FTM Forum

Full Version: Australian open 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Nee hoor, elke wedstrijd is er één en Federer kan gewoon niet tegen Nadal spelen.
Netjes hoor Nando =D>
Beetje gelukkig, maar knap dat hij het zolang vol hield, ben benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen...
Ik hoop een fantastische 5 setter, al speelt dit wel in Federers voordeel.
Nadal gaat dit op deze manier niet winnen :cry:
Maar op deze manier wel =D>
Het is weer zoals gebruikelijk, slechte dagen op een HC GS, tegen Simon ook al. Zijn niveau is alleen tegenwoordig zo hoog, dat hij nog wel wint. Dat zal vandaag ook wel zo zijn.
Wat staat die Nadal laf te retourneren op die bps zeg :roll:
nando waarom verspeel je nou weer een 40-15 voorsprong en verlies je de set #-o
Dit is de doodsteek voor Verdasco, vrees ik. Knap geknokt van Nadal, moet ik toegeven.
Deze set is weer voor Nando =D>
Daar is de break al, kwestie van tijd.
Voordat Nadal teruggebroken wordt? Inderdaad =D>
0-15 gaan we al :lol:
En 0-30, nu moet het Nando =D>
0-40 :lol: :-({|=
Maar dan opeens weer een fantastische game van Verdasco :o

Maar het is wel alles-of-niets tennis, dat houdt ie niet lang vol.
En de break =;
Nu raakt Nadal opeens geen bal meer :roll:
Wat een prachtige pot is het toch nog. Rafa moet terug naar zijn verdediging en dat lukt behoorlijk. Maar wel typerend dat ie in de verdediging moet...
Hahahaha, Nadal wil niet winnen Undecided
heb ik dit soort uitspraken niet eerder gehoord van mensen 8-[
Niveau is wel flink gedaald trouwens, bijna alleen nog maar fouten aan de kant van Verdasco.
Is er een livestream (van de NOS)? Zit voor de TV maar wil eigelijk achter PC gaan zitten.. maar kan niks vinden!
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.atdhe.net/index.html#">http://www.atdhe.net/index.html#</a><!-- m -->
Oke.. thnx! Geen NOS dus dit jaar?
Nee, alleen vanaf de halve finales volgens mij, maar of er een stream is, weet ik niet.

TB nu trouwens.
Knappe TB van Nadal.

Je zou zeggen eitje voor Nadal nu, maar ik durf geen voorspellingen meer te doen...
Ik heb net geluncht en zie tot mijn verdriet dat Verdasco de derde set heeft verloren. Nja nog 2 setjes en die finaleplek is alsnog binnen, hup Fernando =D>
al 230 minuten bezig Notworthy