FTM Forum

Full Version: Australian open 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
mindlight Wrote:Ik ben morgen vrij ivm de bekerconfrontatie met Volendam, dus kan vannacht wat wedstrijden zien. Maar ik twijfel over de slaapmomenten.

Partijen die voor mij van belang zijn
01:00 Cilic - Tipsarevic
02:30 Mathieu - Delic
ca. 04:00: Lu - Nalbandian
06:00 Soderling - Baghdatis

Ik heb echt geen idee wanneer ik nou moet gaan slapen. Soderling - Baghdatis wil ik sowieso wel zien, maar Cilic-Tipsa eigenlijk ook wel. :crazy:
Ik zit ook te twijfelen. PHM en Nalbi hoef ik niet echt te zien, die winnen wel makkelijk denk ik. Cilic-Tipsa lijkt me wel een mooie pot, maar weinig belangen voor mij. Djokovic-Chardy wil ik ook wel zien, en die is rond half 3. Soderling-Baghdatis is nauwelijks belangrijk voor me, maar Potro-Mayer wel en die is ongeveer tegelijkertijd.
Ik kijk wel hoelang ik het volhou. Begin zometeen pokertoernooitje die met winst 4,5uur duurt ofzo... :wink:
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Ik ben morgen vrij ivm de bekerconfrontatie met Volendam, dus kan vannacht wat wedstrijden zien. Maar ik twijfel over de slaapmomenten.

Partijen die voor mij van belang zijn
01:00 Cilic - Tipsarevic
02:30 Mathieu - Delic
ca. 04:00: Lu - Nalbandian
06:00 Soderling - Baghdatis

Ik heb echt geen idee wanneer ik nou moet gaan slapen. Soderling - Baghdatis wil ik sowieso wel zien, maar Cilic-Tipsa eigenlijk ook wel. :crazy:
Ik zit ook te twijfelen. PHM en Nalbi hoef ik niet echt te zien, die winnen wel makkelijk denk ik. Cilic-Tipsa lijkt me wel een mooie pot, maar weinig belangen voor mij. Djokovic-Chardy wil ik ook wel zien, en die is rond half 3. Soderling-Baghdatis is nauwelijks belangrijk voor me, maar Potro-Mayer wel en die is ongeveer tegelijkertijd.

Maar Soderling-Baghdatis is natuurlijk wel een pot die je als liefhebber moet kunnen waarderen. Ik heb ook Potro, maar zie liever eerstgenoemd duel.
Haggie Wrote:Ik kijk wel hoelang ik het volhou. Begin zometeen pokertoernooitje die met winst 4,5uur duurt ofzo... :wink:

Jij pokerde toch niet meer online? :-$
Scholten! Wrote:
Haggie Wrote:Ik kijk wel hoelang ik het volhou. Begin zometeen pokertoernooitje die met winst 4,5uur duurt ofzo... :wink:

Jij pokerde toch niet meer online? :-$

Heb wat opties overwogen wat ik naast het tennis kijken (en tot het tennis kijken) moest doen...
Hmm ja ik weet het niet, heb net al even geprobeerd te slapen, maar ben nog totaal niet moe. Eerst maar eens kijken hoe Cilic-Tipsa verloopt, dan zie ik daarna wel verder :8:
Haggie Wrote:
Scholten! Wrote:
Haggie Wrote:Ik kijk wel hoelang ik het volhou. Begin zometeen pokertoernooitje die met winst 4,5uur duurt ofzo... :wink:

Jij pokerde toch niet meer online? :-$

Heb wat opties overwogen wat ik naast het tennis kijken (en tot het tennis kijken) moest doen...

Hmm ik vind het wel een goeie, ik ga ook maar even pokeren.
Scholten! Wrote:
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Ik ben morgen vrij ivm de bekerconfrontatie met Volendam, dus kan vannacht wat wedstrijden zien. Maar ik twijfel over de slaapmomenten.

Partijen die voor mij van belang zijn
01:00 Cilic - Tipsarevic
02:30 Mathieu - Delic
ca. 04:00: Lu - Nalbandian
06:00 Soderling - Baghdatis

Ik heb echt geen idee wanneer ik nou moet gaan slapen. Soderling - Baghdatis wil ik sowieso wel zien, maar Cilic-Tipsa eigenlijk ook wel. :crazy:
Ik zit ook te twijfelen. PHM en Nalbi hoef ik niet echt te zien, die winnen wel makkelijk denk ik. Cilic-Tipsa lijkt me wel een mooie pot, maar weinig belangen voor mij. Djokovic-Chardy wil ik ook wel zien, en die is rond half 3. Soderling-Baghdatis is nauwelijks belangrijk voor me, maar Potro-Mayer wel en die is ongeveer tegelijkertijd.

Maar Soderling-Baghdatis is natuurlijk wel een pot die je als liefhebber moet kunnen waarderen. Ik heb ook Potro, maar zie liever eerstgenoemd duel.
Maar ik denk dat Soderling dat vrij dik gaat winnen, net als Potro trouwens. Misschien kan ik een beetje zappen tussen die twee potten.

Ik denk dat ik het doe als vannacht. Ga zo slapen en kijk wel of ik wakker word. Zo ja, dan zal ik wel weer de hele nacht op blijven.
mindlight Wrote:Ground Pass Wimbledon is 16 pond ofzo de eerste week, alleen het wachten is daar irritant. Wat ik heb begrepen heb je die rijen bij RG helemaal niet, en zijn er zeker de eerste week gewoon kaarten aan de kassa te koop.
Als je het wachten in de rij daar irritant vind heb je het zeker nog nooit gedaan? Ik heb nog nooit zo'n geweldige "in de rij staan" ervaring gehad als queueing voor Wimbledon. Een ervaring op zich.
mindlight Wrote:Hmm ja ik weet het niet, heb net al even geprobeerd te slapen, maar ben nog totaal niet moe. Eerst maar eens kijken hoe Cilic-Tipsa verloopt, dan zie ik daarna wel verder :8:
Cilic zal wel vrij makkelijk winnen. Hij moet eruit voor FTM, maar denk niet dat dat een hele leuke pot wordt. En ik richt me liever op mijn eigen spelers Wink
Elikian Wrote:
mindlight Wrote:Ground Pass Wimbledon is 16 pond ofzo de eerste week, alleen het wachten is daar irritant. Wat ik heb begrepen heb je die rijen bij RG helemaal niet, en zijn er zeker de eerste week gewoon kaarten aan de kassa te koop.
Als je het wachten in de rij daar irritant vind heb je het zeker nog nooit gedaan? Ik heb nog nooit zo'n geweldige "in de rij staan" ervaring gehad als queueing voor Wimbledon. Een ervaring op zich.

Nou eerlijk gezegd hadden we toen een compleet verzorgd pakket, dus de taxi reed netjes langs de rij, en we konden direct naar binnen. Maar bij het zien van de lengte van de rij had ik nou niet het gevoel van, hier moet ik deel van uit maken, anders mis ik iets.
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Hmm ja ik weet het niet, heb net al even geprobeerd te slapen, maar ben nog totaal niet moe. Eerst maar eens kijken hoe Cilic-Tipsa verloopt, dan zie ik daarna wel verder :8:
Cilic zal wel vrij makkelijk winnen. Hij moet eruit voor FTM, maar denk niet dat dat een hele leuke pot wordt. En ik richt me liever op mijn eigen spelers Wink

Djokovic zit toch niet in je team? Wink. Dat lijkt mij nou een volstrekt oninteressante pot.
Ad Wim Wrote:O, dat vind ik wel verrassend. Probleem is dat je er nooit tussen komt aan de kassa en dat je dus ver van tevoren moet regelen. Maar ik ben wel voor RG hoor, dit jaar!
Als je smorgens om half 8 in de queue staat heb je gewoon tickets voor de grounds. Je kunt voor Wimbledon gewoon niet eens van te voren iets regelen, tenzij je lid bent van een Engelse tennisvereniging.
Als je showcourts wil moet je inderdaad overnight-queuen, of later op de dag bij de charity kaartjes kopen voor 3 pond (als iemand anders het complex verlaat kan die zijn kaartje afgeven, en worden die op het complex opnieuw verkocht)

RG ook gewoon aan de kassa, bij allebei heb ik geen problemen gehad met tickets.
mindlight Wrote:Nou eerlijk gezegd hadden we toen een compleet verzorgd pakket, dus de taxi reed netjes langs de rij, en we konden direct naar binnen. Maar bij het zien van de lengte van de rij had ik nou niet het gevoel van, hier moet ik deel van uit maken, anders mis ik iets.
Ik weet het, het is niet uit te leggen. Maar het is wel toch wel zo...
Het probleem is ook dat Cilic de enige interessante mannenpot is om 1 uur. Wat later zijn er constant meerdere potten tegelijkertijd:

PHM, Safin en Djoko tegelijk rond 3 uur.
Federer, Nalbi, Santoro en Troicki rond 5 uur.
Roddick, Potro, Soderling rond 630 uur. Roddick-Malisse lijkt me ook mooi worden.

Lastig :-k
Ik geloof het hoor Eli, heb het ook al van meer mensen gehoord. Maar ik denk echt dat je het meegemaakt moet hebben om het te kunnen vatten, want de lengte van die rij is echt niet grappig :eeeek:
Ja ik denk dat ik maar doorhaal vannacht en hopelijk morgenochtend nog een paar uur kan slapen, en idd wellicht nog even tussen 4 en 6, afhankelijk of held Delic presteert.
:lol: GO MINDLIGHT GO :lol:
:lol:

Hoe gaat t met pokeren Hag?
heb je pokerstars?

Net begonnen. Weinig gebeurd nog. Nickname: Enemykill
Zit nu op unibet.

Ook nog niet zo lang bezig, nog 95/150 deelnemers over dus duurt nog wel ff.
Nou, ik zie jullie vannacht wel dan. Eindelijk wat mede-diehards Wink
Wat ga je tot 1 uur doen dan? Of sla je de eerste partijen over?

En Stille was er vannacht toch?
Volgens mij was ik er zondagnacht ook.. :wink:
Ja oke, wat flarden kom ik af en toe nog wel tegen ja. Maar dat is telkens maar een uurtje of zo en die lullen ook niet mee op het forum Wink

Ik ga nu even paar uurtjes slapen, en kijk wanneer ik wakker word.
Ahh ok, zet je wel een wekker? Anders wordt het niets natuurlijk :8:
Vannacht dus ook geen wekker gezet, maar ik heb op de een of andere manier een wekker in m'n hoofd. En ik kan gewoon niet vast slapen als ik weet dat al die partijen bezig zijn. Normaal draai je je om en slaap je verder, maar nu ga ik eruit om uitslagen te kijken. Zo ging het vannacht ook. Maar ik word natuurlijk wel steeds moeier...
Haha ja logisch, nja we zien het vanzelf. Ik denk dat het vannacht een soort ploegendienst idee zal worden :8:
mindlight Wrote:Zit nu op unibet.

Ook nog niet zo lang bezig, nog 95/150 deelnemers over dus duurt nog wel ff.

97/186 hier
Ahh ok hier 60/150. Bijna pauze gelukkig.