FTM Forum

Full Version: Australian Open 2010
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
De bookies geven Cilic de meeste kans om te stunten. Ik denk terecht. Verder heel misschien Gonzalez tegen Roddick maar Gonzo lijkt zelf ook niet in perfecte vorm.
Het is dat Davydenko ontzettend in vorm is, maar anders had Verdasco wellicht ook kunnen stunten.

De wedstrijden:
Fedex (12x gekozen) - Hewitt (5x gekozen)
Davy (16x gekozen) - Verdasco (5x gekozen)
Djoko (4x gekozen) - Kubot (2x gekozen, hulde)
Tsonga (18x gekozen) - Almagro (0x gekozen)
Roddick (17x gekozen) - Gonzo (6x gekozen)
Del Potro (2x gekozen) - Cilic (14x gekozen)
Murray (8x gekozen) - Isner (12x gekozen)
Nadal (13x gekozen) - Karlovic (0x gekozen)


Balen dat uitgerekend de spelers die er voor mij uitmoeten (Tsonga, Djoko), een makkelijke tegenstander hebben. Ik neem iig aan dat alle eerstgenoemden winnen, en dat dan de knikkers worden verdeeld =D>
Marcos Baghdatis after retiring against Lleyton Hewitt: "I just felt some pain in the shoulder. Felt a bit yesterday on the serve, a bit today, and in the match I just couldn't, you know, hit the forehand. I couldn't control the ball. I was pushing the ball. I was feeling the pain when I wanted to hit the ball on the impact. You know, when you do that, then you stop moving, you stop... everything goes wrong because you're just thinking about the pain and not the forehand and the serve."

Federer on his win over Montanes: "He was not making many mistakes - he's a tough player and played a good match. I had to make sure I served well because I could have had a few hiccups if didn't. I'm really happy with how I played and to go through. It was important to find my way into the tournament after a hard first-round draw against Andreev. I've been able to show my variety. Physically I'm fine, mentally I'm fresh and that's the way you want to feel going into the second week."
Hup Hewitt, Verdasco, Kubot, TSONGA, RODDICK, CILIC, ISNER EN RAFA. Ik heb vanavond een feessie en zorg dat ik om 0100 ur klaar zit voor Johnnie Boy
Nog 4 van mijn 5 spelers in het toernooi. Voor Hewitt zal dit wel het eindstation zijn. Kan bij mij nog alle kanten op. Een goede uitslag of een dramatisch begin van FTM 2010.
Halve finale met Federer - Tsonga en Del Potro - Nadal en een finale met Federer - Nadal hoop ik op. [-o< [-o<

Ik vrees Davydenko nog het meest. Man was is die kerel in vorm.
Het kan voor iedereen nog alle kanten op. Je kan onderaan staan na 't weekend of bovenaan.

Bij de halve finales Federer-Djoko en Potro-Nadal ben ik voorlopig uitgespeeld met FTM. En die halve finales zijn helemaal niet verrassend als 't zover komt.
Wordt 't Verdasco-Tsonga en Cilic/Roddick-Murray sta ik mss wel bovenaan.

Vanavond eerst Murray winnen van Isner, dat is misschien wel de belangrijkste pot.
Dank voor de updates Ad, helaas met een negatieve uitslag.
mijn wekker staat om 1 uur Smile
daarvoor ga jij je wekker zetten?

ik denk dat ik murray - isner ook ga kijken.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=ljV8QcmRfHg">http://www.youtube.com/watch?v=ljV8QcmRfHg</a><!-- m -->
centre court Wrote:Het kan voor iedereen nog alle kanten op. Je kan onderaan staan na 't weekend of bovenaan.

Bij de halve finales Federer-Djoko en Potro-Nadal ben ik voorlopig uitgespeeld met FTM. En die halve finales zijn helemaal niet verrassend als 't zover komt.
Wordt 't Verdasco-Tsonga en Cilic/Roddick-Murray sta ik mss wel bovenaan.

Vanavond eerst Murray winnen van Isner, dat is misschien wel de belangrijkste pot.

Zelfde hier, bij halve finales van Davy-Tsonga en Potro-Nadal ga ik goed, Op zich is het ook mogelijk en ik heb heel veel vertrouwen in Davy, maar denk bv niet dat Tsonga van Djoko wint en ik vrees ook voor Potro..

Federer-Djoko en Cilic/Roddick-Murray is helemaal niet ondenkbaar en dan ben ik ontzettend de lul.
Ik weet 1000% zeker dat het nooit Federer-Cilic/Roddick en Djoko-Murray zal worden :wink:
Scholten! Wrote:Het is dat Davydenko ontzettend in vorm is, maar anders had Verdasco wellicht ook kunnen stunten.

De wedstrijden:
Fedex (12x gekozen) - Hewitt (5x gekozen)
Davy (16x gekozen) - Verdasco (5x gekozen)
Djoko (4x gekozen) - Kubot (2x gekozen, hulde)
Tsonga (18x gekozen) - Almagro (0x gekozen)
Roddick (17x gekozen) - Gonzo (6x gekozen)
Del Potro (2x gekozen) - Cilic (14x gekozen)
Murray (8x gekozen) - Isner (12x gekozen)
Nadal (13x gekozen) - Karlovic (0x gekozen)


Balen dat uitgerekend de spelers die er voor mij uitmoeten (Tsonga, Djoko), een makkelijke tegenstander hebben. Ik neem iig aan dat alle eerstgenoemden winnen, en dat dan de knikkers worden verdeeld =D>
Ik kan me niet voorstellen dat alle eerstgenoemde winnen, ook al zijn ze allemaal favorieten. Er zijn altijd wel verrassingen, zeker op de AO. En dan denk ik, zoals ik eerder al zei, aan Cilic, Almagro of Verdasco. Ik hoop op Almagro of Verdasco, maar Cilic heeft de grootste kans. Potro heeft dan wel de twee afgelopen HC GSs van hem gewonnen in 4, maar Potro is nog helemaal niks dit toernooi. Cilic ook niet echt, dus ik denk niet dat het een mooie pot gaat worden. Potro is wel een vechter, dus laat hem er maar uit slepen in 5 en daarna verliezen van Roddick.
Ik ga maar gewoon voor Isner als stunt vannacht.
Ik vond de zege van Almagro op Falla wel verrassend. Zeker als je ziet hoeveel moeite hij had met Malisse en Becker. Maar het lijkt me niet dat hij Tsonga gaat verslaan.
Ik ben echt benieuwd hoe Potro zich nu gaat houden tegen een fitte Cilic die wel redelijk in vorm is. Als hij echt niet in vorm is dan verliest ie.
mindlight Wrote:Ik ga maar gewoon voor Isner als stunt vannacht.

Dan word ik erg verdrietig. Dan liever Karlovic. :wink:
Kan me niet voorstellen dat Isner Murray pakt, dan moet hij echt 5 niveaus beter spelen dan de eerste rondes.

Bij Almagro is het wel alles of niks en Becker en Malisse zijn ook niet heel slecht op HC. Het is een ontzettende vechter en geeft niet zomaar op. Als ie zo speelt als tegen Nadal in Parijs kan het nog leuk worden. Maar Tsonga zal wel matig moeten spelen en Almagro moet alles raken.
Hopen dat Del Potro wint in een lange vijfsetter, en dan tegen Roddick OSmile
nou Andy, succes! Graag in 3. Daarna Ivo aanmoedigen!
kansloze missie voor isner...
isner zwaar kansloos in de rally zoals verwacht.

wordt hij ook nog genaaid door de lijnrechter...

bp murray
andy loopt nu ff te kutten om de tb binnen te halen. Isner al één sp gemist. Focus Andy!
Klasse Andy, thats the first set. Op één game na speel je gewoon degelijk tot goed!
Goed om te zien dat Murray fanatiek is en baalt van een UE!
isner speelde wel erg slecht zeg.
had last van veel zenuwen.

andy speelde zeker degelijk, maar isner sloeg vanuit de rally vaak de bal simpel uit.
ook op het sp had hij eigenlijk een reuze kans op de 2e service.

murray verdedigde wel erg goed, maar ik verwacht weinig problemen voor Nadal.
Cilic staat lekker fris te tennissen en pakt de 2e set met 6-4.
cilic mist nu al 4 bp in de laatste 2 servicegames #-o
Lupescu wint de 1e set met 7-5 =D>

Als ik het goed heb, won hij ook het voorbereidingstoernooi op de AO.
en cilic mist nu een bp bij 4-3 ](*,)

erg simpele misser was dit :|
en ook het 6e en 7e bp gemist van de set #-o
cilic speelt heel anders als hij op bp staat....

en nu een simpele smash gemist door cilic ](*,)

hier kruipt potrto opnieuw door het oog van de naald.

nu 4-4.