FTM Forum

Full Version: Australian open 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
2 bp gulbis voor 3-1
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:Haha, nou PM maar, ik kan je best wat tips geven. En dat wordt alleen nog maar meer als ik daar ga werken natuurlijk. Maar inderdaad, ik ben geswitcht naar deze studie omdat ik het leuk vond en dan is het wel leuk om iets te vinden in die richting. Het is een heel lastig wereldje om binnen te komen namelijk.

Ik wil wel weer wat meer gaan lezen komend jaar. Ik heb net Stieg Larsson's 'Mannen die vrouwen haten' uit, aanrader. Ik wil eerst de vervolgen hierop maar eens lezen en dan kom ik misschien wel aankloppen voor wat tips. Ik heb ook nog wel wat klassiekers op mijn verlanglijstje staan.
Ik ben wel van de literatuur hè, geen lectuur Wink
En vooral Nederlands ook trouwens.

Waar die scheidslijn precies ligt weet ik niet. Het is een thriller, maar heeft zeker veel diepgang (uitwerking personages). Wellicht mag de verhaallijn in literatuur niet al te spannend worden? Maar als ik het over klassiekers heb die ik nog wil lezen, bedoel ik zeker wel literatuur, zowel van Nederlandse als buitenlandse origine.
Nieuw statistiekje trouwens: Karlovic is na vandaag de speler met de slechtste 5-sets history. Hij is nu 0 uit 10 Undecided
3e bp
gulbis breakt =D>
Prima Ernests, zou het dan toch nog kunnen?
Hij mist nu wel een 0-40...
#-o
4 en 5 ook gemist, maar hij staat wel duidelijk beter te spelen.
wat een volley op bp :lol:
Wtf, wat een volley op bp tegen :eeeek:
wat een belangrijke overrule ](*,)
maar dan zo'n service =D>

5-2
Mooie pot trouwens ook bezig in Rod Laver!
wijventennis Wink
wow, wat een heerlijk punt van gulbis =P~
en dan weer zo'n return #-o
4e set is binnen!!

nu doorknallen!!!! [-o<
Wat een ontzettend leuk speelstertje is die Suarez toch. Eerst op RG en nu weer dit.
Geen problemen whatsoever voor Gulbis, zoals gezegd :Big Grin
Nou, Gulbis, dit zien we graag. Tank lijkt ook een beetje leeg bij Andreev...
Nou, het was dus toch zijn rug. Ben benieuwd hoe dit zich ontwikkelt, wellicht wordt het alleen maar erger, zeker na zo'n lange partij...


Quote:Q. Can you tell us a little bit about what was hampering you on court with your injury tonight.

JO‑WILFRIED TSONGA: Tonight my back was very stiff. But I won, and I'm happy of that.


Q. Did you consider calling the trainer at all?

JO‑WILFRIED TSONGA: No, because I know what I have, and I know I can play with. You know, I tried to do something who don't hurt me, and that's it.


Q. Will that hamper you at all going further into the tournament?

JO‑WILFRIED TSONGA: No, no, no.


Q. Were you at all worried when it kept going and going and going, tiebreaks, then the final set? Were you worried about whether you would win or lose?

JO‑WILFRIED TSONGA: No. You know, every time I try to think positive and say, Okay, I keep going, keep going all the time.

Today I was a little bit lucky. But I did it with my hurt, I think. I think it's really good to win like that.
2 bp gulbis!
Break Gulbis, Andreev is nergens meer :o
en de break door een df =D>

nu vasthouden!!
Lol, die Andreev cry
die smash van andreev :lol: =D> :o
Kappen met die dropshots!
gulbis moet stoppen met die waardeloze dropshots Icon_evil
lekkkker gulbissssssssssss