FTM Forum

Full Version: Australian open 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Dus volgend jaar begint mevrouw Kuiper met een eigen team om tegenwicht te kunnen bieden? Big Grin
Achteraf heeft Roddick ook niet echt een moeilijke weg af te hoeven leggen naar de halve finale: Rehnquist, Malisse, Santoro, Robredo en een 'W.O.' tegen Djoko :cry:
Elikian Wrote:Dus volgend jaar begint mevrouw Kuiper met een eigen team om tegenwicht te kunnen bieden? Big Grin
\

Haha, je zult er versteld van staan hoeveel die er nu al vanaf weet doordat het constant thuis nergens anders over gaat. Namen als Del Potro, Nalbandian, Cilic, etc klinken haar absoluut bekend in de oren. :lol: :lol:
Scholten! Wrote:Achteraf heeft Roddick ook niet echt een moeilijke weg af te hoeven leggen naar de halve finale: Rehnquist, Malisse, Santoro, Robredo en een 'W.O.' tegen Djoko :cry:
Roddick stond ze anders echt ontzettend goed te raken tegen Djoko in het kleine deel wat ik gezien heb. Was gewoon veel beter dan Djoko.
dan moet hij, indien het zover komt, ook federer eraf slaan :o
Haggie Wrote:dan moet hij, indien het zover komt, ook federer eraf slaan :o

Heb ik geen probleem mee en Nadal erbij.
Zo, Dokic eruit. Op naar de kraker van de dag!!!!!
Pfff, Djoko gewoon gevraagd om een avondpartij maar niet gehonoreerd. Zo ga je dus met de defending champion om ](*,)
Mac Wrote:Waarom heeft "de Haggie" een negatieve klank? Omdat hij een goede gok had genomen op de AO vorig jaar? De rest van het jaar heeft hij dit vrij steady vast kunnen houden tot het eind maar goed zelfs de besten (he buurs) houden het niet tot het eind vol.

Oftewel ik zou het als een compliment opvatten Wink
Precies. Het was iig geen belediging. Het ging er vooral om dat hij waarsch na deze AO weer een flink gat geslagen heeft...
1e punt is voor Potro 0-15! Icon_twisted
Loopt jullie geluid ook achter bij het beeld? :|
Nee. op ES alles prima hier.
Bij mij dus niet, alle andere zenders doen het wel goed :roll:

En ik heb het al gezien, Potro gaat hier geen set pakken...
Niet te voorbarig svp.

Kijk, de passings komen al..
Dat klinkt goed Adje Smile
Poeee.. gelukkig! Federer maakt normaal gesproken dat bp 100% zeker!
Jaja 1e BP Federer .. :-({|=
Hoppa! Mooie punten al meteen hoor.
en de break.. #-o
Just to good... =D>

3 love games op rij op eigen service!
kom net terug

1e set met 6-3 naar fedex =D>
Hahaha. Hij heeft de set nog niet eens man, pukkeltje... :wink:

Nu pas..
Federer rolt die houthakker helemaal op met af en toe geniaal tennis. Heerlijk om naar te kijken... =D>
Heb het nu al wel gezien, kansloze missie voor JMDP
Masterlijk goed die Federer. De Potro fans kunnen weer gaan werken. Sad
Haggie Wrote:Masterlijk goed die Federer. De Potro fans kunnen weer gaan werken. Sad

Heb vrij :|
Beaam Trip. Eens te meer maar weer te zien dat Potro totaal nog niks in te brengen heeft tegen de echte top. En dat Federer er toch altijd maar weer staat op de GSs, waar de rest faalt.
Haha, we gaan richting de 6-0 Undecided

Potro wordt de nieuwe Davydenko. Leuk winnen van lager geplaatsten, maar nooit van de mensen boven hem.
De rest? Vooralsnog doet(n) Nadal (en Roddick) het net zo goed als Federer. Daarbij heeft Federer het geluk dat de organisatie hem blijkbaar erg mag, die partij van hem had natuurlijk in de middag gespeeld moeten worden, en Djoko naar de avond...

Maargoed, tijd voor mij om m'n gelijk te krijgen, ik had Potro op max. 5 games, want ook tegen Cilic was het natuurlijk al waardeloos tennis wat hij liet zijn.
hoeveel games gaat roddick pakken?

7 of 8 Hakkuh