FTM Forum

Full Version: Australian open 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Elikian Wrote:Ik ben ook altijd fan van Malisse geweest, maar vorig jaar heeft hij het verbruid met zijn eeuwige gefaal. Heeft me flink geld gekost. En nu opeens presteert hij weer... grr
Zo zie je maar ML, nooit aan SMB beginnen, nu kan je nog terug Wink
Del Potro komt helaas niet voorbij Cilic Ad, en die doet het Fed stuntje dan wel Wink

Haha ik begin zeker wel aan SMB, komt helemaal goed! Big Grin.
Mooi gebaar van Del P. door z'n bezwete haarbandje aan de ballenjonen te geven Icon_twisted
lekker, daar staan volgende week champignons op Big Grin
Ja lijkt me ook terecht. Dat die ballenjongen bleef staan zeg :eeeek:
mindlight Wrote:Del Potro komt helaas niet voorbij Cilic Ad, en die doet het Fed stuntje dan wel Wink
Daar teken ik voor!
Lelijk trouwens, bij Roddick-Malisse, beetje overslaan Confused
Malisse zoekt zijn mogelijkheid om steeds hogere lobs terug te slaan..
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Del Potro komt helaas niet voorbij Cilic Ad, en die doet het Fed stuntje dan wel Wink
Daar teken ik voor!

Hehe ik ook, maar ik vrees Ferrer, die lijkt ineens weer in vorm te zijn :|
Ik ga eens even grof geld op Clement inzetten.
Als al mijn spelers morgen winnen, ben ik ook nog eens 1500 euro rijker =P~
Maar Ferrer was tegen Gremel dan weer helemaal niet goed. Cilic heeft gewoon meer klasse, maar een exit van hem zou niet gek zijn voor FTM...
Ik blijf nog wel binnen de top 10 in de weekstand, maar dat al die halve jongens doorgaan zint me totaal niet! Icon_evil

Gelukkig zelf nog maar 1 man kwijt, maar daar zal vanavond wel verandering in komen...
Pak die TB maar Xavier!
1*-0 XM
df via 2x netrand #-o

2*-1 roddick
4-1
2 man kwijt toch Ad?
Ik drie, maar dat zal vanavond verdubbelen vrees ik.

Als Monfils en Verdasco eruit zijn is dat ook niet erg :8:
Maar pff, wat geeft ie het weg zeg...
mindlight Wrote:2 man kwijt toch Ad?
Ik drie, maar dat zal vanavond verdubbelen vrees ik.

Als Monfils en Verdasco eruit zijn is dat ook niet erg :8:
O ja, Nalbi natuurlijk ook. Maar die heeft iedereen dus vind ik eigenlijk niet erg. Ook geen moment over getwijfeld.
Nogal ja, zonde! Nu is het ook klaar, Malisse wint geen twee sets meer.
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:2 man kwijt toch Ad?
Ik drie, maar dat zal vanavond verdubbelen vrees ik.

Als Monfils en Verdasco eruit zijn is dat ook niet erg :8:
O ja, Nalbi natuurlijk ook. Maar die heeft iedereen dus vind ik eigenlijk niet erg. Ook geen moment over getwijfeld.

Hallo, hier geen Nalbi. \Big Grin/ \Big Grin/
Nou hop Muller, geen gezeik!
Muller mist meteen 6 bps Undecided
Van mij mag Tomic wel winnen, nadeel daarvan is dat het JMDP wel erg makkelijk gemaakt wordt dan.
Wel leip trouwens, Delic gaat er gewoon 60 60 af tegen Mayer in de 3e ronde Q, maar staat nu wel in de 3e ronde :eeeek:
En nu wordt Muller wel gebroken, waar gaat dit over?! ](*,)
Hehe, ja dat vond ik ook wel vreemd. Delic is natuurlijk ook gewoon een rare gast.

Break Tomic Undecided
Die Tomic kan wel tennissen zeg :eeeek:
Gaaf zo'n nieuw aanstormend talent erbij.
Djoko ziet trouwens Murray niet als de topfavoriet voor de titel, en terecht Djoko!


Quote:NOVAK DJOKOVIC: The thing is that you cannot put somebody, I mean, all the respect to Andy, I like him as a person and as a player. He's done a lot in the last couple months, and he's a very talented player and we can expect him to win some Grand Slams in the future.

But you cannot put him as the favorites next to Roger and Rafa and myself here at Australian Open.
mindlight Wrote:Die Tomic kan wel tennissen zeg :eeeek:
Gaaf zo'n nieuw aanstormend talent erbij.
Nou, ik vind het voornamelijk fouten van Muller. 6 bps in de 1e game, die moet je natuurlijk maken tegen zo'n jonge gast...

Maar Muller moet altijd eerst 2-0 in sets achter te komen.