FTM Forum

Full Version: Australian open 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
mindlight Wrote:
centre court Wrote:hernandez breakt en mag serveren om een 3e set af te dwingen.

Sterker nog, een 5e set Wink

Uiteraard. Als ie 'm maar wint. :8:
Keurig Santoro, Hernandez en Nalbi =D>
Break Nalbi =D>
Hup langharige argentijn :-({|=
Wat een held die Fabrice!
Idd, en wat een held is Oscar als hij deze weet te winnen
Net terug van de eerste dag AO. Eerst een stukje Roddick-Rehnquist gezien in de Rod Laver Arena, maar ben daar al vrij snel weer weg gegaan, aangezien het niveau van die Zweed werkelijk om te huilen was. De sfeer was wel prima, met traditiegetrouw (tenminste, dat zag ik altijd op tv) veel Zweedse supporters. Na het park een beetje verkend te hebben belandde ik bij baan 8 waar Ferrer-Gremelmayr aan de gang was. Ferrer had de eerste set dik gewonnen, maar Gremel kwam er langzaam aan beter in en pakte de tweede set in een spannende tb. Ferrer stond lekker te tieren de hele tijd, niet te geloven wat een gefrustreerd mannetje.

Ben toen weer doorgelopen (er wordt zoveel gespeeld dat het zonde is bij één partij te blijven zitten, dus ik pakte hooguit steeds een set mee), naar Isner-Hrbaty. Wat een reus is die Isner. Behalve serveren kan hij ook best aardig slaan, maar z'n lengte zit z'n beweeglijkheid echt in de weg. Hrbaty was zoals altijd lekker fanatiek, kafferde nu en dan de vrouwelijke umpire uit en werd luid aangemoedigd door een heel regiment Slowaken.

Na Roddick-Rehnquist was Jankovic-Meusburger inmiddels ook afgelopen in de RLA (ik had haar op zich wel even willen zien, maar het werd weer zo'n typische vrouwenuitslag, dus ik was te laat). Hoewel ik Djoko vorige week al had gezien (je raakt verwend :wink: ) ben ik toch maar even terug gegaan om hem te zien. Vanaf 3-0 in de eerste set heb ik de partij tot het einde uitgezeten (na een setje verhuisd naar een leeg corporate vak, vlak naast de baan). Stoppini viel me niet eens tegen, zaten best leuke punten bij en hij kwam in de derde set zelfs 4-0 en 5-3 voor (hoewel dat ook door de fouten van Djokovic kwam). Toen vond Djoko het welletjes, schakelde even een versnellinkje bij een ging van 3-5 naar 7-5.

Wawje stond inmiddels te spelen en aangezien hij in m'n team staat werd het hoog tijd richting baan 19 te gaan. Ik kwam erin bij 1-1 in sets (ik moest helaas wederom tegen die lelijke Minar aankijken, maar z'n vriendin was er ook weer, dus dat maakte een hoop goed) en Stan ging van *3-2 naar *3-4 en bp tegen. Na de nodige aanmoedigingen van mijzelf en wat andere Zwitserse fans trok hij de boel recht en mocht Wawje bij *5-4 zelfs voor de set serveren. Dit werd soepel opgekloot, maar op *6-5 volgde een nieuwe kans en tot mijn grote opluchting ging het dit keer beter.

Zo tussendoor had ik al een paar keer een glimp opgevangen van Muller-Lopez, maar zag inmiddels op een scoreboard dat Lopez een 0-2 achterstand in sets had weggewerkt en het 11-11 stond in de derde. Hoog tijd om terug te gaan richting baan 7 dus. Helaas hadden een paar 100 andere mensen ook dit idee, dus ik heb het einde jammer genoeg niet kunnen zien.. Gelukkig speelde even verderop mijn troef Korolev en tot mij vreugde was hij Moya eraf aan het timmeren. Nog even de spannende derde set meegepakt, die gelukkig door Korolev gepakt werd, want Moya kwam er iets beter in en Korolev was bezig zichzelf de wedstrijd uit te praten. Trouwens wel een aardige speler, goede service (kan nog vaker in) en harde groundstrokes.

Tot slot heb ik in het voorbij gaan oa nog Vliegen-Bolelli (met een redelijk aantal Belgische fans en een irritant negatieve Vliegen), Tipsa-Hernandez, Ferrero-Santoro en Querrey-Kohlschreiber gezien. Ik was ondertussen een uur of acht op het park en ik vond het wel welletjes.

Morgen belooft een mooie dag te worden met in de RLA Murray-Pavel, dan S. Williams (die skip ik denk ik) en daarna, tegen mijn verwachting in overdag gepland, Hewitt-Gonzalez. Hakkuh
Of gicquel is het helemaal kwijt, of nalbi klapt er bovenop nu
Zeer leuk om te lezen OD, wat klinkt het gaaf, en wat ben ik jaloers!
hewitt - gonzo =P~
Tipsa naar *4-0. =D>
Mooi om te lezen Overdune. Staat ook op mijn verlanglijstje. Blijf ze schrijven die verhalen want lees ze erg graag...
Gicquel vecht zich terug.. 5-2 nu Smile
Nice OD! Blijf je verhalen posten! Leuke pot morgen hoor. Icon_twisted
hmm 6-2 Nalbi..
Schitterend OD =D>
Nice Nalbi, niks aan het handje. Slordige tweede set met zat kansen, maar nu weer prima.
=D> top OD maar ook errrrg jaloers!
Mooi dat het gewaardeerd wordt.Smile Verslagje van Hewitt-Gonzo komt er zeker.
Heb heel lang Hewitt gehad dus een verslag over de winst van Gonzo ga ik met plezier lezen. =P~
Wat kosten die kaarten dan?

Gewoon even Querrey-Kohl voorbij lopen en zeggen dat je het wel gezien hebt :o =;
De forehands van Fedex zijn meteen al kut :8:
Die Seppi miste me net toch een kans om fedex meteen te breaken.
Ik rij in de zomer waarschijnlijk weer naar Roland Garros. Als er mensen zijn die zin hebben om mee te gaan, laat het weten. Kaartjes zijn niet extreem duur en hotelletje is zo geboekt. Kun je twee dagen rondlopen en 's avonds Parijs in, echt een aanrader.
Klinkt goed Tripple, ik overwoog toch al sterk om te gaan. Moet alleen kijken hoe de vlag er tzt financieel voorhangt.
Klinkt goed, wanneer is ROland Garros eigenlijk?
Ik sluit niet uit dat ik daar bij ben Tripple. Leuk idee!
Of gewoon een busje huren en 1 dag gaan, ook een optie :wink:
Nalbi overleeft BP... op 3-3 4e set..
Tripplexxx Wrote:Ik rij in de zomer waarschijnlijk weer naar Roland Garros. Als er mensen zijn die zin hebben om mee te gaan, laat het weten. Kaartjes zijn niet extreem duur en hotelletje is zo geboekt. Kun je twee dagen rondlopen en 's avonds Parijs in, echt een aanrader.

Lijkt mij ook fantastisch. Dus zeker geinteresseerd.