FTM Forum

Full Version: Australian open 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Tsonga speelt echt goed op dit moment.

Hij krijgt zijn 3e bp bij 3-3 in de 1e set.

Vamos Nando!
goede service en deuce =D>
4e bp ook weggewerkt =D>
Verdasco leidt met 7-6 2-2 =D>

bp gehad:

Jo 6

Nando 0 :lol:
Verdasco speelt anders erg goed.
Halverwege de 1e set is Tsonga minder aanvallend gaan spelen en kreeg Verdasco eindelijk de tijd om zijn ritme te komen en die heeft hij nu gevonden.

Al wint Tsonga zijn servicegames veel makkelijker.

nu bp #7
En dan zo'n misser van Verdasco :eeeek: ](*,) :crazy:

4*-2 Tsonga
Break door een giga-misser van Verdasco.
We kijken anders naar de wedstrijd Buurs, want ik vind Verdasco de betere tot nu toe
Op dit moment vind ik ze gelijkwaardig.

In het begin heerstte Tsonga
5-2

set lijkt gespeeld.

Ik ga snel naar m'n werk.

Tot over een uur :wink:
Tot zo, ik ga maar weer eens later naar werk.
OBV de cijfers van de set was Tsonga idd de betere.
Gelijkwaardig deze set of Verdasco zelfs beter?! :roll:
Deze set was Tsonga heel duidelijk de betere!

De 1e set heb ik niet gezien, maar daarin leek Verdasco iets beter, al miste Jo wel 4 bps en kreeg hij er zelf geen een tegen.
Nja de set is eigenlijk op 1 game (en 1 punt) beslist, waarin Tsonga de betere was idd.
Eerste slechte servicegame en meteen gebroken :|
En de break voor Verdasco, wat een domme game van Tsonga.
mindlight Wrote:Nja de set is eigenlijk op 1 game (en 1 punt) beslist, waarin Tsonga de betere was idd.
Dat is echt onzin. Sowieso speelde Tsonga een foutloze set, maar kijk ook naar de stats. In alles beter en vooral de winners-UE verhouding: 12-4, waar Verdasco 2-9 had, en de bp-verhouding: 1 uit 3 tegenover 0 uit 0...
Natuurlijk is dat wel zo, maar het is natuurlijk niet zo dat Verdasco elke servicegame in de problemen zat. Maar zoals ik net al aangaf, o.b.v. de cijfers was Tsonga idd de betere.

In derde set is het voorlopig volledig omgedraaid.
Pfff, wat is het niveau gedaald zeg :|

Je zou toch zeggen dat je meer vertrouwen krijgt na setwinst...
Niveau gedaald? Ja van Tsonga, Verdasco speelt nu prima.
Ja, van Tsonga. Verdasco hoeft er weinig voor te doen, 7 UEs al van Jo.
mindlight Wrote:Natuurlijk is dat wel zo, maar het is natuurlijk niet zo dat Verdasco elke servicegame in de problemen zat. Maar zoals ik net al aangaf, o.b.v. de cijfers was Tsonga idd de betere.

In derde set is het voorlopig volledig omgedraaid.
Dus niet alleen obv de cijfers, maar ook op basis van het spel. Tsonga geen moment in de problemen gekomen op eigen service, en wel in 2 games van Verdasco bps gehad. En hij timmerde alle halve ballen weg. Nu slaat ie die allemaal fout.
Sjezus, Tsonga is het helemaal kwijt, speelt als een krant nu, makkelijke fout na makkelijke fout :|
En dan opeens weer een hele goede game van Tsonga om te breaken, maar het lijkt me wat laat voor deze set...
Wat een rallies joh :eeeek:
Opeens weer een bp!

Ai gemist door goede service...
Ik heb geen enkel belang bij deze partij (gelukkig maar), maar wat is het genieten =D>
Ai, kansen hier voor Jo, maar goed weggeserveerd door Verdasco. Toch knap dat hij zich nog in de set heeft weten te bijten, maar hij zal nu toch wel beslist zijn...
Verdasco is toch gewoon 3x gekozen?
Knappe set van Verdasco, vooral goed geserveerd op de juiste momenten. Jammer dat Tsonga in het begin zo dramatisch speelde...