FTM Forum

Full Version: Australian open 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Godver, waaom loopt die service nou zo goed op dit moment?

1x een 2e service en het is gedaan...
SP op eigen service, nou laat het maar zien Ivan, verdedigen nu!
Hoppaaaaaaaaaaa, dit is de Tsonga die we willen zien, klasse =D>
Zo ongelofelijk verdiend ook!
Gvd, nou tot zo!
Gulbis loopt trouwens flink te kloten...
Ljubicic van dit niveau daar mag je als top 10 speler ook niet van verliezen. Al blijft het lastig, zo'n goede service, die paar kansen (0-40) moeten dan raak zijn anders raak je in de tiebreak verzeild.
Ik vond hem wel 1,5 set echt heel goed spelen, zeker boven het niveau waar ie nu staat. Maar gelukkig haaldde Tsonga zijn niveau eindelijk eind 2e set, en dan is ie gewoon de betere inderdaad.
Ai, nu mist ie wel een belangrijke 15-40...

0 uit 5 inmiddels sinds zijn break, niet best.
Zo even lekker Granollers aanmoedigen :roll:
Duurt nog wel even...
Het is ook weer niet veel met Gulbis. Die gast haalt alleen een goed niveau tegen toppers, zo lijkt het...
cruijff Wrote:Zo even lekker Granollers aanmoedigen :roll:
Gelukkig hoeft dat niet lang! Big Grin
Elikian Wrote:
Haggie Wrote:Gulbis meteen moeite op eigen service.
Ik denk niet dat Gulbis problemen gaat hebben met Andreev.
Nou Eli...
ad, heb je nog een link voor gulbis?
En zo zit je een dag thuis te werken omdat er een rapport uit te werken is en heb je om 9:45 alleen maar koffie gedronken en tennis gekeken. =D>
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://watchtheheat.blogspot.com/">http://watchtheheat.blogspot.com/</a><!-- m -->
thxs =D>
_Tampie Wrote:En zo zit je een dag thuis te werken omdat er een rapport uit te werken is en heb je om 9:45 alleen maar koffie gedronken en tennis gekeken. =D>
Zo hoort het!
My average workday Big Grin
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:En zo zit je een dag thuis te werken omdat er een rapport uit te werken is en heb je om 9:45 alleen maar koffie gedronken en tennis gekeken. =D>
Zo hoort het!

Vroeger kon ik dat nog zonder gêne de hele dag doen. Waar is die tijd gebleven.... :-k
Voor mij eindigt die tijd over anderhalve week, dat zal een rare gewaarwording zijn, na negen jaar...
Geweldige link trouwens! Thanks!
Ad Wim Wrote:Voor mij eindigt die tijd over anderhalve week, dat zal een rare gewaarwording zijn, na negen jaar...

dat weet ik wel zeker.

als je een computer tot je beschikking hebt, kun je iig rustig afkicken :8:
Ad Wim Wrote:Voor mij eindigt die tijd over anderhalve week, dat zal een rare gewaarwording zijn, na negen jaar...

Wat ga je nou ook alweer doen?
Dat heb ik wel, maar het is gewoon een serieuze baan waar ik erg veel zin in heb en die erg belangrijk is. Dan ga ik dat niet verkloten door tennis te volgen.
Maar goed, wie weet hoe het loopt. Voorlopig zijn de toernooien toch nog voornamelijk in de Amerika's...
_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:Voor mij eindigt die tijd over anderhalve week, dat zal een rare gewaarwording zijn, na negen jaar...

Wat ga je nou ook alweer doen?
Redacteur bij Prometheus, literaire uitgeverij.
Ik denk trouwens dat Gulbis best wel eens als het grootste talent te boek kan komen te staan, dat nooit in de top 5/10 terecht komt...
38100 berichten in 4 jaar en 2 dagen ( = 1463 dagen) = 26,04 gemiddeld per dag. We zullen eens in de gaten houden hoe dat gaat dalen. Dan nemen we natuurlijk het gemiddelde vanaf de start van je werkcarrière.
Ad Wim Wrote:Redacteur bij Prometheus, literaire uitgeverij.

Geven die alleen boeken uit of ook tijdschriften e.d.?
Alleen boeken.

En het wordt moelijk om aan dat gemiddelde te komen, al heb ik natuurlijk 's avonds nog. Al post ik 90% van mijn berichten overdag volgens mij.
Als ik al tennis volg, zal dat summier zijn en ga ik dat dus niet besteden aan berichten posten.