FTM Forum

Full Version: Australian open 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Waw - Ber 6-4 1-6 *0-0
Een fijne pispauze en een nieuw shirt moeten Wawje de zege brengen in de derde set brengen OSmile
Dat komt goed Hag! Wij steunen Waw naar de volgende ronde.
Hoppa Tomas, gaat lekker =D>
Bah Bah Bah
Tomas speelt laf.
De 2 breakkansen die Wawje kreeg op 6-4 2-1* waren dus weer erg beslissend deze wedstrijd, zo lijkt het..
MIDDDEN OP DE LIJN VERDOMME
Rustig Hag, je kent Berdych, die heeft straks weer 4 zwakke games achter elkaar waardoor Waw alsnog de set en uiteindelijk de match pakt.
Maar toch, de lijnrechter geeft de bal uit en in de herhaling (close up) zie je die bal midden op de lijn komen. was op deuce. maar goed, je hebt gelijk :lol:
Ik ken iig de H2H :razz:
Die Dokic trouwens :o
Tsja H2H, Verdasco had ook nog nooit van Clement gewonnen, en zie daar....
En hoe! :razz:

Nou, ik ken hun vorm dan...
Ja die is bij allebei belabberd, ook dat zegt weinig.
Ai, Berdych mist 2 bps.

Nou, de Match of the Day kan beginnen!
Het sprookje van Jelena Dokic duurt voort... =D> Notworthy
nu heeft berdych 2 bp's gemist. Tijd voor een re-break.
Wawrinka last vd nek.
Ad Wim Wrote:Ai, Berdych mist 2 bps.

Nou, de Match of the Day kan beginnen!


Safinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Idd hup Safin, dat zou echt briljant zijn! Maar ik kan het me gewoon niet voorstellen.
Als je teveel last hebt Wawrinka, geef dan maar op............
Haggie Wrote:Als je teveel last hebt Wawrinka, geef dan maar op............

[-X
Opgeven is prima idd!

Ik kan het ook niet voorstellen van Safin, maar Federer mag iig geen slechte dag hebben. Laat hem maar heel diep gaan zodat ie energie verspild en dat tegen Djoko eruit komt...
Ivanovic - Klezoniovvic 5-5 in de 2e set, 8 breaks... =D> =D>
Dat zou idd mooi zijn AW. En opgave zou idd ook uitstekend zijn. Dan heeft Berdych ook nog wat meer energie tegen Federer.
Wil net zeggen, Berdych lijkt aardig in vorm dit toernooi, daar heeft Roger ook nog niet zomaar van gewonnen. En dan Cilic of Potro :o

Die Ivanovic trouwens, wat een pieler is dat geworden zeg. Ze is wel een paar kilo aangekomen, lekker hoor.
Noemen ze dit een interview Undecided
Federer wint gewoon in drie setjes met elke set een break.
Ze hebben er allebei zin in Ad.. :wink: