FTM Forum

Full Version: Australian open 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Nou hij wint hem, op naar de QF nu Gonzo =D>
weltrusten Ad :8:

werkze ML :8:

studeersze Haggerman :8:
Klasse Gonzo =D>
Weg met die overgewaardeerde Hewitt!

Ik heb genoten, mooie pot. Nu ga ik weer pitten.
Ook werkze Buurs.

Ljubicic krijgt ineens een break tegen ](*,)
kom op nou eiwit, stomme doperwt die je bent ...
Set Kunitsyn, wat een gekloot allemaal.
Daar sta je dan met je oudgedienden, de jonkies doen het prima Wink
Kijk, dat bedoel ik dus al met die Monfils, hij loopt nu al niet soepel...
Ohh de eerste 5 uitslagen van vannacht waren dan ook prima.
Hewitt-Gonzo was gewoon een 50-50 match, nja dat kan een keer fout gaan, geen probleem

Maar van Ljubicic verwacht ik echt winst deze pot, geen gezeur!
gonzo is natuurlijk ook een topper. Ik kon hem gewoon niet nemen..
MVA speelt goed, Monfils staat erbij of het 16-16 in de 5e set staat :lol:
Wat is dit nou Monfils, je staat verdomme pas twee uur op de baan en het is de 1e ronde?! Wat ben je toch eigenlijk ook een wijf!

Maar goed, zo deed ie op RG vorig jaar ook vanaf de 2e ronde, en we weten hoe dat afliep...
Dat is waar, maar exit Monfils maakt heel mijn dag weer goed.

Vamos MVA! \Big Grin/
Aha, je hebt Monfils niet, ik dacht al :lol:

Klasse punten voor de rebreak, nu geen gezeik meer!
Dat niemand hem dat ook vertelt, dat al dat achterlijke theater energieverspilling is...
Hehe, nee heb hem niet, voorzag een exit tegen Youzhny :roll:

Maar hij zal hem nu wel binnenslepen, hoewel deze partij van mij nog uren mag duren. Icon_twisted
Canas verliest de eerste set van Kindlmann :lol:
Vamos Juan! =D>
Ja, al die oudgedienden gaan exit. Mooi man, leve de jeugd!
Nou ja, zolang Nalbi er maar in blijft dan... :roll:

Persoonlijk moeten Ljubicic en Clement ook nog door, de rest van de oudjes mag idd exit.
En ook Clement de baan op, het wordt echt druk nu.

Allez Arnaud, hup Ivan, vamos Martin, vamos Juan
Direct de break voor Clement, keurig oude man =D>
Ook direct de break voor Monaco =D>
En de break voor Ljubicic, dit gaat lekker =D>
Slaat nergens op waar die Monfils mee bezig is. Hopelijk is het conditioneel en niet heel ernstig. Het moet echt geen 4e en zeker geen 5e set worden.

Ik wist dat ie last had van zijn voet tegen Roddick in Doha, maar dat is alweer meer dan twee weken geleden...
mindlight Wrote:Ook direct de break voor Monaco =D>
Tsonga mag eruit voor FTM, maar ik gun die jongen niet weer een blessure, en zeker niet op zo'n belangrijk moment. En als ie hier van Monaco verliest, is het geheid een blessure...
Ad Wim Wrote:Slaat nergens op waar die Monfils mee bezig is. Hopelijk is het conditioneel en niet heel ernstig. Het moet echt geen 4e en zeker geen 5e set worden.

Ik wist dat ie last had van zijn voet tegen Roddick in Doha, maar dat is alweer meer dan twee weken geleden...

Nee idd, en MVA is ook geen wereldtopper natuurlijk. Maar het lijkt idd een conditie-issue te zijn. Daarbij is zijn loting erg gunstig, hij zal nu wel breaken en dan heeft hij even z'n rust.
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Ook direct de break voor Monaco =D>
Tsonga mag eruit voor FTM, maar ik gun die jongen niet weer een blessure, en zeker niet op zo'n belangrijk moment. En als ie hier van Monaco verliest, is het geheid een blessure...

Ik gun Tsonga ook het allerbeste, laat dat duidelijk zijn, maar Monaco is iets gunstiger voor Ljubicic om tegen te spelen.
Daarom heb ik hem uiteindelijk ook genomen, door die loting. Daar moet zelfs een wisselvallige en fysiek matige drol als hij doorheen kunnen komen.
Ik had het even gemist trouwens, maar ook Berrer is begonnen en staat inmiddels een dubbele break voor. Keurig jongen =D>
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Ook direct de break voor Monaco =D>
Tsonga mag eruit voor FTM, maar ik gun die jongen niet weer een blessure, en zeker niet op zo'n belangrijk moment. En als ie hier van Monaco verliest, is het geheid een blessure...

Ik gun Tsonga ook het allerbeste, laat dat duidelijk zijn, maar Monaco is iets gunstiger voor Ljubicic om tegen te spelen.
Monaco kan echt wel tennissen, ook op dit soort banen