FTM Forum

Full Version: Australian open 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
bah nu breakt die Nalbi Sad
Dat wordt weer zuipen Kuip. Icon_twisted
Hoe speelt Federer?
Ad Wim Wrote:mooi van isner, balen van phau. van fucking brydan klein ook ](*,)

Gelukkig is hij wel gewoon 35 punten waard en veel gekozen, maar wel slecht dit zeg. Als dit maar niet met al die kleintjes zo gaat...
Klein en Tomic .. en jij mijn keuzes maar afzeiken he Ad Wink
sp seppi Sad
Niet benut :-s
6-6...
Hup Seppi =D>
Lekker Roger =D>
Put hem nog maar lekker uit Andreas, setje pakken moet makkelijk kunnen.
Elikian Wrote:
Ad Wim Wrote:mooi van isner, balen van phau. van fucking brydan klein ook ](*,)

Gelukkig is hij wel gewoon 35 punten waard en veel gekozen, maar wel slecht dit zeg. Als dit maar niet met al die kleintjes zo gaat...
Klein en Tomic .. en jij mijn keuzes maar afzeiken he Ad Wink
Dat moet ik je nageven. Maar zoals ik ook al zei, het zal waarsch bij deze WCs en ATP-toernooien blijven...
buurs Wrote:Lekker Roger =D>
Nu is hij opeens weer een held? WIl je niet iets zeggen over z'n backhand of zo?
Federer niet echt overtuigend al lijkt me seppi een lastige 1e ronde.
En weer een bp gemist door Seppi, bijna elke keer op 2e service. hij slaat zoveel in 't net! Bah.
En maar weer eentje gemist. Maar Federer speelt idd niet overtuigend, maar dat hoeft ook niet echt. Nalbi en Djoko speelde ook niet overtuigend.
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:Lekker Roger =D>
Nu is hij opeens weer een held? WIl je niet iets zeggen over z'n backhand of zo?

Waarom is hij nu mijn held?
Omdat hij een set pakt van Seppi :-k

Hij moet gewoon zijn werk doen, nu hij in mijn team staat :8:
Het zal extra druk bij hem opleveren, maar ik ga uit van winst :8:

Hij zal mijn held (voor 1 dag) worden als hij de verwachte 2000 punten pakt.
Jij ziet Federer als grote favoriet voor de AO?
Ik wel Wink
Dat blijft voor mij toch Murray. Ben ook wel benieuwd wat Nadal gaat doen hier.
Serieus? Dat is in mijn ogen toch Murray, en de andere finalist zal imo uit het rijtje Nalbandian/Roddick/Djokovic komen.
Ik verwacht echt een finale Nadal - Federer...
mindlight Wrote:Jij ziet Federer als grote favoriet voor de AO?

ik zie hem als lichte favoriet.

direct daarachter denk ik murray en nalbandian
mindlight Wrote:Serieus? Dat is in mijn ogen toch Murray, en de andere finalist zal imo uit het rijtje Nalbandian/Roddick/Djokovic komen.

roddick :lol:
Ik zie Nadal als de grootste favoriet, met heel nipt daarachter Murray, en dan Federer.
Nadal als favoriet? :eeeek: Op basis waarvan dan? Hij presteert nooit in Australië, en er zijn dit jaar nou ook nog niet echt redenen om aan te nemen dat hij nu wel zal gaan presteren.
buurs Wrote:
mindlight Wrote:Serieus? Dat is in mijn ogen toch Murray, en de andere finalist zal imo uit het rijtje Nalbandian/Roddick/Djokovic komen.

roddick :lol:

Roddick maakt natuurlijk alleen een kans als Federer eruit ligt, in een ontmoeting zal Federer uiteraard simpel in 3 winnen. Is ook geen serieuze kanshebber eigenlijk, je hebt gelijk.
Op basis van zijn dominantie halverwege vorig jaar. Hij is nu weer uitgerust en dan denk ik dat hij de beste is. EN ik denk dat hij Murray gewoon 7 van de 10 keer pakt in een best-of-five op HC. Dat wordt gewoon een uitputtingsslag en daarin is hij nog steeds de beste.
Ik denk dan ook dat de winnaar uit de halve finale Murray-Nadal komt, mocht die er komen. Federer en Djokovic zie ik momenteel als een trapje lager op HC, maar daar kunnen we nu natuurlijk nog weinig over zeggen...
Tsja, terwijl ik als ze alle 4 in vorm zijn, Nadal toch echt de minste vind op HC, en Djoko de koning. De laatste best-of-five tussen Murray en Nadal won Murray overigens in 4.
Maar wat is vorm, ik vind dat momenteel heel lastig te zeggen. De Nadal van afgelopen zomer wint gewoon van iedereen, op elke ondergrond. Die Nadal was vele malen beter dan die op de AO. En hij was toen gewoon op op de US Open, dat speelde mee in de halve finale.

Djoko lijkt onwijs uit vorm, maar die staat wel gewoon weer in de halve finale denk ik. Die voorbereidingstoernooitjes zeggen niet zoveel volgens mij. Murray won vorig jaar ook Doha, maar verloor toen 1e ronde. Djoko speelde vorig jaar geen enkele partij en won het toernooi.

Federer heeft een hele makkelijke loting, maar zie ik momenteel gewoon als de mindere aan Murray en Nadal op HC. Maar goed, dat kan ook zomaar weer omslaan, want ik heb hem dit seizoen ook nog niet zien spelen.

En ik heb het gevoel dat Murray en Nadal groeien, ook op HC, en Djoko stil staat, en Federer afglijdt.

Dus ja, het zal inderdaad aan de vorm van de dag liggen denk ik, als ze tegen elkaar uitkomen, maar ik kan die vorm nu nog niet echt voorspellen...
Nee vorm voorspellen is ook wel erg gewaagd.
Toch heb ik niet het gevoel dat Djoko stilstaat, maar dat zal aan het einde van dit seizoen blijken. Ik denk dat hij eindelijk verstandiger wordt, minder toernooien gaat spelen, en zijn resultaten het komend jaar beter over het jaar uit zal kunnen smeren.

Dat Murray groeit lijkt me duidelijk, die gaat als een speer.

Nadal wordt ook wel beter op HC, maar hij heeft gewoon een piek in de maanden april-augustus. De rest van het jaar is het meestal niet goed wat hij laat zien. Daarom mag hij me nu van het tegendeel overtuigen, maar vooralsnog zie ik hem zeker niet als favoriet.