FTM Forum

Full Version: Australian open 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Prima Hag! Ik moet nog even kijken, maar ik zal zo ook een paar uurtjes pakken
Ik duik erin als ik klaar ben met pokeren. :Big Grin
Idd Chiel, Hrbaty gun ik deze partij wel. Ook gunstig voor Cilic natuurlijk Wink
Ferrer pakt helaas alweer de break: 2-4. :wink:
Ahh ok, hoe speelt Ferrer trouwens? Weer 2007 niveau of nog steeds het matige spel van vorig jaar?
mindlight Wrote:Ahh ok, hoe speelt Ferrer trouwens? Weer 2007 niveau of nog steeds het matige spel van vorig jaar?

Moet eerlijk zeggen dat ik maar met een half oog zit te kijken, maar bij vlagen speelt hij toch vrij aardig. Hij is in ieder geval een stuk vaster in de rally dan Hrbaty.
Hmm ok, hopelijk houdt hij dat niet vast dan

Cilic mist de volley van de eeuw :lol:
Hij slaat trouwens wel een mooie passeerslag net. De tweede set heeft ie trouwens ook alweer binnen: 6-2.
Goed, ik ga ervanuit dat Cilic dit wel binnen moet kunnen halen. Ik ga even 2 uurtjes slapen en dan ben ik hier weer present :8:

Slaapze Chiel!
Prima. Truste!

Ik volg het voorbeeld van jullie beiden ook snel.
En zien we jou dan ook rond 4'en weer terug?
mindlight Wrote:En zien we jou dan ook rond 4'en weer terug?

Waarschijnlijk niet, want ik heb morgenvroeg 'n bezoekje aan het ziekenhuis op het programma staan. Dus ik slaap gewoon lekker door straks. :wink:
Ja dat lijkt me logisch dan. Niets ernstigs hoop ik trouwens?
mindlight Wrote:Ja dat lijkt me logisch dan. Niets ernstigs hoop ik trouwens?

Nope, enkel controle van m'n rechterbeen, aangezien ik die enkele maanden geleden heb gebroken tijdens het voetballen (dubbele beenbreuk).
Aha, ja zoiets heb ik weleens voorbij zien/horen komen ja. Maar het klinkt alsof alles nu wel weer goed is dan? Alleen zullen foto's dat nog even moeten bevestigen.

Break Tipsa, zo kom ik hier niet weg natuurlijk :-k
mindlight Wrote:Aha, ja zoiets heb ik weleens voorbij zien/horen komen ja. Maar het klinkt alsof alles nu wel weer goed is dan? Alleen zullen foto's dat nog even moeten bevestigen.

Break Tipsa, zo kom ik hier niet weg natuurlijk :-k

Haha, voor de wedstrijd Hrbaty vs Ferrer hoef ik in ieder geval niet meer wakker te blijven. Ferrer is veel te sterk: 2-0 alweer in de derde set.

Breuk is helemaal hersteld. Heb alleen 'n complicatie in m'n enkelgewricht, maar dat komt waarschijnlijk wel goed. Heeft alleen wat tijd nodig, aangezien het waarschijnlijk 'n spierprobleem is (ivm beschadigde zenuwen).
Ahh ok, hmm je hebt je lachen wel even kunnen houden denk ik. Maar hopelijk herstelt het inderdaad helemaal dan.
Direct de break terug voor Cilic. Mooi, ik ben even een paar uur weg.

Chiel, succes morgen!
We hopen inderdaad maar het beste. :wink:

Maar eens overschakelen naar Tipsarevic - Cilic. Deze pot is toch gespeeld.
Bedankt, ML. Veel kijkplezier straks!
Lange zevende game, in de tweede set, bij Cilic vs Tipsarevic. Met uiteindelijk de break voor Cilic: 4-3. Janko kan vol aan de bak!
Cilic breakt Tipsarevic aan het begin van de derde set: 2-0. Dat zie ik niet meer goed komen voor de Servier.

Edit: Hoewel, hij breakt nu wel terug.
Zooooo, daar ben ik dan, heb ik iets gemist?

Ik zie dat alles prima naar wens verloopt.
Hoor dat Djoko weergaloos staat te spelen, goed om te horen. Ziet er ook erg goed uit, die paar games die ik nu zie. Cilic en Safin hebben hem ook wel binnen.
Ben ik nou weer helemaal alleen? Mietjes! Wink

DJoko lijkt hem binnen te hebben. Eerste redelijke test overleefd, nu PHM waarsch, dat zal een stuk lastiger worden. Maar hij speelt echt niveaus beter dan de afgelopen weken, goed om te zien.
Lol, PHM van 4-1 voor in de 4e naar setverlies in de TB. RObredo gaat wel heel hard tegen Troicki :eeeek:
Je moet trouwens wel wekker blijven, OD


[Image: c064da25aa8be12a2026286e77cadcdf-getty-t...s-fans.jpg]
En trek je broek even wat verder op!

Nalbi direct 2-0 achter.
Of ga je scheren!

PHM-Delic is een aardige kraker aan het worden...
Kun jij ergens Nalbi zien, Ad