FTM Forum

Full Version: Australian open 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Sela mist op 15-15 makkelijke volley, wil hem kort wegleggen maar Tsonga ( is ineens weer zijn best aan het doen, best wel genant) kan de bal makkelijk halen. Breekt meteen de service van Sela, hoezo voorspelbaar :roll: :roll: ....
Twee onvoorstelbaar mooie backhands van Sela 0-30....
Tsonga serveert zich uit de problemen en komt op 3-0. Wedstrijd gespeeld.
Tsonga 5-0. Sela miste nog een 15-40, maar Tsonga staat echt geweldig te serveren af en toe.

Keek net nog even naar de draw, maar het is gewoon aannemelijk dat de eerste 8 van de plaatsingslijst de kwartfinale halen. Hoe lang is dat geleden?

Tijd voor een verrassing......
Blake ook in de tweede set een break voor.
Tsonga op love naar de winst 6-4/6-4/1-6/6-1.

Blake dubbele break voor. Kan leuk potje worden tegen Tsonga als hij deze wint.

Ik ga paar uurtjes slapen.
Mooi verslag Triplexxx! Smile!

Wat een trieste nacht weer zeg! Ancic die in straight verliest van Simon, :dodgy: ..
Monfils, Tsonga en met name Verdasco zijn in uitstekende vorm!

Mijn AO zit er zo'n beetje op. Beetje treurig verlopen allemaal. Hopen dat Monfils nog van Simon wint om vervolgens van Nadal te verliezen. Murray moet de finale halen en het liefst winnen. Del Potro zal wel van Cilic verliezen als mijn losing streak aanhoudt :cry:
Blake speelde bij vlagen geweldig!
Gasguet pakt de eerste set tegen gonzalez inmiddels...Kom op Gonzo
Murray verspeelt de break voorsprog tegen Melzer in de eerste set...
Schiet op Stosur dan begint Haas!
Helaas geen beelden...Gasquet lijkt duidelijk de betere...meteen een vroege break in de tweede set...Gasquet serveert veel beter. Gasquet slaat 80% eerste service en wint daar 90% van...
Murray met de break in de tweede set...
Gasquet Gonzalez gaat van 4-1 30-0 naar 4-3 0-30
Edit: toch 5-3
Probeer deze link eens : <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://watchtheheat.blogspot.com">http://watchtheheat.blogspot.com</a><!-- m -->. Daar zit ik Gonzo-Wanker nu te bekijken
En 2-0 in sets, allez Richard!
Gonzo wint dit nog in 5 sets, al is dat meer hoop :lol:
Tering wat is Murray goed zeg. Melzer (die echt wel goed staat te spelen) is kansloos. En direct de break voor Gonzo, prima!
Publiek voor Gonzo die nu wel iets beter speelt..Gasquet oogt nog relaxed...
Murray al elf games op rij vanaf 5-5...
Gonzo naar 3-1... =D>
murray staat nu wel heel goed te tennissen zeg :eeeek:
Gasquet naar 3-3...shit zeg Gonzo...
gasquet breakt terug met goed spel. Icon_evil
Allez Richard!

Verder prima van Simon. En ik blijf het zeggen over Verdasco :8:
Iemand Gasquet al de hele wedstrijd aan het kijken trouwens? Hoe speelt ie?
SJezus, wat een slechte game dan van Gasquet ](*,)
En weer met de rebreak met fantastische punten. Hou dit vast, Richard!
En weer een fantastische game om naar 6-5 te gaan, hou dit vast jongen, nog 1 game!
Vannacht om 1 uur beginnen ze met Cilic-Del Potro. Belangrijke wedstrijd.

Federer- Berdych 3e pot na twee damespartijtjes vanaf 13 uur. Roddick-Robredo 3e pot op baan Cilic.

Baghdatis-Djokovic avondpartij...
mp Gasquet!
Neeeeeeee, wat een kans, tegen de netband! ](*,)
En wat een kans om te passeren op 7-7...
Neeeeeeeeee, TB gaat verloren Icon_evil

Gonzo speelde een hele goede TB, maar Richard had wel 1 hele grote kans om het af te maken op mp 2e service en speelde zelf geen goede TB helaas. Hij serveerde ook dom veel op de forehand...
Nu speelt Gonzo ongelofelijk goed en heeft Gasquet de trainer. Wat was ie er dichtbij :cry: