FTM Forum

Full Version: Australian Open 2010
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Jongens, relax, het is Rafa, dit komt echt wel goed. En laten we niet vergeten dat hij nu eens niet tegen Montanes staat te kloten, maar het Murray is.
En nu weer 40-0, het is wel heel wisselvallig, van beiden.
Hop 5-4 en nu de druk opvoeren
mindlight Wrote:Jongens, relax, het is Rafa, dit komt echt wel goed. En laten we niet vergeten dat hij nu eens niet tegen Montanes staat te kloten, maar het Murray is.
Ik neem aan dat je begrijpt dat ik niet kan relaxen gezien wat er op spel staat en hoeveel kansen hij mist.

En het is wel beter dan eind vorig jaar ja, maar nog lang niet als begin vorig jaar, bij vlagen slechts.
Maak gewoon nou eens die returns op belangrijke punten!
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Jongens, relax, het is Rafa, dit komt echt wel goed. En laten we niet vergeten dat hij nu eens niet tegen Montanes staat te kloten, maar het Murray is.
Ik neem aan dat je begrijpt dat ik niet kan relaxen gezien wat er op spel staat en hoeveel kansen hij mist.

En het is wel beter dan eind vorig jaar ja, maar nog lang niet als begin vorig jaar, bij vlagen slechts.

Ik heb er alle vertrouwen in dat dit nog goed komt, dus voorlopig ben ik nog wel relaxed. En ook hier behoorlijke belangen. Wink
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Jongens, relax, het is Rafa, dit komt echt wel goed. En laten we niet vergeten dat hij nu eens niet tegen Montanes staat te kloten, maar het Murray is.
Ik neem aan dat je begrijpt dat ik niet kan relaxen gezien wat er op spel staat en hoeveel kansen hij mist.

En het is wel beter dan eind vorig jaar ja, maar nog lang niet als begin vorig jaar, bij vlagen slechts.

Ik heb er alle vertrouwen in dat dit nog goed komt, dus voorlopig ben ik nog wel relaxed. En ook hier behoorlijke belangen. Wink
Daar ben ik blij om, want jij kent hem beter dan ik. En buurs vertrouwt er ook al op.

En jij hebt iig Cilic nog...
Helaas wel ja, maar het kost me toch behoorlijk veel als Nadal hier mocht verliezen.
We zitten nu misschien wel in een cruciale fase. Bij 2-0 in sets voor Murray zie ik Rafa echt niet meer winnen. 0-15 Icon_evil
Dit soort dingen zijn dan wel erg frustrerend ](*,)
Oh ja netrolletje, het zit ook lekker mee zeg, dammit
mindlight Wrote:Helaas wel ja, maar het kost me toch behoorlijk veel als Nadal hier mocht verliezen.
Tja, bij mij is het dan zo goed als einde seizoen, tenzij Djoko opeens de finale haalt.
Stille Wrote:Oh ja netrolletje, het zit ook lekker mee zeg, dammit
Ach ja, dat krijg je als je dezelfde belangen als ik heb...
Klasse !
Nouj nou ga er effe bij liggen!
Tweede keer dat ie uitglijdt, koop goede schoenen!
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Helaas wel ja, maar het kost me toch behoorlijk veel als Nadal hier mocht verliezen.
Tja, bij mij is het dan zo goed als einde seizoen, tenzij Djoko opeens de finale haalt.

einde seizoen... :crazy:
Super gedaan!
Wat een kans voor Andy
Kijk, dit zien we graag!
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Helaas wel ja, maar het kost me toch behoorlijk veel als Nadal hier mocht verliezen.
Tja, bij mij is het dan zo goed als einde seizoen, tenzij Djoko opeens de finale haalt.

einde seizoen... :crazy:
Tampie heeft het toch voorgerekend? Dan verlies ik gewoon iets van 5000 punten en er komen niet meer zulke verschillen op Wimbledon en RG.
Komop nou, mentaal zo belangrijk om deze game te pakken
Haha, over kansen gesproken...
Pfoe, toch de game voor Rafa
Klasse, eindelijk eens iets weggewerkt ipv zelf gemist.
Moet je opletten wat er nu gaat gebeuren....
Schitterende forehand van nadal
Kom op Murray, sleep die tb binnen!
Stille Wrote:Moet je opletten wat er nu gaat gebeuren....

Ace? :wink:
Wel klasse dit van Andy hoor om dan zo'n serve te slaan