FTM Forum

Full Version: Australian Open 2010
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Goddomme man, anders laat je even Cilic totaal weer in de wedstrijd komen :letitallout:
Je ziet Cilic echt spelen met hem, hè? Even die 0-40 weggeven, maar dan toch ingrijpen; 'nee, mannetje, je dacht het even hè' zie je hem denken.
_Tampie Wrote:Je ziet Cilic echt spelen met hem, hè? Even die 0-40 weggeven, maar dan toch ingrijpen; 'nee, mannetje, je dacht het even hè' zie je hem denken.


:Big Grin
Oei, over 8 minuten een afspraak..... ik zie daarna wel al jullie :letitallout: , ](*,) , :| en Sad
Focussen nu en breaken! (vanaf nu moet ik alles met een schuin oog gaan vallen, de eerste sporters zijn binnen!)
_Tampie Wrote:Oei, over 8 minuten een afspraak..... ik zie daarna wel al jullie :letitallout: , ](*,) , :| en Sad

Hakkuh :Big Grin :-({|= :-({|=
Haggie Wrote:Focussen nu en breaken! (vanaf nu moet ik alles met een schuin oog gaan vallen, de eerste sporters zijn binnen!)

Die huisvrouwen kun je toch eerst lekker op de loopband laten...
30-30 kom op
Challenge die bal dan!
Ja idd he!!! die rechts aan de zijkant!!! #-o
Toneelspeler trouwens die Roddick...Je had zn kop moeten zien de eerste twee sets
Anders ga je even proberen te lobben over 2 meter. Kans weer hier.

Cilic gaat helaas weer beter spelen, Roddick had hem in de touwen...
Het zal toch niet dat Cilic weer ouderwets gaat beuken...
Oh mijn god, wat een heerlijk punt van Cilic
Wow! Mooie rally.
Doe het Marin!
GVD!!!
komt ie dan, zelf 3 missen en dan.........................
Nu de kansen voor Cilic....
sla eens wat service winners!!!!!!!!!
Man man man, wat een grap weer Undecided
=D>
Dit is toch verschrikkelijk
_Tampie Wrote:Nu de kansen voor Cilic....

ga werken joh :wink:

Roddick breakt m nog wel terug, kansen genoeg nog
Haggie Wrote:
_Tampie Wrote:Nu de kansen voor Cilic....

ga werken joh :wink:

Roddick breakt m nog wel terug, kansen genoeg nog

Mijn afspraak laat het nog even afweten, hopelijk staat hij nog even in de file....

edit; kut hij is er....
Hij moet niet teveel gaan forceren..
De lijst met cruciale partijen die fout vallen in de 5e set wordt alsmaar langer en het gaat om steeds meer punten...
Ad Wim Wrote:De lijst met cruciale partijen die fout vallen in de 5e set wordt alsmaar langer en het gaat om steeds meer punten...

Niet te voorbarig buurs.
4-1, hier ga je toch kapot aan.
Hij speelde en serveerde zo goed, Cilic speelde matig, dan kom je op 0-40 en speel je 2 van die kutreturns. Als je die pakt, is Cilic nergens meer. En nu is het opeens 1-4, echt ongelooflijk...