FTM Forum

Full Version: Australian open 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Dubbele break en beslist, maar weer geen beleving bij Tsonga. Dat bevestigt wel het vermoeden dat het niet goed is...
Grote klasse Jo, ik heb weer genoten!
Ad Wim Wrote:Grote klasse Jo, ik heb weer genoten!

Heb je Tsonga in je team dan, of moeten zijn tegenstanders er uit?
vanuit het niets 2 sp voor gulbis
en dan weer een domme fout #-o
Huh, Andreev stond net toch nog een break voor in de 3e?
5-5

ik verwacht dat gulbis nu gebroken wordt.
_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:Redacteur bij Prometheus, literaire uitgeverij.

Geven die alleen boeken uit of ook tijdschriften e.d.?

En beoordeel jij dan welke boeken er voor uitgave in aanmerking komen of redigeer je de teksten?
Ad Wim Wrote:Huh, Andreev stond net toch nog een break voor in de 3e?

geen breaks geweest volgens mij in de 3e set
30-30
toch 6-5
_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:Grote klasse Jo, ik heb weer genoten!

Heb je Tsonga in je team dan, of moeten zijn tegenstanders er uit?
Ik heb Tsonga niet bij FTM nee, maar zijn tegenstander moest er idd nu uit en ik vind Tsonga sowieso een koning. Vrijwel altijd een genot om naar te kijken, een verrijking voor het tennis.
_Tampie Wrote:
_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:Redacteur bij Prometheus, literaire uitgeverij.

Geven die alleen boeken uit of ook tijdschriften e.d.?

En beoordeel jij dan welke boeken er voor uitgave in aanmerking komen of redigeer je de teksten?
Aanvankelijk zal ik dat zelf nog niet bepalen, maar dat is wel de functie van een redacteur ja. En ook het redigeren van teksten inderdaad, net als het schrijven van achterflap- en promotieteksten, het regelen van vertalingen etc.
Er komen hele leuke affiches aan vanaf de 3e ronde :eeeek: .
Weinig geplaatste spelers eruit nog; Kohl, Nalbi, Soderling, Lopez, Mathieu, Tursunov, Karlovic, Schuettler. Alleen Soderling en Nalbi van de eerste 16.
3e sp gulbis
hij pakt de 3e set =D>

nu iets minder fouten maken aub en het komt nog goed.
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:
_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:Redacteur bij Prometheus, literaire uitgeverij.

Geven die alleen boeken uit of ook tijdschriften e.d.?

En beoordeel jij dan welke boeken er voor uitgave in aanmerking komen of redigeer je de teksten?
Aanvankelijk zal ik dat zelf nog niet bepalen, maar dat is wel de functie van een redacteur ja. En ook het redigeren van teksten inderdaad, net als het schrijven van achterflap- en promotieteksten, het regelen van vertalingen etc.

Ok. Goed om te zien dat er nog mensen zijn die wel een baan vinden waarbij ze wat aan hun studie hebben.
Dat wordt dan tijd voor een nieuw topic: Ad's Boekentip van de Maand.
Heeft iemand de link van de wedstrijd Andreev-Gulbis. Die link die Ad een paar dagen geleden gaf werkt bij mij momenteel niet. Alvast bedankt
haha. Dat worden dan boeken als "Het leven als DC Captain" van J. Siemerink Wink
Haha, nou PM maar, ik kan je best wat tips geven. En dat wordt alleen nog maar meer als ik daar ga werken natuurlijk. Maar inderdaad, ik ben geswitcht naar deze studie omdat ik het leuk vond en dan is het wel leuk om iets te vinden in die richting. Het is een heel lastig wereldje om binnen te komen namelijk.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://watchtheheat.blogspot.com/">http://watchtheheat.blogspot.com/</a><!-- m --> deze werkt voor mij prima.
Heel gek dat Gulbis nu opeens de set pakt.

Andreev wordt trouwens behandeld...
Goed, het FTM seizoen is nu echt begonnen voor me. Mijn humeur is compleet verziekt door die Tsonga.
buikspier
kom op gulbis. Je kunt andreev hebben.
Ik zei toch al dat Andreev geen probleem vormde? Gewoon uitspelen nu Smile
nu moet gulbis toeslaan.
andreev is even de weg kwijt.
Ad Wim Wrote:Haha, nou PM maar, ik kan je best wat tips geven. En dat wordt alleen nog maar meer als ik daar ga werken natuurlijk. Maar inderdaad, ik ben geswitcht naar deze studie omdat ik het leuk vond en dan is het wel leuk om iets te vinden in die richting. Het is een heel lastig wereldje om binnen te komen namelijk.

Ik wil wel weer wat meer gaan lezen komend jaar. Ik heb net Stieg Larsson's 'Mannen die vrouwen haten' uit, aanrader. Ik wil eerst de vervolgen hierop maar eens lezen en dan kom ik misschien wel aankloppen voor wat tips. Ik heb ook nog wel wat klassiekers op mijn verlanglijstje staan.
_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:Haha, nou PM maar, ik kan je best wat tips geven. En dat wordt alleen nog maar meer als ik daar ga werken natuurlijk. Maar inderdaad, ik ben geswitcht naar deze studie omdat ik het leuk vond en dan is het wel leuk om iets te vinden in die richting. Het is een heel lastig wereldje om binnen te komen namelijk.

Ik wil wel weer wat meer gaan lezen komend jaar. Ik heb net Stieg Larsson's 'Mannen die vrouwen haten' uit, aanrader. Ik wil eerst de vervolgen hierop maar eens lezen en dan kom ik misschien wel aankloppen voor wat tips. Ik heb ook nog wel wat klassiekers op mijn verlanglijstje staan.
Ik ben wel van de literatuur hè, geen lectuur Wink
En vooral Nederlands ook trouwens.
Mooi, nou Ad PM maar adviezen, ik houd me aanbevolen Tongue