FTM Forum

Full Version: Australian open 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Nico begint goed, harde slagen zeg
Ik wel geluid Smile
Na 3 games nog geen Gael sliding gezien
Ik heb nu ook geluid
Ik ben er ook weer hoor, wel een beetje aangeschoten dit keer!

Allez!
Hehe des te beter Ad. Ik mag ook niet meer achter het stuur kruipen Wink

Vamos!
Ok Ad gezellig. Ik heb wel een slecht gevoel over deze wedstrijd
Monfils is zo frustrerend om te volgen alleen Confused

Denk dat ik zo maar eens mijn rust ga pakken en morgenvroeg alles mee pak. Dan zijn ook de mooiste en belangrijkste partijen.
BP gemist ](*,)
Nou Sela moet wel winnen natuurlijk, dat is al een belangrijke partij.
Verder is morgenochtend idd het meest cruciaal.
Kon ie weinig aan doen, als Monfils hoog percentage 1e service slaat dan heeft ie een goede kans. Dat geldt ook voor Nico denk ik
Ik kijk het nog wel aan, voorlopig blijf ik kijken
Deze partij is voor mij eigenlijk totaal onbelangrijk, behalve dat Monfils out erg relaxed zou zijn.
mindlight Wrote:Nou Sela moet wel winnen natuurlijk, dat is al een belangrijke partij.
Verder is morgenochtend idd het meest cruciaal.
Maar Sela zie ik, helaas, gewoon dik verliezen. Die andere potten zijn allemaal een stuk closer. Vooral Gasquet-Gonzalez is voor mij echt heel belangrijk.
Sela gaat er dik aan
I know, Sela is idd zwaar underdog. Toch geef ik hem wel een kans, Tsonga liep erg gebroken de baan af eergisteren.

Gasquet-Gonzo is weer zo'n onboeiende partij voor mij, maar uiteraard support ik Gonzo Wink
Gasquet is heel belangrijk idd, hoewel ik er eerlijk gezegd weinig verwachtingen van heb. Verder: hup Nico!
Die Verdasco kan fantastisch tennissen, ook op HC, maar het is allemaal zo wisselvallig en oogt zo laks...
Monfils speelt te passief op die BP's
Mwa, Almagro speelde vooral goed, kon Monfils niet veel aan doen hoor.
Nou nu dan, aanvallen !
Ad Wim Wrote:Die Verdasco kan fantastisch tennissen, ook op HC, maar het is allemaal zo wisselvallig en oogt zo laks...

Aan de andere kant, hij heeft Ivanovic geregeld, dus wat kan hem de rest nog schelen? Hij kan lekker vrijuit spelen.
En dan toch de break, kan het moeilijk afgedwongen noemen, veel fouten van Almagro deze game helaas.
Overdune Wrote:Aan de andere kant, hij heeft Ivanovic geregeld, dus wat kan hem de rest nog schelen? Hij kan lekker vrijuit spelen.

Wie, Monfils? :eeeek:
Lekker Gael!
Nee Verdasco. Monfils gaat volgens mij met Cibulkova
mindlight Wrote:
Overdune Wrote:Aan de andere kant, hij heeft Ivanovic geregeld, dus wat kan hem de rest nog schelen? Hij kan lekker vrijuit spelen.

Wie, Monfils? :eeeek:

Hehe, sorry post aangepast.
Ad Wim Wrote:Die Verdasco kan fantastisch tennissen, ook op HC, maar het is allemaal zo wisselvallig en oogt zo laks...
Waar Verdasco staat, bedoel ik Monfils. Stop.
Het is zeker laks, Mats Wilanders zei het al in de voorbeschouwing. Hij is te passief en staat te ver achter de baseline. Maar ja als Nico zoveel fouten maakt dan is het voor Gael niet zo moeilijk
Overdune Wrote:
Ad Wim Wrote:Die Verdasco kan fantastisch tennissen, ook op HC, maar het is allemaal zo wisselvallig en oogt zo laks...

Aan de andere kant, hij heeft Ivanovic geregeld, dus wat kan hem de rest nog schelen? Hij kan lekker vrijuit spelen.
Wat ik me dan afvraag, zouden ze dan ook neuken? Ze spelen zoveel wedstrijden dat je met sex voor de wedstrijd niet veel kans maakt...