FTM Forum

Full Version: Australian Open 2010
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
heggie Notworthy
kooltje Wrote:4-4 ik mis Ad op het moment dat zijn djoko speelt
Ach ja, als je ziet wat voor onzin hier weer voorbijkomt, dan heb ik daar weinig zin in.

Wel weer grappig trouwens, Djoko 5-2 voor deze set, sp eigen service gehad. Tsonga allemaal netballetjes op cruciale momenten. Ik kan er eigenlijk alleen maar om lachen.
Wow wat een spannende TB! Heerlijke aanvallende punten van Jo aan het eind! Nu is het de vraag wie als eerst een behoorlijk niveau gaat halen! Djoko is vaak mentaal wel redelijk sterk dus niet vroeg laten breaken in de 2e set Jo, beter klap je er nu gewoon overheen.
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:4-4 ik mis Ad op het moment dat zijn djoko speelt
Ach ja, als je ziet wat voor onzin hier weer voorbijkomt, dan heb ik daar weinig zin in.

Wel weer grappig trouwens, Djoko 5-2 voor deze set, sp eigen service gehad. Tsonga allemaal netballetjes op cruciale momenten. Ik kan er eigenlijk alleen maar om lachen.
Ik heb de onzin even gemist...Druk geweest op juiste moment dan haha

Ongelofelijk setverlies inderdaad voor de mensen met Djoko.
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:4-4 ik mis Ad op het moment dat zijn djoko speelt
Ach ja, als je ziet wat voor onzin hier weer voorbijkomt, dan heb ik daar weinig zin in.

Wel weer grappig trouwens, Djoko 5-2 voor deze set, sp eigen service gehad. Tsonga allemaal netballetjes op cruciale momenten. Ik kan er eigenlijk alleen maar om lachen.

Volgens mij komt hier helemaal geen onzin voorbij en wordt er juist een realistisch beeld verschaft voor de niet-kijkers onder ons.
buurs Wrote:ik blij dat haggie Jo ook heeft :8:

:-({|=
Hahaha, realistisch beeld?! Undecided

Er wordt ten eerste alleen maar gepost wanneer Tsonga voor staat of iets goed doet, er wordt niks over Djokovic gezegd. En er wordt gelachen om dropshots van Djoko, terwijl Tsonga net zoveel dropshots sloeg die ook allemaal niet werkten, zelfs op 2-0 voor in de TB.
En er wordt ook niks gezegd over de minstens 3 netballen van Tsonga op belangrijke momenten, waaronder op 6-6 in de TB. Verder ook niks over de twee dfs van Djoko toen hij voor de set serveerde terwijl Tsonga toen ongeveer elke bal miste.

Dus realistisch beeld? cry
Ad Wim Wrote:Hahaha, realistisch beeld?! Undecided

Er wordt ten eerste alleen maar gepost wanneer Tsonga voor staat of iets goed doet, er wordt niks over Djokovic gezegd. En er wordt gelachen om dropshots van Djoko, terwijl Tsonga net zoveel dropshots sloeg die ook allemaal niet werkten, zelfs op 2-0 voor in de TB.
En er wordt ook niks gezegd over de minstens 3 netballen van Tsonga op belangrijke momenten, waaronder op 6-6 in de TB. Verder ook niks over de twee dfs van Djoko toen hij voor de set serveerde terwijl Tsonga toen ongeveer elke bal miste.

Dus realistisch beeld? cry

In je eigen straatje praten..
Inderdaad, daar zijn we allemaal goed in hier, maar het is niet realistisch.
stop maar met ftm, Ad.
het seizoen is na 2 weken alweer voorbij... :lol:
Ad Wim Wrote:Hahaha, realistisch beeld?! Undecided

Er wordt ten eerste alleen maar gepost wanneer Tsonga voor staat of iets goed doet, er wordt niks over Djokovic gezegd. En er wordt gelachen om dropshots van Djoko, terwijl Tsonga net zoveel dropshots sloeg die ook allemaal niet werkten, zelfs op 2-0 voor in de TB.
En er wordt ook niks gezegd over de minstens 3 netballen van Tsonga op belangrijke momenten, waaronder op 6-6 in de TB. Verder ook niks over de twee dfs van Djoko toen hij voor de set serveerde terwijl Tsonga toen ongeveer elke bal miste.

Dus realistisch beeld? cry

Lol. De enige tussenstand die zowel haggie als ik post is 5-2 voor Djoko, dus die eerste zin klopt al niks van. Djoko doet ook vrij weinig goed, net als tsonga overigens, dus niet raar dat daar weinig over gepost wordt. De dropshots van Tsonga waren niet altijd even goed maar niet zo kansloos als die van Djoko. En hij vervalt in die fout dus daarom post ik 't. Die netballen vielen we mee, daar had Tsonga geen voordeel van en Djoko geen nadeel. En je praat jezelf ook tegen. Ik moet positiever over Djoko posten en aan de andere kant wil je dat ik post dat hij zijn service inlevert door 2 DF's.
Daarnaast geef ik heel realistisch aan dat de wedstrijd erg matig is, beide mannen veel fouten maken en Tsonga erg afwachtend speelt.
buurs Wrote:stop maar met ftm, Ad.
het seizoen is na 2 weken alweer voorbij... :lol:
Dat heb ik gisteren al gezegd buurs, dus je loopt zoals altijd weer achter de feiten aan...

En ik ben geen lafbek zoals jij, die stopt als het even niet mee zit.
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:stop maar met ftm, Ad.
het seizoen is na 2 weken alweer voorbij... :lol:
Dat heb ik gisteren al gezegd buurs, dus je loopt zoals altijd weer achter de feiten aan...

En ik ben geen lafbek zoals jij, die stopt als het even niet mee zit.
Nadal bedoel je...
2 bps djoko
Hier break Djoko daar heb je het al
*3-2 Djoko. Een game met fantastische punten(lees: fouten over en weer).
Stille Wrote:Hier break Djoko daar heb je het al

komt allemaal goed, djoko is een choker..
Jo die bal moet over het net en binnen de lijnen.
Ik hoop het, ik moet de schade zien te beperken na die dramawedstrijd van gisteren
Tsonga breakt op love. 2 DF's en 2 UE's van Djoko.
Haggie Wrote:
Stille Wrote:Hier break Djoko daar heb je het al

komt allemaal goed, djoko is een choker..

Stille Wrote:Ik hoop het, ik moet de schade zien te beperken na die dramawedstrijd van gisteren

centre court Wrote:Tsonga breakt op love. 2 DF's en 2 UE's van Djoko.

:-"
5-4* Tsonga!

Wat een drama niveau. Tsonga 32 UE's, Djoko 25. Aanzienlijk minder winners beide.
Tja Djoko heeft natuurlijk nog geen enkele tegenstand in dit toernooi gehad. De eerste beste tegenstander maakt hem al direct kwetsbaar, zeker als ie dan ook eens te veel fouten maakt. De winnaar van deze wedstrijd gaat er keihard af tegen Federer. Dan moet Cilic het morgen maar doen Big Grin
Wat een kansen op passings krijgt ie toch elke keer op belangrijke momenten...
6-5 Tsonga. Niveau van beide mannen blijft onophoudelijk slecht. Die commentator excuseert zich voor 't feit dat ie af en toe een lange stilte laat vallen omdat ie zich niet elke keer wil herhalen.

Break 'm Jo! Punt voor punt, Djoko moet minimaal elk punt een rally spelen.
Tsonga van 0-3 naar **4-3. [-o<
naar 5-6
Twee geweldige punten vanaf 5-4 als het er echt om gaat, klasse! Choker cry
De tranen schieten me echt in de ogen. Djokovic kan volgens mij gewoon niet beter en Tsonga speelt zóveel domme punten. Alleen in de TB alweer 5 vd 7 punten die Djokovic maakt.
In plaats van 2-0 in sets ineens gewoon 1-1.
Set Djoko..Klote...zo dichtbij elkaar...