FTM Forum

Full Version: Australian open 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Uhh ja op die manier wel belangen, maar dan kijk ik naar anderen, in mijn team staan ze allebei niet.

Dat zou hetzelfde zijn als ik bij een Federer-Nadal finale ineens voor Nadal ga zitten juichen, dat gaat me veel te ver :lol:
Neeeeee, wat een kans :eeeek:
Nou, dat zou ik wel doen, anders wordt de achterstand wel heel groot...
Aiaiaiai, Tsonga begint weer zo dramatisch, dit gaat niet goed Sad
Weer kansen voor Tsonga deze game, hij geeft iig nog niet op!
En weer 2 bps weggeserveerd :|
Nee, mooi om te zien. Verdasco wel sterk steeds op die bp's trouwens.
Hmm, dit zal wel een mentaal tikje zijn voor Tsonga...
Denk het ook. Verdasco verdient het ook absoluut, maar Tsonga zal nog wel even terug denken aan al die kansen die ie heeft gehad...
Ja zeker, maar dit is nog niet gedaan hoor.
Ai ai nu wel, wat een foute keuze van Tsonga op dat bp.
Nu wel, jammer Jo :cry:
Dit is een lekkere binnenkomer :o

Vamos Nando!!!!!
Nou, die heb je dus zeker bij de poll. Bedankt voor de info :lol:
maar weer het aantal sets niet goed Icon_evil
Undecided

Je had dus Verdasco in 4.
nee, had verdasco in 5....

eleveld trouwens in de 3e ronde verloren van de als 7e geplaatste Fransman Puget.
Verdasco trouwens 4 uit 4 in bps, Tsonga 2 uit 13, een alleszeggend statistiekje...
Verdasco serveerde tegen Murray ook al zo goed op de bp.

En hij slaat nu veel minder dubbele fouten, dan het voorgaande jaar.

Waar hij vooral mee scoort is de service vanaf links naar buiten.
9 van de 10 keer ligt het veld helemaal open.
nadal in 4 dan maar [-o<
het is er nu nog 42 graden :eeeek:
Nadal lijkt voor het eerst van een top 10 speler te gaan winnen op een HC-GS =D>

Wel leip trouwens. Als de finale Nadal-Federer wordt, dan hebben ze allebei wel echt een makkelijke loting gehad tot de finale zeg. Geen van beiden is Tsonga, Nalbi, Murray of Djoko tegen gekomen :roll:
buurs Wrote:het is er nu nog 42 graden :eeeek:
Hadden ze gisteren dat dak maar dicht gedaan, dan had Djoko er nu nog in gezeten...
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:het is er nu nog 42 graden :eeeek:
Hadden ze gisteren dat dak maar dicht gedaan, dan had Djoko er nu nog in gezeten...

En had Federer een lastigere halve finale gehad :8:
6-2 nadal =D>
Ad Wim Wrote:Nadal lijkt voor het eerst van een top 10 speler te gaan winnen op een HC-GS =D>

Wel leip trouwens. Als de finale Nadal-Federer wordt, dan hebben ze allebei wel echt een makkelijke loting gehad tot de finale zeg. Geen van beiden is Tsonga, Nalbi, Murray of Djoko tegen gekomen :roll:

Sorry Ad, daar ben ik het dus niet mee eens. Tuurlijk als 1e en 2e geplaatst heb je normaal gesproken een iets makkelijkere loting, maar als anderen falen of gewoon verliezen van een op dat moment betere speler vind ik het geen mazzel van Nadal en Federer. Moeten die anderen ook maar gewoon hun partijtjes winnen. Federer wint toch ook gewoon van Safin en Berdych, dan had Nalbi of Murray dat ook maar moeten doen.
Hieruit blijkt dat Nadal en Federer gewoon echt veruit de besten zijn. Zie je nu trouwens ook weer tegen Simon. Hij speelt best wel goed, tegen elk andere tegenstander had hij waarschijnlijk voor gestaan, maar Nadal is gewoon te goed.
Federer trouwens wederom kritiek op de opgave van Djoko:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=6S93YvQiCpE[/youtube]
Nalbandian had toch ook een makkelijke loting met Lu. :-k
kuiper Wrote:
Ad Wim Wrote:Nadal lijkt voor het eerst van een top 10 speler te gaan winnen op een HC-GS =D>

Wel leip trouwens. Als de finale Nadal-Federer wordt, dan hebben ze allebei wel echt een makkelijke loting gehad tot de finale zeg. Geen van beiden is Tsonga, Nalbi, Murray of Djoko tegen gekomen :roll:

Sorry Ad, daar ben ik het dus niet mee eens. Tuurlijk als 1e en 2e geplaatst heb je normaal gesproken een iets makkelijkere loting, maar als anderen falen of gewoon verliezen van een op dat moment betere speler vind ik het geen mazzel van Nadal en Federer. Moeten die anderen ook maar gewoon hun partijtjes winnen. Federer wint toch ook gewoon van Safin en Berdych, dan had Nalbi of Murray dat ook maar moeten doen.
Hieruit blijkt dat Nadal en Federer gewoon echt veruit de besten zijn. Zie je nu trouwens ook weer tegen Simon. Hij speelt best wel goed, tegen elk andere tegenstander had hij waarschijnlijk voor gestaan, maar Nadal is gewoon te goed.
Waar zeg ik dat het mazzel is dan? :roll:
Oké, het woordje mazzel zeg je niet, maar de zin: "dan hebben ze allebei wel echt een makkelijke loting gehad tot de finale zeg" zegt toch genoeg hoe je er over denkt.

Maar als je het met mij eens bent, mag je het ook zeggen.