FTM Forum

Full Version: Australian Open 2010
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Maar gelukkig heeft het 48 uur geduurd nadat zijn partij tegen Tipsa afgelopen was, dus dat heeft er niets mee te maken :lol:
Wow, nu gaat Haas met minder pijn spelen, hup Tommy!
Grapjas :Big Grin
Ach ja, Tommy heeft wel vaker ergens last van, daar kan ie hopelijk wel mee omgaan. Zou wel zuur zijn als dit bepalend zou zijn...
Tsonga met een DF, dat is toch gewoon triest? Tegen een Haas die fysiek niet lekker in z'n vel zit moet je gewoon geen (tweede-) servicewinner willen slaan :crazy:
En nog een DF Undecided
En nog een. Die Tsonga gaat al van Almagro verliezen joh als ie zo speelt. Laat hem nog maar even zweten Tommy. En anders pakt Djoko hem wel.
Hey Ajax speelt in de Rod Laver Arena
Wozniacki :oops:
Kom op Haas, gewoon door die pijn heen, je bent de betere momenteel.
Haas mankeert niets. Speelt subliem nu
Als je de betere bent en de set hebt gewonnen ga je je niet voor jan lul laten behandelen natuurlijk, daarmee sloop je je eigen momentum.
Stille Wrote:Haas mankeert niets. Speelt subliem nu
Dat zei Buurs ook over Baghdatis Undecided
en ml was het daarmee eens.
En ik ook, en daar blijf ik ook bij, die zien we over 2 weken weer gewoon op de baan hoor.
Maar er zit een verschil tussen behandelen na een 6-0 oorwassing en nadat je net de set hebt gewonnen natuurlijk.
Baghdatis raakte geen knikker. Haas daarentegen speelt heel sterk. Stille straks over zonder spelers in bovenste schema? Met allemaal zware wedstrijden morgen.....
Officiele reden opgave Baghdatis : schouder en biceps. Krajicek wordt al weer zenuwachtig
Haas speelt wat ik ervan gezien heb echt nog niet heel goed voor zijn doen hoor. Tsonga is ook gewoon matig.
Verdomme Haas, wat een fouten ineens.
Stille Wrote:Officiele reden opgave Baghdatis : schouder en biceps. Krajicek wordt al weer zenuwachtig
Boeiuh, Baghdatis is echt niet de moeest gewilde, zeker niet na zijn trucje een tijdje geleden.
Kijk buurs, dit is nou een weggegeven game.
Nee precies, hij zegt toch wel af.

Kut, break Tsonga, en ik moet zo weg :|
Pfff, Haas is helemaal niks. Hoop niet dat het door die blessure komt.
Hey wie zagen we daar op de tribune: JULIEN !
Tjonge, wat een deceptie dit zeg. Denk je nog een leuke partij te kunnen gaan kijken bij die 1-1 in sets, slaat Haas opeens 3 UEs per game...
Lekker Jo. Never in doubt.
Verder allemaal alles als verwacht, jammer dat Bagha opgeeft. Voor de volgende ronde in dit gedeelte van 't schema alleen Nando-Davy interessant. De rest vd partijen winnen Federer, Djoko en Tsonga in 3.
Haas ziet er nu iig wat beter uit dan in de vorige set. Wie weet...
centre court Wrote:Verder allemaal alles als verwacht, jammer dat Bagha opgeeft. Voor de volgende ronde in dit gedeelte van 't schema alleen Nando-Davy interessant. De rest vd partijen winnen Federer, Djoko en Tsonga in 3.

Ik zie Hewitt sneller een set van Federer pakken, dan Verdasco van Davy.