FTM Forum

Full Version: Australian open 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Ja, dat zou zeker wat zijn! Tegen Hewitt of Gonza a la, maar tegen Junqueira: dan ga ik ook in zijn anti-fanclub. Het slaat ook nog niet echt ergens op waar ie mee bezig is. Zijn eigen servicegames elke keer eitje en in die van Junqueira alleen maar verdedigen...
kut odesnik wat doe je nou!
Ja, dat is balen.

Weer deuce nu bij Gasquet. Hij is zoveel beter als hij maar gewoon die ballen aanpakt en niet zo laf speelt!
Bp nr 5 deze set, hop!
Juist!

Weer een hele laffe rally, maar Junquiera helpt gelukkig een handje. Nu geen gezeik meer!
Zal wel 6-4 6-2 6-2 worden ofzo. Heb stukje gezien van die partij, die gast speelt zonder power. Alleen maar van die spinballetjes
En dan weer 0-30 :|
En een df, 15-40, ongelofelijk ](*,)
Nou, ik heb er nog niet zoveel vertrouwen in. Als hij deze set wint, zal hij hopelijk wel wat weer risico in zijn spel leggen en meer vrijuit gaan spelen, want dit ziet er niet uit.

Dit is een beetje de Gasquet van dit jaar tot nu toe. Nog lang niet terug op zijn oude niveau, maar wel veel potjes eruit slepen waarin ie slecht speelt. Gaat het hele jaar al zo. Maar goed, a win is a win...
Ai, daar wordt ie genaaid volgens mij. Eerst service uitgegeven en daarna een twijfelachtige winner uit gegeven...

Wel goed die bps weggewerkt.
Maar nu weer een bp, serve volley op zijn tweede service #-o
En de rebreak, fucking ongelofelijk! :letitallout:
Het was heel effe op Eurosport. Wordt idd nog lastig voor hem
Hij verkloot het echt volledig zelf. Hij zou tegen elke speler zo staan. Als hij deze set verliest, ga ik hem echt opzoeken, wat een kans op sp net...
Weer een game met 3 UEs en gewoon 6-5 achter. Kom op nou eens teringlijer!
Ok dan ga ik met je mee, die man heeft me vorig jaar wel 10x genaaid. Maar in 2007 was het toppunt toen ie van Aisam Ul Haq Qureshi verloor (Halle)
Het is een prachtige tennisser, maar hij heeft af en toe van die Nalbi- en PHM-trekjes, totaal onnodig verliezen. Zeker de afgelopen anderhalf jaar, zo zonde.

Maar dat boeit nu niet, gewoon winnen drol!
Nu wel een makkelijke servicegame trouwens, had dat net op 5-4 gedaan :x
Nou, met vertrouwen die TB in, allez! Laat je niet weer verrassen...
Kijk, dat bedoel ik dus. Dat zijn toch geen returns? Dat doet ie al de hele set...
Prima punten, nu eentje pakken.
Jezus, wtf is dat nou weer?! :|

Er staat wel achterlijk veel wind, dat moet gezegd...
Mooie ace was dat haha
Jezus, wat een spanning op dit uur!
Slim balletje, blijf maar verdedigen!
Pfff, wat een opluchting zeg...

ALLEZ!
Gasquet wordt maar weer eens terug gebroken in de 4e set, van 4-2 naar 4-4...

Zijn ook wel kutomstandigheden; heel veel wind en heel warm. Onwijze windvlagen ook waardoor die bal ineens stil komt te vallen of keihard uitwaait. Vooral serveren is niet te doen.
En dit is toch wel in het voordeel van een werktennisser als Junquiera, die overigens gewoon goed staat te spelen.
EN dan mist ie ook nog eens 3 bps op 4-4. Hij lijkt er ook behoorlijk doorheen te zetten :|
Pfff, maar met alles of niets spel breakt ie uiteindelijk wel en serveert ie het op love uit. Absoluut niet overtuigend, maar wel weer hard gevochten en heel blij dat het geen 5e set was.
Sympathiek ventje trouwens, die Junquiera.

Hewitt-Gonzo begonnen, vamos!
Beck wint dik, zoals wel verwacht, maar zie nu dat ie door een groot aantal managers niet is gekozen, dus gunstig. Welkome 70 puntjes.

Sela-Schuettler belangrijk voor mij, wordt nu 1-1 in sets. Hup Sela!

Gonzo krijgt flink wat kansen trouwens, 3 bps gehad, en 2x 0-30...
Godver, en dan pakt Hewitt de set op zijn eerste bp nadat Gonzo 30-0 voorstond, hoe bedoel je onverdiend?! ](*,)