hebben. Dat Wawje vind ik trouwens heel irritant. Dan heb ik liever Ad die Stan zegt.
Ik vind Wawje wel mooi, en als Cilic eruit gaat is dat niet zo heel dramatisch. Dat geldt uiteraard helemaal voor Rafje.
Wawje. elke keer als ik het lees Icon_twisted Mijn held van de afgelopen jaren in FTM mag zo niet aangesproken worden. Het is Sir Stan! :Big Grin
Speciaal voor stille: hup Wawje.

Zal ik held Kohl ook maar Kohltje gaan noemen? :wink:
Stannieboy een held? Nee man, leuke top-25 speler, niets meer dan dat.
mindlight Wrote:Stannieboy een held? Nee man, leuke top-25 speler, niets meer dan dat.
Mag hij even zelf bepalen wie zijn helden zijn?
Kohl kan heerlijk meekomen, maar staat wel een break achter. Nadal 1 uit 1, Kohl 0 uit 3.
Cilic 28 UEs in 14 games, dat is wel slecht hoor.
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Stannieboy een held? Nee man, leuke top-25 speler, niets meer dan dat.
Mag hij even zelf bepalen wie zijn helden zijn?

Ja, daar is Stille prima zelf toe in staat :wink:
Scholten! Wrote:Kohl kan heerlijk meekomen, maar staat wel een break achter. Nadal 1 uit 1, Kohl 0 uit 3.
Tja, dat is dus het verschil tussen top en subtop.

En tussen Nadal eind vorig jaar en nu.
De eerste 2 aces van Karlo zijn een feit
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Stannieboy een held? Nee man, leuke top-25 speler, niets meer dan dat.
Mag hij even zelf bepalen wie zijn helden zijn?

Jammer, hier sla je de plank toch behoorlijk mis. Ik zeg toch nergens dat Stille Wawje geen held vindt?
Scholten! Wrote:De eerste 2 aces van Karlo zijn een feit
Gemiddelde van 2 per game lijkt me goed.
Wawrinka is zo'n clean hitter, dat is wel echt mooi om naar te kijken. Hij heeft me alleen zo genaaid bij RG 2 jaar geleden, dat mag ie nu wel even goed maken. Moet ie trouwens niet gebroken worden...
Sir Stan is een FTM held van me maar vandaag mag ie best een mindere dag hebben. Alles voor 4 uit 4 vandaag
Ik heb geen beelden. Is Kohllie goed?
Speelt goed ja, slaat veel halfcourt ballen weg, maar Nadal is nog matig.
Zeker, alleen hij benut de bp's niet Sad
Hup Rafa, Ivan en Marin
Cilic verziekt maar weer eens een break! Verrekte m..g.l
gvd! Icon_evil
Vamos Rafa!
Nou nou Buurs, zo kan ie wel weer. Ga je mond spoelen en in in de hoek staan, come on 0-15
Cilic is on fire Sad
\Big Grin/