FTM Forum

Full Version: Australian open 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
gonzo had paar games geleden een bp en toen had hij wel een enorme kans #-o
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Wat een kansen weer zeg, sjonge jonge wat een pech weer hier :cry:

Met alle respect, maar hij heeft totaal geen kans gehad op die bp's. Allebei subliem weggewerkt en 4 punten op rij!
Dat is waar, maar hij kan wel wat meer risico nemen op die punten. En voor mij is het wel pech dat ie wel kansen krijgt, maar dat Gonzo dan zo goed speelt terwijl ie daarvoor fouten maakt...
Weer een goede game van Gasquet, diep respect voor hem =D>

Laat die haters maar eens kijken naar deze pot.
Wat een uitstraling heeft die Gonzo toch, come on, maak die fucking Fransman (Gasquet, niet Adje) af! :wink:
Haas staat goed te spelen hoor...Mijn keuze meer dan waard =D>
Pik alleen het laatste stukje mee, had een hoop slaap nodig na die kut verlopen eerste set voor Ancic, te triest hoe die hem verloor.
Voorlopig diep respect voor Gonzo Notworthy
Hoppa, kill 'm!
Ai, weer kansjes. Gasquet is gewoon beter in de rally, Gonzo's service redt hem nu constant.
Keurig Gonzo, druk ligt weer bij Gasquet nu =D>
Wat een heerlijke wedstrijd zeg! Zit al uren in spanning terwijl ik niemand van deze 2 spelers heb. Vamos Gonzo!
Kijk aan, kap dan met Gasquet haten!
Break him
Gasquet heeft zoveel voor mij de afgelopen verziekt dat ik hem echt haat.. Dat gaat niet meer over
En weer een makkelijke game. Hij verdient hem gewoon, geef toe haters!
Gaquet is idd wel een stuk beter in de rally, heerlijke slagen =D>
Ad Wim Wrote:En weer een makkelijke game. Hij verdient hem gewoon, geef toe haters!

Dat is nou juist zo mooi bij Gasquet, hij verdient het vrij vaak, en maakt het maar zo zelden af :lol:
gvd die was in (die serve)
Leuke pot. Hopelijk gaan ze nog even door.

Ik moet trouwens wat vaker 's nachts blijven hangen, want ik zie dat er wel interessante discussies worden gevoerd. :wink:
Stel je niet aan Gonzo man, jij mag echt niet klagen! [-X
Betere game Gonzo =D>
Weer een goede game, hoe lang gaat dit nog duren? :o

Gunstig voor Nadal trouwens dit.
15-30, kom op Gonzo, niet verslappen nu.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE #-o
wat een kans op 15-30
:lol:
Wat een pech, wat een pech, het wordt alleen maar erger...

ES gaat naar NAdal trouwens #-o
mp :eeeek:
bp Wink
Weer zo'n kans...
Waarom maakt Richard het niet af?! ](*,)